~6.~

3.4K 55 0
                                    

Hálás vagyok nektek, hogy olvastok és, hogy "velem" vagytok. Köszönöm nektek!!❤❤

Szombat

A konyhában állok, mezítláb egy shortban és egy trikóban bambán meredek a kávéfőzőre, várom, hogy lefőljön a kávé. Agyalok, kattog az agyam, fáj a csípőm két pontba, a szám szét van harapva és nem én voltam. Megemelem a kezem és végig simítok a számon, Dávid annyira erősen megharapott, még a vérem ízét is éreztem a számba, lejebb csúszik a kezem a nyakamra. Végig simítok a harapás helyén, mára már lila lett, gyönyörűen festhetek. Ha végig gondolom ennyi érzelem még egyetlen egy kefénkben sem volt...soha, igaz ugyan, hogy ez mind düh és harag volt, viszont mégis.
A lényeg ugyanaz, tegnap úgy basztunk mint az állatok, semmi gyengédség, semmi.. Kicsit még lent is sajgok, fájdalmasan elmosolyodom. Lefőlt a kávé, így öntök magamnak egy kortyot, majd az erkélyünkre megyek, lehuppanok az asztalra és a cigi után nyúlok. Borzasztó rossz szokás, de reggelente mindig rágyújtom, máskor nem kívánom, reggel viszont a kávé mellé kell. Nézelődöm, a már nyüzsgő várost szemlélem, üzenetem érkezett, így a telefonom után nyúlok.

"Akkor mi legyen ma este?Zs."

A francba, a francba, a francba!! Teljesen kiment a fejemből, hogy lebeszéltem vele egy találkozót. Hülye Alexa!

"Szia! Nem tudom, neked mihez lenne kedved?A."

Jaj, de utáltam már üzenetet írni, viszont rá voltam kényszerülve.

"Az nem üzenet téma."

"Hajaj.Félnem kéne?"

"

Neked? Nagyon!"

"Rettegek!" írtam vissza már nevetve.

"Átmegyek megnézünk egy filmet vagy inkább csinálunk egyet."

"Ugyan miről?"

"A majmok természetben lévő létfontosságú szerepéről. Ugyan miről?"

"Fogalmam sincs, mire gondolsz."

kamuztam az ajkamba harapva.

"Dobd át a címed, bogyó és este megmutatom."

Vigyorogva begépeltem neki a címemet.

"Várlak tárt karokkal!"

"Lábakkal*"

"Hogy?"

"Azt akarod mondani tárt lábakkal vársz😉"

"Bolond..😂"

"Lehet, de mégis bejön."

"Vagy legalábbis nagyon jól elő adom."

"Hé ez most fájt! :c"

"Majd megvígasztallak😉"

"Ön most flörtöl velem?"

"Megesik, hogy a csiga elesik."

"Ezt egy igennek veszem.😀"

Örökké tartó vonzódásOnde histórias criam vida. Descubra agora