Я прокинулась від телефонного дзвінка. Коді біля мене не було. Я вирішила підняти трубку. Номер був незнайомий.
- ало..?
- це Кайлі..?
- так..
- ви знайомі з Коді?
- так, що сталось?!
- він потрапив в аварію... і його відвезли в центральну лікарню.
- ЩО?
Але у відповідь я почула лише гудки. Чому він вибив? І хто це взагалі був. Хочу я не тратила часу на ці роздуми. А швидко зібралась і поїхала до лікарні. Я сіла за руль, у мене трусились руки. Я заплакала, бо хотіла щоб з ним все було добре. Доїхавши за лічені хвилини я прибігла до реєстратури і запитала де знаходиться Коді. Мені сказали в якій він палаті і я понеслась до нього. Коли я піднялась на потрібний поверх і знайшла його палату то побачила, що там немає... Коді. Там стояли двоє молодих хлопців. І вони на вигляд були здорові. Я подумала може я помилилась. Але вони завірили, що я саме та хто їм потрібна. Один з них підійшов до мене схопив за шию і притиснув до стіни. Я намагалась відтягти його руки але в мене нічого не виходило тоді я лише спитала де Коді. Вони відповіли, що не знають і їм все одно.
- тоді, що вам потрібно?
- підскажи де нам знайти твоїх дружків наркоманів
- яких ще дружків?
Він сильніше стиснув мою шию і злим голосом промовив
- тих, що трахнули тебе на твоєму дні народження
- я... Я не знаю.
- так, мала, не нервуй мене. Як на мене то однією менше, однією більше, а тому тобі краще співпрацювати з нами. Бо ще історія з дня народження повториться...
Пошепки промовив він мені на вухо і відпустив. Я видихнула з полегшенням. Хлопець дав свою візитку, його звали Дін.
- я дам тобі п'ять днів. Домовились, кицю?
- а якщо ні..?
- краще тобі не знати, манюню
Він провів пальцями по моїй щоці, а тоді кивнув тому іншому і вийшов з палати. Другий хлопець лише підмигнув мені і теж вийшов.
Тааак ще цього мені бракувало...
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💄Нова частина буде коли на кожній главі набереться↔ 10⭐💄👑💫
👻👾
ВИ ЧИТАЄТЕ
Улюблена стерва🍒
Fiksi Remaja💫 - що ти тепер думаєш про мене? 💫- я думаю, що ти маленька, 💫дурненька дівчинка яка дуже 💫шкодує за те, що колись 💫вчинила... Але дуже смілива і 💫сильна. Я вірю, що в тебе все 💫буде добре... 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫