👑love you👑

2.9K 208 2
                                    

- допивай свою каву швидше - вказала я Коді.
- ні.
- чому це?
- коли доп'ю тоді поїдем
- хм.. який ти впертий
Коді перекинув свій стакан і сказав - з тобою неможливо бути впертим - тоді викинув свій стаканчик в сміття.
- ааага звісно - я вдягнула на голову шлем. Ми знову полетіли поміж дорогих машин і я хотіла запам'ятати цей момент. Я дістала з кишені телефон і розблокувала його. Міцно тримаючись за Коді однією рукою я вільно випрямила  руку щоб зробити селфі.
- оооой я там буду не гарний! Не фоткай - перекривив мене Коді
- не хвилюйся я тебе в будь-якому випадку обріжу - я натисла на екран і зробила фото.
- а я тебе тоді в будь-якому випадку залишу десь на дорозі і поїду в готель сам
- не залишиш - я обійняла його за шию і знову тісно присунулась до нього.
- звідки ти знаєш, що не залишу..? - Коді став зменшувати швидкість і від'їхати в бік дороги
- Коді!!! Припини!!!  - я вдарила його рукою по плечах
- ти ж мене любиш...  - милим голосочком сказала я. Але він все одно з'їхав з дороги. Він, що серйозно?!
- Кодіі!
Коді розсміявся і різко збільшив швидкість та рванув вперед по дорозі. Я запищала і вчепилась руками та нігтями в нього. Вже зовсім ніч надворі та в цьому місті тільки все починається. Свої двері відкривають нічні клуби, ресторани. Повсюди звучить музика і шум машин. Скоро ми прибули до готелю. Я встала, зняла ту штуку з себе і попрямувала до входу в готель. Коді підбіг до мене ззаду і обняв за плече.
- ей, маленька, чекай на мене.
Я смикнулась щоб скинути його руку з себе.
- що знову не так? - Коді повільно видихнув і посміхнувся
Я схрестили руки, надула свої губи і зробила сумні очі які ось ось наповняться слізьми
- ти хотів мене там лишити! - я відвернулась від нього.
- кииця - протягнув Коді - я жартував з тобою, я лише заради тебе тут. Це все для тебе. Ти сенс мого життя. Якби тебе не було поряд все стало б неважливим...
Я розпливлась в посмішці і розтаяла.
- ммм... да... вмієш ти канєшно...
- що? - Коді посміхнувся
- о це все... своє... заговорити вобщем. - я притулилась до його грудей і він обійняв мене так ніби прикриваючи від всього навколо. Я почала повільніше тертись об нього всім своїм тілом. Він розсміявся з мене і я відірвалась від його обіймів та теж засміялась.
- як я кохаю тебе таку...
- яку?  - я всміхалась на всі зуби і дивилась на нього блискучими, закоханими очима
- таку... прикольну
Коді поклав на мої плечі свою важку руку, що в мене навіть ноги підкосились. Моїх сил би не вистачило щоб забрати її з себе. Ми піднялись до нашого номера. Відкривши двері ми пішли до нашої спальні і перед нами відкрився блискучий вид з вікна. Кожна величезна будівля була більше схожа на маленького світлячка. Сяюче нічними вогнями місто було ніби під моїми ногами. Коді обійняв мене і поцілував в шию. Я поклала руки на його голову і гралася з його волоссям. Він тримає мене однією рукою за талію, рука у нього сильна, міцна і нe грубa. Іншою він впирається в стінку вікон. Коді починає мені по-справжньому подобатися, він турботливий, стaранний, мені подобається його зовнішність. Думка з голови спускається неквапливо нижчe, у мeня починає швидше битися сeрдцe, в животі якось все напрягається....
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫🐇🍒коментуйте будь-ласочка і ставте зірочки⬇⬇⬇🌅🌅🌅🌅

Улюблена стерва🍒Where stories live. Discover now