☆9.Bölüm☆

141 13 2
                                    

..........Rose'den..........

Ahhhh sıkıldım.Jennie, Kim Jong-hyun intihar ettiği için yasa girdi.Sabaha kadar telefonda ağlayıp zırladı.Bir ara uyuya kaldım diyebilirim.Ne zaman bu eziyet bitecek yaaa.Ağlayacağım cidden.

**********

Ohh.En sonunda kapattı telefonu.Uykusuzluktan gözlerimden yaşlar akıyor.Biraz uyursam dinç olabilirim.

Uyandıktan sonra Jisoo'yu aradım ve buluşmaya karar verdik.Daha sonra Lisa,Jennie,Suga ve Suganın bir arkadaşı gelmişti.Adı Jimin'di

Bakıyorumda her saniye gözü Jisoo'da

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakıyorumda her saniye gözü Jisoo'da.Suga ile Lisa aramızdan ayrılmışlardı.Jennie de köpeğini veterinere götüreceği için yanımızdan ayrıldı.Jimin ve Jisoo saatlerce konuşdular.Hepimiz evlere dağılmıştık.Ertesi sabah Jisoo beni aradı ve konuşuyorduk. İki lafından biri Jimin'di.Bugün Jimin ile buluşacağını söyledi.Tabi ben durur muyum hemen Suga'yı aradım. Anlattığına göre Jimin de her saniye Jisoo'dan bahsediyormuş.Acaba neler olacak?

..........Jimin'den..........

Jisoo ile bugün buluşacaktım.Aslında benim bildiğim ama kimsenin bilmediği bir şey vardı.Ben Jisoo'nun üvey abisiydim.Herkes bizim sevgili olabileceğimizi sanıyordu fakat ben onun abisiydim.Annem, Jisoo'nun babası öldükten sonra babamla evlenmişti.Jisoo bir abisinin olduğunu bilmiyor.Bugün ona herşeyi anlatacağım...

Jisoo ile buluşmuştuk.Ona herşeyi anlattım.Ve bana karşı sanki nefretle bakıyordu.Bir anda masayı terk edip gitti.Peşinden koştum ama taksiye binip gitti.

..........Jisoo'dan.........

İnanamıyorum.Jimin benim üvey abim.Annem bunu bana nasıl yapabilir.Babama nasıl ihanet edebilir.O kadından nefret ediyorum.Jimin ne yapmamı bekliyor ona canım abim diye felan sarılmamı mı? Offf sinirlerim çok bozuldu.

Votelerinizi bekliyorum arkadaşlar 😊😊😊
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

VAMPİR 4'LÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin