hi^^

356 13 0
                                    

okey gais assalamualaikum and haaaaaai

ahahahahahahhaha selepas bertahun habis jugak buku aku yang ni ek ?

eh issokay gais kalau tanak baca chapter ni pon aku tak kesah. aku cuma nak bercoteh kat sini sebab aku agak suka bebel (biar aku bebel sorg) hohoh

okey gaisss tenkyu veri mach gais baca buku ni. yang setia menunggu aku yang pemalas ni update. yang ada yang sanggup pm comment suruh aku update wehh i luv u gais muah muah sikit. and soryy gais

aku try jugak habiskan before tahun depan even aku pon dah tak ingat jalan cerita sampai aku kena baca balik. tapi sayang sangat en kalau aku delete ? nasib baik aku tak delete tauu.

sanggup seh korang tunggu aku update bertahun. ni yang aku terharu ni muah lagi muah muah

and tahun depan memang takde peluang ah aku nak bukak wattpad. aku spm kot. hm :'(

andd aku nak cakap lah benda agak lawak sikit. tujuan utama aku buat cerita ni sebab aku baru lepas tengok weekly idol pledis special time tu (bertahun tahun lepas punya. dari pristin debut sampai dah disband. sampai dah nak debut gp hinapia tu baru buku ni habis hohohoh) and aku berangan lah pasal pledis. ntahlah en aku kuat berangan aku saja je tulis dalam wattpad sebab macam menarik en ?

srs aku tak sangka dapat sambutan. gais korg ni baik gilaaa baca buku ngarut camni huhuuuu

and paling aku nak mintak maaf lah.

ending

weh aku tak sukalah buat ending. huwaaa. agak agak kalau aku upah orang buatkan ending orang nak tak ? gais jangan benci ending aku tau. dia tak salah. yang salahnya aku. tapi aku mintak maaf. tau gais.

ahhahahaha ntah pape je aku ni. tapj srs sory gaiss

okey so guys hm aku tatau nak cakap apa dah (finally) so sebelum aku tutup salam aku dengan tak malunya nak promote ah buku aku sendiri. tapi aku buat buku ni dalam sec acc aku. aku pon tatau kenapa aku buat dua acc sebab aku buat tu time zaman noob aku (even skrg pon noob lagi tapi tanak sedar diri en) tapi bila aku baca balik aku pon fangirling sendiri ahahahahahah (puji diri jap) lagipon hero dia laki aku, sekop. thats why.

so kipasses sekop, mehler ushaa

kalau free free kebosanan tu try lah baca okiee. chap dia pendek pendek and tak banyak. aku tatau nak cakap dia short story ke tak. hm ntahlah.

https://my.w.tt/YRdSfis4p2

(in case kalau link ni tak boleh guna, ni sec acc aku faawed and tajuk buku tu call okey peeps ?)

oke tataaaa

again, terima kasih yalls assalamualaikum 🌸

✔️ pledis | svtWhere stories live. Discover now