* 2 hafta sonra
.......Jennie'den.......
'Lisa intihar etmiş çabuk hastaneye gelin'
Lisa intihar etmişti.Herkes kafayı yemek üzereydi.Ben hâlâ inanamıyorum bu duruma ve Suga hâlâ ortalıkta yoktu.
"Jisoo,Suga'dan cevap geldi mi?"
Ve yine aldığım cevap 'hayır'.Lisa yoğun bakımdaydı 2 haftadır uyuyor.Uyanmalı artık.O uyanmadıkça biz daha çok üzülüyoruz.
"Jennie,Suga geldi"
Şaşırdım.2 hafta sonunda gelebildi yani.Koştur koştur geldi yanımıza 'Lisa nerde' diye bağırıp durdu.Çıldırmış gibi duruyordu.Daha fazla dayanamayıp artık ben bağırdım.
"Ya sen 2 haftadır nerdesin?Lisa'yı çok seviyordun demi o yüzden terk ettin,Lisa intihar etti sen yoksun haftalardır."Sesim baya yüksek çıkmıştı fakat o daha yüksek bir sesle bağırdı.
"Görmedim mesajınızı,aramalarınızı.Bilmiyordum.Kafayı yicem lan.Nasıl intihar edebilir?Durumu nasıl? Bir şey söyleyin lan bir şey söyleyin."
Rose ordan 'yoğun bakımda' dedi.Suga çok kötü gözüküyordu ve ağlıyordu."Hasta şuan sizi duyabilir bilinci yerinde 1 kişi içeri girebilir." Dedi doktor.Suga koşarak doktorun yanına gitti.
..........Suga'dan..........
"Aşkım,sevgilim.Bak ben geldim.Gözünü aç hadi.Sesini çok özledim konuş benimle.Neden böyle bir şey yaptın?Özür dilerim.Benim yüzümden oldu.Ben seni her türlü seviyorum aşkım.Uyan hadi ne olur. "
Dedikten sonra odadan çıktım.Lisa'nın uyarmasını bekledik ama hâlâ uyanmadı.Hâlâ bekliyoruz."Hocam hasta bilincini kaybediyor."dedi hemşire.Saçmalıyordu.Olamazdı bu.Ölemezdi."Hayırrrrrrr.Bir şeyler yapın.Kurtarın sevgilimi."dedim.İçeri daldım "Ölüm saati-"derken doktorun sözünü kestim."Lisa beni duyuyorsun biliyorum.Geri dön hadi." Dedikten sonra dudağına bir öpücük kondurdum.Doktorlar 1-2 dakika bekledikten sonra beyaz çarşafı eline aldılar ve ben Lisa'nın elini tuttum."Hocam hasta gözlerini açıyor."dedi hemşire.Mutluluktan ne yapacağımı bilemedim.Lisa geri dönmüştü.Son anda.
Votelerinizi bekliyorum arkadaşlar 😊😊😊
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR 4'LÜ
FanficBlackpink vampirler oluşan bir arkadaş gurubudur ve onların yaşadığı zorluklarıve aşkları anlatan bir kitapdır. Umarım sizde beğenirsiniz.