.........Jisoo'dan.......
1 ay sonra
Baekhyun benle hâla konuşmuyordu.Ciddi bir şekilde kalbimi acıtıyordu bu durum.Okullarımız yakındı ve onu bir kaç kere arkadaşları ile görmüştüm.Mutlu gözüküyordu ama ne zaman beni fark etse hemen gözlerini kaçırıp yüzü düşüyordu.Acı çekiyordum istemsizce.Nedenini ben bile bilmezken istemsizce acı çekiyorum işte.Bir vampir olmak o kadar kötü bir şey miydi?Şimdiye kadar bu kadar üzülmemiştim bir vampir olduğuma doğrusu yarı vampirim ama yarı vampirden daha da öteyim kısaca vampirim işte ve Baekhyun benden şuan nefret ediyor.Bir o kadar da ben kendimden nefret ediyorum.Hergün hüzünlü şarkılar dinleyip ağlıyordum.Bir dakika ya bana ne oluyor ben böyle biri değilim.Neden şimdi daha doğru dürüst tanımadığım biri için üzülüyorum.Şuan korktuğum bir şey var yoksa ben Baekhyun'a aşık mı oluyorum?Ve sanırım aşık olmuşum bile.Bu durumuma dayanamayıp bizim kızlara veda mesaji atıp çatıya çıktım.Ağlıyordum.İstemsizce yine ağlıyordum.Kollarımı iki yana açıp gözlerimi yavaşca kapattım ve bir adım daha atarken biri kolumdan tutup beni kendine çekti.Gözlerimi açtığımda karşımda bana sarılan bir Baek vardı.Kalbim kütküt atıyordu ve dayanamayıp daha fazla ağlamaya başladım.
"Ağlama.Senin ağlamana dayanamam.Neden böyle bir şey yaptın?"dediğin de ağlamam biraz daha azalmıştı."Çünkü seni seviyorum ve 1 aydır yüzüme bile bakmıyorsun ne yapayım ne kadar acı çektim biliyor musun?Her gece hüzünlü şarkılar dinleyip ağlıyorum." dedikten sonra beni kendine çekip bir daha sarıldı ve elimden tutup arabasına bindirdi."Nereye gisiyoruz?" dediğim de bir cevap vermedi.Ne yapıyor hiç bir fikrim yoktu.Daha yeni sarılan adam şimdi benle konuşmuyor.Daha sonra arabayı durdurup kapımı açtı.Kumsaldaydık.Elini uzattı ve elimi uzattığında elimi tutmuş kumsala doğru yürüdük."Neden benle konuşmuyorsun?"diye bir soru yönelttim ve bana dönüp "Bu gece konuşmak için bir gece değil.Sadece sus ve yıldızları izle sonra seni geri eve bırakacağım."dedikten sonra onun dediğini yapıp yıldızları izledim."Çok güzeller." dedim."Sen daha güzelsin."dediğinde kalbim küt küt atmaya başladı.
"Baekhyun seni seviyorum."
"Biliyorum.1 saat önce de söyledin. "
"Bir cevap verecek misin?"
"Hayır."
"Hayır mı? Senin kafan mı iyi?Senin yüzünden 1 aydır acı çekiyorum."
Derken sanırım biraz sesimi yükselmiştim."Şşşt.Sakin ol.Atarlanma hemen.Zamanı geldiğinde sana güzel bir teklifte bulunacağım zaten."dedikten sonra ölecek gibi oldum.Ben mi anlamadım yoksa Baekhyun da beni seviyor ve bana çıkma teklifi edeceğini mi söyledi.
Daha sonra beni eve bıraktı ve kendimi yatağa atar atmaz telefonum çaldı.
"Alo!"
"Eve güzelce girdin değil mi?"
"Baek zaten karşılıklı oturuyoruz.Evdeyim tabiki camdan baksan görürsün zaten beni."
"Uyumadan önce sesini duymak istedim.1 aydır sesini duymadım.Neyse iyi geceler."
Dedikten sonra telefonu kapattı. Ahhh ölüyorum. Bu kadar tatlı olmak zordunda mıydı.
Votelerinizi bekliyorum arkadaşlar 😊😊😊
Başka bir bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR 4'LÜ
FanfictionBlackpink vampirler oluşan bir arkadaş gurubudur ve onların yaşadığı zorluklarıve aşkları anlatan bir kitapdır. Umarım sizde beğenirsiniz.