James pov
Έτρεχα όσο πιο γρήγορα μπορούσα! Ο δείκτης ταχύτητας της μηχανής είχε φτάσει στο τέρμα! Ο αέρας με χτυπούσε με δύναμη στο πρόσωπο μα δεν με ένοιαζε!
Οταν έφτασα επιτέλους παρκαρα την μηχανή και έτρεξα μέσα!! Έτρεχα όσο πιο γρήγορα μπορούσα μέχρι που έφτασα έξω από το δωμάτιο όπου έπρεπε να είναι! Το κρεβάτι ήταν άδειο...
- νεαρε μου ψάχνεις την κοπέλα που ήταν σε αυτό το δωμάτιο;;
J- μ-μάλιστα..
Είπα τραυλιζοντας από την αγωνία μου.- την έβαλαν για χειρουργείο... Στο τέλος του διαδρόμου δεξια..
J- ευχαριστώ πολύ!!
Έτρεξα στο τέλος του διαδρόμου... Στα δεξιά μου υπήρχε ένας διάδρομος στον οποίο υπήρχαν καρέκλες και στο βάθος μια πόρτα... Εκεί είδα και τον Άρη με την μιλενια να κάθονται!
Ο Άρης είχε κλείσει το πρόσωπο του μέσα στις παλάμες του... Η μιλενια καθόταν απέναντι του μαζεμένη και τον κοιτούσε!
Περπατησα γρήγορα προς το μέρος τους...
Έφτασα δίπλα στον Άρη...
J- τι έγινε;; πως είναι;; τι είπαν;;
Αρ- όταν γυρίσαμε στην αποθήκη μου είπε πως πονουσε πολύ... Την έφερα κατευθείαν εδώ και οι γιατροί την έβαλαν αμέσως για εξετάσεις...
J- συνέχισε...
Εκείνη την ώρα έβαλε τα κλάματα! Κατάλαβα πως δεν ήταν κάτι απλό!
Αρ- ήταν έγκυος james! Έχασε το παιδί!! Εκείνη λογικά το ήξερε αλλά δεν ήθελε ή δεν ήξερε πως να σου το πει... Για αυτό δεν έκανε ακραία πράγματα!
Είχα μείνει!! Δεν πίστευα τι άκουγα!! Το μωρό μου θα έκανε μωρό! Δεν μπορώ να το πιστέψω!! Και ο Άρης... Γιατί δεν με κοιτάει στα μάτια όπως κάνει πάντα;;
J- υπάρχει κι άλλο;; γιατί δεν με κοιτάς στα μάτια;;
Αρ- γιατί εγώ φταίω james!! Αν δεν έτρεχα τόσο δεν θα είχε γίνει τίποτα! Δεν έπρεπε να τρέχω τόσο ενώ ήξερα πως ήταν πίσω μου!!
J - μην ρίχνεις το φταιξιμο πάνω σου! Σε χρειάζομαι!
Κάθομαι δίπλα του και κοιτάζω το κενό...
Το μωρό μου... Θα έκανε το μωρό μας! Φυσικά και είναι κάτι που θα ήθελα! Δεν ξέρω τι θα γινόταν μετά αλλά... Θα μας ενωνε περισσότερο!!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
in love with the wrong person
Подростковая литература"μπορώ να σε εμπιστευτω;" 'αυτό θα κριθεί από εσένα... ' Ή ανάσα του χτύπησε τον λαιμό μου... ' λοιπόν Amelia... Τι λες; ' "είμαι μέσα...!''