👑Сюрприз...👑

3K 204 2
                                    

Близько сьомої вечора ми прилетіли в Лос-Анджелес.
- я викликав нам таксі
- молодець
Я поцілувала його в щічку. Коді взяв мій рюкзак і ми вийшли з аеропорту. Машина швидко приїхала і ми в неї сіли.
- а куди ми їдем?
- в готель - сказав Коді і обійняв мене рукою за плечі.
- а коли ти забронював номер?
- минулого тижня. Бо не залишилось би вільних номерів.
- хм... а як би я не погодилась з тобою летіти, то що?
Коді поглянув на мене і посміхнувся.
- поїхав би без тебе
- ти? Без мене? І, що би ти тут робив?
- знайшов би якихось дівчат які хочуть провести час в дорогому готельному номері з красивим і молодим мною - замріяно відповів Коді.
- ага. Тоді не хочу тобі заважати. Шукай собі дівчат, а я поселюсь в іншому номері.
- а я уже знайшов - він посміхнувся.
- і хто ж вона..? - я закусила губу дивлячись йому в очі.
Після недовгої паузи він відповів.
-... ти її не знаєш, доречі номер знімай на свої гроші. Моїх на тебе не вистачить.
Я сильно вдарила рукою його по плечі. Я образилась на нього і дивилася у вікно. А Коді обійняв мене міцніше і поцілував у голову.
- мала, я жартую. Та я ж тобі сюрприз готую. Не ображайся ти в мене одна єдина та неповторна.
- так?
- так
- а який сюрприз..? - з цікавістю спитала я в Коді.
- дізнаєшся.
Я скривилася, а Коді посміхнувся і поцілував мене, його небрите обличчя залоскотало мене і я ще більше скривилася. Коді зрозумів це і продовжив ще пристрасніше мене цілувати меніна зло
- Кодіі! Ми приїхали?
- так - він відірвався від мене і поглянув у вікно.
Ми вийшли з машини з усіма речами і побачили як перед нами височіє готель Waldorf Astoria Beverly Hills.
- ваааау - я підняла голову вгору щоб розглядіти готель в повній висоті. Коді подивився на мене та взяв мене за талію. В середині було не менш дорого та пафосно. Оскільки Коді забронював номер ми без проблем взяли свої ключі і відправились у ліфт.
- ми зараз лишаємо речі в готелі і йдемо дивитись на сюрприз
- а я думала, що сюрприз зв'язаний з готелем...
- ну майже... І трохи пізніше.
Ми піднялись на наш поверх. Коді знайшов наш номер і відчинив двері. Кинувши сумки в коридорі він підкинув мене на своє плече і поніс до  спальні.
- Кооді, а як же сюрприз? Ну зразу в спальню огооо
Він поставив мене на землю і я вже хотіла знімати майку.
- воу воу стоп, мала. Подивись туди.
Він вказав на вікна. Я повернулась і побачила панорамний вид на весь Лос-Анджелес. 
- ваааау! Я уявляю який вид буде вночі - навіть не кліпаючи сказала я. І все таки продовжила знімати з себе одяг.
- ахах та заспокойся в мене для тебе ще сюрприз! Ти не забула?
Він забрав мої руки від майки поклав на свої плечі і обійняв за талію. Тоді поцілував мене. Коді повів мене за руку з номера...
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
🍒🍒🍒ставте зірочки та залишайте свої коментарі🐇🍷🐇

Улюблена стерва🍒Where stories live. Discover now