☆11.Bölüm☆

128 10 0
                                    


...........Jisoo'dan...........

"Bu kim ya sabah sabah zile bu kadar uzun basıyor.Ahhh!Kafayı yicem güzelim uykum bölündü."kapıyı açtığımda karşımda Baek duruyordu.

Jisoo:Ne var yine sabahın köründe uyandırıyorsun?

Baek:Okulun başlamasında 1 saat var ve okula uzak bir yerde oturuyoruz belki geç kalırsın diye düşünmüştüm.

Jisoo:Ne? 1 saat mi var?Araban var mı? Bekle beni burada tamam mı?

Baek:Tamammmmm.

........Baek'den..........

Jisoo bekle diyeli 30 dakika olmuştu.Artık başına bir şey mi geldi diye endişeleniyorum derken kapıyı sinirli bir şekilde açtı.Sanırım jeton yeni düştü.Sinirli bir şekilde konuşmaya başladı:

Jisoo:Sen saatin kaç olduğunun farkında mısın? Saat 7.30 ve bugün okul yok.Ne yapmaya çalışıyorsun?

Baek:Belki kahvaltı yaparız diye düşünmüştüm.

Jisoo:Güzelce söyleyip 2-3 saat sonra teklif etseydin en azından uykum bölünmezdi.

Baek:Kabul etmezdin.

Jisoo:Evet kabul etmezdim çünkü dün çok sinir oldum sana.Her neyse kahvaltı yapmıyorum ben başka planların varsa öyle yapalım

Baek:Tamam.Bin arabaya.

Daha sonra sinemaya doğru gittim.Sinemaya gittiğimizde yürürken elim onun eline çarpıp duruyordu.

Baek: Elim kızardı artık ver şu elini.

Jisoo: Ne-ne-neden elimi tuttun?

Baek:Böylesi daha iyi.

Dedim ve sinemaya öyle girdik.

.........Jisoo'dan........

Baek elimi tutunca çok heyecanlanmıştım.Kekeliyordum.
Daha sonra sinema salonuna girdiğimizde bir de kimi göriyim? Suga ile Lisa.Beni ve Baek'i el ele gördüklerinde Baek'in elini hızlı bir şekilde ittirdim.Lisa'nın yanına gittiğimde göründüğü gibi olmadığını söyledim ve Baek'in yanına gittim.Bana tavır almıştı.Sanırım elini ittirince bana darıldı.Eğer şimdi Baek'in elini tutarsam arkamızda oturan Lisa ve Suga sevgili sanacaklardı bizi ama öbür yandan da kalbi kırık bir Baekhyun.Daha sonra dayanamayıp Baek'in elini tuttum.Baek bana baktı ve gülümsedi.Lisa ve Suga şok olmuştu.Daha sonra etraf karardı ve film başladı.Film bitene kadar el ele izledik be film bitince Lisa'ların yanına gittik.Suga ve Baek yemek yemeyi teklif ettiler.Biz Lisa ile göz göze gelip korku dolu baktık birbirimize ve aynı anda "Biz aç değiliz" dedik.

Baek:Nasıl aç olmazsın saat 7 den beri bir şey yemedin.

Jisoo:Aç değilim işte.Neyse ben eve gitmek istiyorum sonra konuşuruz hadi gidelim Baek.

Daha sonra eve vardığımızda Baekhyun'a bir vampir olduğumu ona açıkladım be hiç birşey demeden gitti.2 gün boyunca telefonlarıma cevap vermedi.Sanırım söylememem gerekirdi.

Votelerinizi bekliyorum arkadaşlar😊😊😊
Yeni bir bölümde görüşmek üzere.

VAMPİR 4'LÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin