4 *yeoja

585 64 2
                                    

[Wonwoo]

Aku memasuki practice room group aku.

"Yeah~ sampai pon dia~"

"Awalnya anak Jeon sampai?"

"Kitorang baru lepas penat practice tengah rehat ni."

"Suka ah kau ponteng he ??"

"Diamlah kau, Soonyoung. Tadi siapa jugak yang suruh aku kemas dorm tu." Aku memarah kembali. Takde mood selepas kena paksa kemas dorm.

"Laa~ siapa suruh kau kalah thigh wrestling tadi ??" Seungcheol hyung memerli.

Ok fine. Aku salah.

Aku duduk di sebelah Mingyu.

"Wehh, tadikan aku nampak ada sorang yeoja unfamiliar dekat tangga." Aku teringat akan perempuan tadi.

"Pristin?" Dokyeom bertanya. Aku menjeling.

"Kau faham tak maksud unfamiliar tu apa?" Aku bertanya membuatkan dia tergelak dengan kebodohan sendiri.

"Ha! Waktu aku nak masuk pintu depan tadi pon ada sorang yeoja sama kot tengah termenung tengok bangunan ni. Aku ingatkan sasaeng fan mana tadi. Takut wuu~" Vernon yang harini serba hitam berkata.

"Kenapa dengan yeoja tu?" Mingyu bertanya.

"Takdelah kesian aku tengok dia kena peluk dengan Pristin tu. Dah nak mati dah dia woyy." Aku berkata sambil yang lain tergelak.

"Bahaya wehh diorang!" Kata Jeonghan hyung sambil gelak paling beria.

Aku sekadar tersenyum.

Sasaeng fan yang terkenal dalam kalangan Pristin ?

Fikir aku.

--
Hello there ~ 🙋💕

✔️ pledis | svtWhere stories live. Discover now