☆5.Bölüm☆

218 15 0
                                    

.........Lisa'dan.........

Film bittikten sonra Suga beni Jennie'nin evine bıraktı.Jennie beni ve Suga'yı görünce şaşırdı.Jennie ile oturunca Jennie bana bir kaç bir şey anlattı.Ve ben bu anlatılanlara çok şaşırdımm

..........Jennie'den..........

Bugün Lisa benim evime geldi.Bizim eve Lisa'yı bırakan Suga'ydı ve ben Suga'yı her gördüğümde sinirleniyordum.Lisa ile biraz sohbet ettikten sonra bana Suga ile ilgili bir kaç soru sordu ve bende Suga ile Rose arasında olan olayları anlattım.

.........Lisa'dan.........

Suga ile Rose eskiden sevgiliymiş.Suga kızlarla gönül eğlendiren biriymiş ve bana da aynısını yapablilirmiş.Jennie'nin bana anlattıklarına göre Suga Rose'yi aldatmış ve ayrılmışlar.Ben Suga'ya karşı bir şeyler hissetmiyordum aslında sadece zaman geçiririyorduk.Ama bundan sonra biraz uzaklaşmam lazım sanırım...

Jennie'nin evinden çıktığım gibi Rose'nin çalıştığı kafe'ye gittim.Ondan özür diledim.Ve aramızdaki soğukluk bitti.

..........Rose'den...........

Lisa benim ile Suga'nın arasında olan olayları bilmiyormuş ve öğrendikten sonra benden özür diledi.Lisa Suga'ya karşı bir şeyler hissediyordu bunu ne kadar kendine inandıramasada ben anlamıştım.Lisa ile Suga sevgili olsalar ben buna sinirlenmem ama Suga'nın bana yaptıklarını Lisa'ya da yapmasından korkuyordum.

Ertesi sabah okulda bizim kızlarla oturuyorduk ve Suga yanımıza geldi Lisa'ya bakarak "Nasılsınız kızlar"dedi.Lisa hiç bozuntuya vermeden cevap verdi."İyiyiz sen nasılsın" dedi.Suga ilk fırsatta yine Lisa'ya teklifde bulundu."İyiyim bende bu akşam boşsan bir yerlere gidelim mi?" dedi.Hepimiz Lisa'ya bakıyorduk ve Lisa cevap verdi "Özür dilerim ama akşam işlerim var bundan sonra gezip tozmaya pek vakit ayırmayacağım." dedi.Suga bozulur bir ifadeyle "Tamam o zaman."diyip gitti.Ve biz şaşkın bir ifadeyle Lisa'ya bakıyorduk.Lisa gezmeyi çok seven biriydi ve verdiği cevap hepmizi şaşkına çevirdi...

.........Suga'dan.........

Bugün Lisa'ya akşam bir şeyler yapalım demiştim ve bana işleri olduğunu söyleyip reddetti.Şimdi ise İnstagram' dan canlı yayın açmıştı ve bende girdim öylece yatakta oturuyordu ve ben canlı yayınında işlerini bitirdin mi dediğimde bana cevap vermedi.Yanlış bir şey mi yapmıştım acaba?Canlı yayını kapattıktan sonra aradım ve açmadı.Mesaj çektim bakmadı.Neler oluyor?

Votelerinizi bekliyorum arkadaşlar 😊😊😊

VAMPİR 4'LÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin