_____________________________________________
UWAGA!
W rozdziale wystąpią treści nie przeznaczone dla osób niepełnoletnich.
_____________________________________________
Następnego dnia każda gazeta w Świecie Czarodziejów pisała o dwóch wyjątkowych czarodziejach, którzy przyłączyli się do Lorda Voldemorta. Mianowicie mowa tu o Harrym i Chole Potter. Znani z tytułów: "Wybrańcy", "Jedyny ratunek dla Jasnej Strony" czy "Złotych Bliźniaków", są po Mrocznej Stronie. Każdy czarodziej, mugolak czy charłak jest tym wstrząśnięty, a obecnie bliźniaki Potter grają w monopoly ze swoim przyjacielem, Draconem Malfoy'em.
-A jak tam u reszty, Draco? -spytał Harry, gdy kupił nową posiadłość.- Dobrze się trzymają od kiedy uciekli z Hogwartu?
-No nawet... -odpowiedział Malfoy i stanął na posiadłości Chole.- Kuźwa...
Niezadowolenie Draco było uzasadnione, on był najbiedniejszy w grze, a Potterówna miała niezłe ziemie, które udoskonaliła.
-Płacisz mi tysiąc pięćset. Te drugie pięćset ci odpuszczę. -oznajmiła ze zadowoleniem dziewczyny.
-Ale mam tylko dwadzieścia! -oburzył się Malfoy.
-Sprzedaj ziemie.
-Sprzedałem... -jęknął Draco.- I to tobie... Później na nie wszedłem i jestem spłukany.
-A karty?
-Kobieto, gdzie ty karty widzisz?!
Chole zaśmiała się, a później rzekła:
-To znaczy, że przegrywasz, Draco. Dawaj tyle ile masz i won z gry.
Malfoy prychnął z niezadowolenia, rzucił pieniądze w stronę Potterówny i założył ręce na piersi.
-Teraz wiesz jak czują się biedni ludzie, Dracusiu. -rzekł Harry i złapał przyjaciela za ramie.
-Zapamiętać: nigdy w życiu nie być biednym. -powiedział do siebie Draco.
-Spokojnie, jak już wygramy wojnę, to nie pozwolę ci zginąć jak teraz. -oznajmiła Chole i poczochrała go po włosach.
Blondyn popatrzał się na nią z wyrzutem i poprawił włosy. Nagle do pokoju wszedł Tom z jakimiś papierami, ale zatrzymał się i popatrzał na trójkę nastolatków.
-Skąd macie moje monopoly? -spytał Lord.
-Z twojego gabinetu. -odpowiedziała Chole.
-Kto wam pozwolił je wziąć?
-Ja. -znów odpowiedziała dziewczyna.
Riddle westchnął i pokręcił głową, następnie oznajmił:
-Zakonnicy grzebali przy jednej z moich skrytek na horkruksy.
-Znaleźli horkruksa? -spytał Harry.
-Nie. Jedyne jakie mi zostały to Nagini, ty i Chole.
-I znów, czemu ja nic nie wiem o tym, że jestem horkruksem? -zapytał z wyrzutem Potter i spojrzał na siostrę.
-Ach, no tak. -zaśmiała się Potterówna.- Zapomniałam ci powiedzieć. No, ale teraz już wiesz!
-Jak zwykle dowiaduje się ostatni...
CZYTASZ
Napraw mnie
FanfictionSłyszeliście? Czarny Pan zakochał się! I to w kim! W samej Chole Potter, bliźniaczce Harry'ego Pottera! Ale to nie wszystko, wiele wskazuje na to, że Złote Bliźniaki są po stronie Voldemorta! I co teraz? Czy Świat Czarodziei czeka zagłada? Podobno s...