1 month laterΆρχισα να τρέχω.... Τον ένοιωσα πίσω μου. Άκουγα τα βήματα του... Την κόφτη του ανάσα!
Μπροστά μου εμφανίζεται ένας τοίχος... Αδιέξοδος!
Γυρνάω και τον κοιτάω...
Α- μην το κάνεις... Σε παρακαλώ!
Εκείνος με πλησίαζε πλέον με αργά βήματα... Το στενό στο οποίο βρισκόμαστε είναι σκοτεινό! Δεν μπορώ να διακρίνω το πρόσωπο του... Οι γροθιες του είναι σφιγμενες...
Βγάζει έναν σουγια...
Α- Νίκο!
Εκείνος με πλησιάζει όλο και περισσότερο!!
Σηκώνει τον σουγια και έρχεται πες φορά προς τα πάνω μου!! Κάνω στην άκρη... Εκείνος συγκγρουεται με τον τοίχο...!
Αρχίζω να τρέχω!
Τον ακούω να φωνάζει από θυμό και ύστερα να τρέχει πίσω μου!!
Γλιστραω και πέφτω στον δρόμο! Αυτοκίνητα περνούν με φορά! Δεν μπορώ να σηκωθω... Να κουνηθω! Φοβάμαι πως θα με χτυπήσει κάποιο αυτοκίνητο!
Τελικά σηκώνομαι... Κόβω την κυκλοφορία και συνεχίζω να τρέχω!!
Ν- γύρνα πίσω!
Είναι κοντά μου! Τον ακούω γαμωτο!!
Τρέχω με όλη μου τη δύναμη! Βλέπω την αποθήκη!! Επιτέλους Θεέ μου!!
ΜΕ πιάνει από το χέρι και με πετάει κάτω! Ερχεται κοντά μου μα τον απομακρύνω με το πόδι μου.. Σηκώνομαι μα πιάνει το πόδι μου και με πέταξε κάτω!!
Από την αποθήκη είδα τον Άρη αλλά και όλους τους άλλους εκτός από τον James να βγαίνουν σταναχωριμενοι... Τα πρόσωπα τους χλωμα! Απομακρύνω τον Νίκο και τρέχω προς το μέρος τους...
Α- τι έγινε;;; Γιατί είστε έτσι;
Δεν έπαιρνα απάντηση... Κανένας δεν με κοιτούσε!
Α- γιατί δεν με κοιτάτε;; γιατί δεν μου απαντάτε;;
Μιλ- Αμι...
Α- Τι έγινε γαμωτο;
Φώναξα!Μιλ- ο James...
A- o James τι;;
Μιλ - βρέθηκε...
Α- που είναι;;;
Μιλ- στο βουνό...
Χωρίς να χάσω χρόνο τρέχω προς τα εκεί... Έτρεχα τόσο γρήγορα που δεν κατάλαβα πότε έφτασα...
YOU ARE READING
in love with the wrong person
Teen Fiction"μπορώ να σε εμπιστευτω;" 'αυτό θα κριθεί από εσένα... ' Ή ανάσα του χτύπησε τον λαιμό μου... ' λοιπόν Amelia... Τι λες; ' "είμαι μέσα...!''