[19]

268 19 0
                                    

Αμελιας pov

Σταματησαμε έξω από μια τεράστια βίλα!!

Α- με δουλεύεις τώρα έτσι;

J- οχι.. Εδώ θα μείνουμε!

Α- OMG!!!

J- Χαχαχα

Κατεβηκαμε από το αυτοκίνητο... Ο James πήρε δύο βαλίτσες ένα εγώ πήρα την Τρίτη δικιά μου... Ύστερα πήρε και την μοναδική βαλίτσα που είχε πάρει εκείνος μαζι του...

Τα παιδιά έκαναν τα ίδια!

Μ- Αμιι!! Είναι τέλεια!

Α- το ξερωωω!!

Είμασταν και οι δύο τόσο ενθουσιασμενες!

J- μωρό μου από εδώ.

Τον ακολούθησα και μπήκα σε ένα τέλειο δωμάτιο!! Είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα! Ήταν τόσο όμορφο!!

Α- oh my God!

J- έχουμε και δικό μας μπάνιο..

Μου έκλεισε το μάτι. Του χαμογελασα και τον ακολούθησα καθώς έβγαινε από το δωμάτιο..

Αρ- κορίτσια εγώ και ο James πάμε σε μια δουλειά και επιστρέφουμε σε λίγο..

Μ- εντάξει μωρό μου!

Α- εντάξει!

Ο καιρός παιρναει υπέροχα, ο James είναι πιο ήρεμος από ποτέ και η Μιλ με τον Άρη φαίνονται πολύ χαρούμενοι.

Καθόμουν στο μεγάλο δωμάτιο μου

Άνοιξα την κουρτίνα της μπαλκονοπορτας... κοιτούσα το χιόνι έξω από το παράθυρο, ξαφνικά βλέπω έναν τύπο να μιλάει με τον James και τον Άρης... μιλούσαν με έναν πολύ περίεργο τύπο.. Δεν τον είχα ξαναδεί!

Ο άνδρας ήταν ψηλός και αδύνατος.. Φορούσε μαύρα ρούχα και κουκούλα... Έτσι δεν μπορούσα να δω τα χαρακτηριστικά του προσώπου του...

Μ- Αμι... Ποιος είναι αυτός;

Α- δεν έχω ιδέα!! Έλα εδώ κάτι τους δίνει!!

Έτρεξε δίπλα μου... Είμασταν κρυμμένες πιο από την κουρτίνα...

Τους έδωσε έναν σάκο... Έκαναν μια φιλική χειραψία και άρχισαν να προχωρούν προς το σπίτι...

Εμείς απομακρυνθηκαμε από το παράθυρο..

Μ- τώρα τι κάνουμε;;

Α- περιμένουμε να μας πουν κάτι εκείνοι αλλιώς ρωτάμε!

Μ- έγινε.

Ακούμε την πόρτα να κλείνει..

Αρ- κορίτσια είμαστε σπίτι...

in love with the wrong personDonde viven las historias. Descúbrelo ahora