........Rose'den.........Suga Lisa'yla sinemaya gitmek istemişti.Lisa da olur dedi.Çok sinirlerim bozuldu.Eski sevgilim başka bir kızla sinemaya gitmek istemişti ve o kız benim en yakın arkadaşlarımdan biriydi.Bu benim kalbimi çok kırdı ama Lisa olan olayları bilmiyordu.Bilseydi belki Suga ile sinemaya gitmezdi.Jisoo yu arayıp biraz dertleştik.
"Jisoo ben hiç iyi değilim."
"Noldu kanka?Neyin var?"
"Lisa ve Suga sinemaya gidiyorlarmış.Acaba çıkıyorlar mı ?Lisa böyle bir şey yapamaz ya bana nasıl ihanet edebilir.Biz yakın arkadaşlarız ."
"Kanka bir açıklaması vardır.Arkadaşca bir şeydir."
"Bilemiyorum ya."
"Neyse kanka sonra konuşruz bay bay."
"Tamam kanka bay bay."
........Suga'dan........
Lisa ile birlikte sinemaya gidiyorduk.Çok ama çok heycanlıyım.Lisa'ya karşı bir şeyler hissediyordum.Hızlı bir şekilde hazırlanıp Lisa'yı almak için evden çıktım.Lisa'nın evinin önüne gelince bir baktım kapının önünde beni bekliyordu. Çok güzel olmuştu.
"Çok güzel olmuşsun" dedim.O da tebessüm ederek "Teşekkür ederim"dedi.Arabaya bindikten sonra alış veriş merkezinin önünde arabayı park ettim arabadan hızlı bir şekilde Lisa indi.Arabadan inince Lisa'ya bakarak :"Lisa ne yapıyorsun?"
"Fotoğraf çekiniyorum bir dakika."
Ben Lisa'ya şaşkın şaşkın bakarken bir kahkaha attım.
Baktım Lisa'nın fotoğraf çekinmesi bitmiyor bende elinden tuttuğum gibi sinema salonuna götürdüm.Lisa'yı sinema salonuna getirince Lisa'ya döndüm yanakları kızarmış ve el ele tutmuş elimize bakıyordu.Bende Lisa'nın elini tuttuğum için çok heycanlıydım.Daha sonra elimi elinden çektim ve"yerimize geçelim mi?"dedim.Lisa'da olur deyip yerlerimize geçtik
Votelerinizi bekliyorum arkadaşlar 😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR 4'LÜ
FanfictionBlackpink vampirler oluşan bir arkadaş gurubudur ve onların yaşadığı zorluklarıve aşkları anlatan bir kitapdır. Umarım sizde beğenirsiniz.