...........Suga'dan............
Moralim çok bozuktu ve Lisa'ya hâlâ barışmadık.Bende ilk çözümü Jisoo da aradım.Düşündüm taşındım ve Jisoo ya her şeyi anlattım."Jisoo sana bir şey itiraf etmem gerekiyor.Fakat bunu hiç kimseye söyleme.Ben Lisa'yı seviyorum.Rose ile eskiden sevgili olduğumu Lisa'ya söylemediğim için bana küstü ve 4 gündür yüzüme bakmıyor.Bana yardım et Jisoo"
Dedim.Jisoo uzun bir süre düşündükten sonra" Tamam sana yardım edeceğim fakat şundan korkuyorum.Sen Rose ile sevgiliyken Rose'u aldattın.Bu sefer de Lisa'ya aynı şeyi yapmayacağını nerden bileyim?"dedi.Evet haklıydı.Ama ben Lisa'yı çok seviyordum.Ve Jisoo ya şöyle dedim."Jisoo ben Lisa'yı gerçekten seviyorum ve öyle bir şey yapmayacağımdan emin olabilirsin."dedim.Jisoo da vana yardım edeceğini söyledi...........Jisoo'dan...........
Suga gerçekten Lisa'yı seviyor ve ona yardım etmeliyim.Lisa'nın yanına gidip Suga'yı övmeye başladım.Lisa en sonunda :
"Jisoo yeter ya o çocuğu bana övüp durma.Lütfen."
"Lisa sen Suga'yı seviyorsun. Bana doğruyu söyle. "
Lisa bir anda durakladı.Ve "Saçma sapan konuşma yok öyle bir şey"dedi.Elleri titriyordu.Yalan söylediği her halinden belliydi.Bende ona sinirli bir şekilde "Bak Lisa bana yalan söyleme.Ellerinin titrediğini görmüyor muyum sanıyorsun?Bana güvenmiyorsan benimle bir daha konuşma."dedikten sonra orayı terk ettim ve Lisa arkamdan koşarak geldi ve "Tamam.Özür dilerim.Sana her şeyi anlatacağım."dedi.Cafede oturup konuştuk.
"Jisoo haklısın ben Suga'yı seviyorum ama Rose'a yaptıklarını bana da yapmasından korkuyorum."
"Lisa ben Suga'yla konuştum.Suga seni her şeyden daha çok seviyor.Ve öyle bir şey yapmaz sana."
"Ama Rose 'a ihanet etmiş olmaz mıyım?"
"Bence git Rose ile konuş ve ondan izin al."
"Peki."
Dedikten sonra gitti.Bende bu güzel haberi Suga' nın en yakın arkadaşlarından birisi olan Jin'e anlattım.Ve çok şaşırdı.
.........Lisa'dan........
Bugün Rose ile konuştum ve bana senin mutluluğun benim için çok önemli dedi ve mutluluklar diledi.Bende olan biteni Jisoo' ya anlattım.Ve Suga' nın yanına gittim.
Suga ile göz göze gelince kalbim hızlı atmaya başladı.Ve Suga' ya şöyle dedim:
Lisa:Suga sana bir şey sormam gerekiyor.
Suga:Sor.
Lisa:Jisoo bana bir takım şeyler anlattı.Onlar doğru mu?
Suga:Off Jisoo ya!
Lisa:Jisoo' ya kızma o olmasa şu an senin yanına gelmezdim.Ve Jisoo' ya dediğin şeyi benim yüzüme söyler misin?
Suga:Seni seviyorum.
Suga seni seviyorum dedikten sonra ağzım açık kaldı.
"Jisoo'yu mu seviyorsun?Ona seni seviyorum mu dedin?Ciddi misin?"
Suga bir anda kahkahaya boğuldu.Ve şöyle dedi:
"Hayır Lisa.Ben seni seviyorum."
Yine şaşkın bir suratla"Bende seni seviyorum."dedim.Sonra ikimizde gülmeye başladık.Ve biraz konuştuktan sonra ben bizim kızların yanına gittim.
Votelerinizi bekliyorum arkadaşlar 😊😊😊
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR 4'LÜ
FanficBlackpink vampirler oluşan bir arkadaş gurubudur ve onların yaşadığı zorluklarıve aşkları anlatan bir kitapdır. Umarım sizde beğenirsiniz.