☆6.Bölüm☆

183 14 1
                                    

........... Lisa'dan...........

Suga beni arayıp ,mesajlar çekip duruyordu. En son aradığında açtım ve

"Ne var ne?Saatlerdir arıyorsun açmıyorum neden ısrarla arıyorsun ya off!"

"Lisa bir şey mi oldu? Sabah dan beri soğuk davranıyorsun."

"Evet.Oldu.Rose ile sevgiliydin ve bunu bana söylemedin. Senin yüzünden arkadaşlarımın yüzüne nasıl bakacağımı bilmiyorum."

"Lisa anlatmadım.Evet.Haklısın fakat anlatmamamın da bir sebebi vardı."

"Söyle.Neymiş o sebep?"

"Olmaz."

"İyi söyleme. Bir daha da beni arama."

Dedikten sonra telefonu yüzüne kapattım.Ama içimde kötü bir his var. Kalbim acıyor sanki.Neden bilmiyorum ama sanırım yorgunluktandır.Biraz uyursam kendime gelirim.

-Aradan zaman geçer-

Hala kalbimde bir ağrı var.Geçmek bilmiyordu.Çocukluk arkadaşım Bambam'i aradım ve saatlerce konuştuk ve bana "Senin kalp ağrının sebebi şu ki...Lisa sen aşık olmuşsun ."dedi.Fakat ben birisini sevmiyordum.Saçma sapan konuşuyordu.

.........Suga'dan...........

Lisa ile tartıştıktan sonra kendimi barlara attım.Jimin ve Jungkook ile sabahlara kadar barlarda içip içip sarhoş olduk ama Jungkook içki içmeyi sevmediği için bizim yanımızda sadece durdu ve keyfine baktı.O kadar sarhoştum ki hiçbir şey hatırlamıyorum.Jungkook sabah benim evime geldi.Ve biraz sohbet ettik.

"Bak Suga sen bir kıza aşık olmuşsun ama bunu kendine inandıramıyorsun. Dün barda Lisa diye bağırdın.O Lisa denilen kız senin okulunda mı?"

"Evet Lisa bizim okulda ama ben ona aşık felan değilim.Saçma sapan konuşma ben Lisa diye de bağırmadım."

"Suga sana yalan borcum mu var? Bağırdın. Ben sana söyliyim de gerisi sana kalmış benden demesi."

Dedikten sonra evi terk etti.

Ben Lisa'yı seviyorum ama bunu birisine söyleyemem.Onunla aramı düzelte bilmek için elimden geleni yapacağım.

Onunla aramı düzelte bilmek için elimden geleni yapacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Votelerinizi bekliyorum arkadaşlar 😊😊😊

VAMPİR 4'LÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin