Я привезла Дейва до його будинку. Ми зайшли і він пішов в ванну змити з себе кров і переодягнутись. Я думала, що краще б я тоді прийшла до нього ніж тепер, через те, що сталося. Але нічого не змінити. За цей час я знайшла аптечку в одній з шафок. Витягнула вату і якийсь спирт, адже крім цього і пачки презервативів там нічого не було. Дейв якраз вийшов і сів біля мене на диван. Я промокнула вату і стала обмащувати рану над його бровою. Він терпів біль хоча я бачила як йому неприємно. Через десять хвилин він мав більш менш кращий вигляд. В мене завібрував телефон... нове повідомлення. Від Коді. "Ти знову мені збрехала..? "
- о ні! Белла!
Я зірвалась з дивана і закрила руками обличчя. Я не хочу більше сваритись з Коді. Але я його весь час обманюю... тепер він точно не захоче знати мене, а якщо він знає, що я з Дейвом то він... Яка я ідіотка. Я знову заплакала і взяла ключі від машини зі стола. Але мене зупинив Дейв. Він схопив мене за руку.
- Кайлі, я втратив рахунок днів з моменту, як я востаннє бачив тебе. Навколо так багато людей. Їм все одно, що я думаю. Всі мої думки про тебе. Якими б не були важкими. Я гасив почуття невірністю. Але десь там глибоко мріяв про нескінченність. І ці ночі безперервно змінювали сумні дні. Ти не зрозумієш мене і не повернешся ніколи. Але зупинись, побудь зі мною і просто вислухай мене. Я не зможу сказати іншій ці слова...
Він зробив паузу і взяв мене за руки. - ти така гарна. Така божевільна... але лише зі мною будеш завжди любима. Може нам з тобою не бути вже разом і ти більше не моя. Але я хочу щоб ти знала, що я відчуваю.
Я нічого не змогла відповісти йому, а лише обняла його так міцно наскільки могла. Він теж притягнув мене до себе і притис мою голову до своїх грудей. Він той хто насправді зрозумів і підтримав тоді коли мені надзвичайно важко і погано...
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ВИ ЧИТАЄТЕ
Улюблена стерва🍒
Teen Fiction💫 - що ти тепер думаєш про мене? 💫- я думаю, що ти маленька, 💫дурненька дівчинка яка дуже 💫шкодує за те, що колись 💫вчинила... Але дуже смілива і 💫сильна. Я вірю, що в тебе все 💫буде добре... 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫