👑Я подарунок?👑

3.3K 170 1
                                    

- доброго ранку, мала
- привіт
- ти виспалась?
- так.
- як ти себе почуваєш?
-... добре
- можеш мені тепер спокійно відповісти в кого ти взяла гроші?
Для мене це була важка тема. Тому я важко видихнула і провела рукою по обличчю.
- яка вже різниця?
- велика, Кайлі, дуже велика! Я не можу просто пережити те, що через мене тобі прийшлося переспати з якимись козлами за гроші! Ти хоч розумієш, шо я відчуваю!?
- розумію! Я сама винна! І, що мені вже зробити тепер..? Нам тепер важливіше витягти Фроя і забути про це все.
- ти надієшся забути про це..?
Я схилила голову вниз і згадала, що вчора відбувалось в деталях. Так, я вела не самий правильний образ життя і так, але як вчора мене ще ніколи не принижували і ті гроші мене вже не радували, а навпаки заставляли серце колотитись від тих брудних спогадів. І очі знову наповнились слізьми.
- маленька, останнім часом я бачив всі сльози які ти пролила. Пам'ятаю всі свої обіцянки які не стримав. Вчинки про які дуже жалію але я хочу довірити своє серце тобі, бо ти завжди поруч, ти даруєш мені мету. Мету ставати краще, мужнішати, дорослішати. Я більше ніж просто вдячний тобі за час який ми провели разом. Ти найцінніший подарунок долі в моєму житті але за час проведений зі мною ти більше плакала ніж раділа... тому я вже не впевнений чи хочеш цього ти
Я сперлась на його груди і він обійняв мене міцніше. Я потроху заспокоювалась.
- хм.. ) я хочу дати тобі все, що ти хочеш. Просто іноді кохання приносить щастя, а іноді біль...
- щож, тоді хай наше кохання приносить біль іншим. Просто дай мені номер того мудака і я розберусь з ним.
- ніі, не треба
- я не залишатиму це просто так! Він відповість за те, що зробив з тобою!
А з іншого боку чому б і ні? Хай він отримає за це. Але спершу ми маємо допомогти Фрою.
- добре, я теж цього хочу. А тепер дзвони скоріше Діну, віддамо гроші і попрощаємось з ними.
- ок. - Коді дістав телефон і знайшов потрібний номер. Набравши, він впевнив Діна, що гроші в нас є і той сказав, що буде чекати в десятій вечора на тій самій закинутій фабриці разом з Фроєм.
- сподіваюсь все буде добре. - промовив Коді вибивши дзвінок.
- ага. - він відкинув айфон і направився на мене з пошлою посмішкою і поглядом направленим на губи. Він впився в мої губи і заліз рукою під покривало. Він поглажував мої ноги, а я обімала його шию та гралася пальцями в його ранковому розпелеханому волоссі...
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

Улюблена стерва🍒Where stories live. Discover now