II. 1

796 17 0
                                    

Napok óta anyáékkal vagyok egyfolytában. Holnap lesz a szülinapom, utána költöznek a városba. És amikor az ember azt érezné hogy minden rendbe jön megjelenik valami rossz is. Harry reggel kórházba került mert elájult, és eltört a lába. Pont most indulnak Liam-ék érte. Én sütit fogok neki sütni, és megpróbálom úgymond elkényeztetni. Épp a sarki boltba mentem csokit venni, mikor előre engedett egy idős bácsi. A polcról leemeltem a csokoládét, és mivel figyelmetlen vagyok így természetesen neki mentem valakinek. Körülbelül a hasa közepéig értem a srácnak. Haja szinte fehér volt mint a bőre is. Fekete ing volt rajta és egy szürke feszülős gatya.
- Elnézést kérek. - Motyogtam, illedelmesen.
Csak egy mosolyt adott nekem. Kifizettem az édességet, és elindultam haza. A fiú jött utánam. Elkezdtem sietni, hogy anyuékat behívjam mert ők kint voltak az előkertben.
- Gyertek be gyorsan. Az a fiú követ. Gyertek kérlek.
Bejöttek, és az összes ajtót bezártam, az ablakokat becsuktam. Az ajtó kikukkantóján néztem hogy hol van, mikor a szemét láttam meg, engem fürkészve. Elkezdte az ajtót verni. Mivel nem akartam nagy ügyet így inkább Harry-éket hívtam. Pár percen belül már meg is érkeztek, és hallottam ahogyan a szerelmem elküldi a gyanús pasast. Az ajtót kinyitva Harry-t látom meg, és megölelem. Annyira hiányzott már. Leült a kanapéra és megkérdezte hogy pontosan mi is volt ez az egész. Annyira elment az idő hogy arra lettem figyelmes hogy a süti gőzölög. Boldogan vettem ki a sütőből és mindenkit megkínáltam. Mindenki elvolt magának, én például olvastam, mikor csengettek. Lementem, és kinyitottam. Senki sem volt a nappaliban, ezért nem volt nehéz dolga a srácnak. Befogta a számat, a nyakamat megszorította, és egyszerűen elrabolt. Mintha nem lett volna még ilyen velem. Sikoltozni? Minek? Nem érek el vele semmit. Beletörődtem hogy ezt kapom mindig. A fehér hajú fiú maga mellé ültetett és mintha mindennapos lenne hogy kocsikázunk, elkezdett beszélni. Nem figyeltem rá. Nem tudtam hova tartunk.
Na hali srácok! Itt a második évad első része! Remélem tudjátok hogy most kezd a szori izgalmassá válni!❤❤❤ Remélem tetszik.

Elrabolva (BEFEJEZETT) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora