Wstępem mówiąc

119 5 0
                                    

  Wpierw pozwolę sobie na przedstawieniem mojej (mało)ciekawej postaci. Jestem Twoja Czaszka, mówcie mi Rose. Będzie łatwiej.
   Mam ileś-tam lat, dalej poddaje się torturom zwanym nauka, a mym katem jest nijaka Szkoła. Ale wiecie co? Chyba jestem masochistką, bo nawet ją lubię.
  OK, przejdźmy do sedna. Książka ta będzie nietypowa. Dlaczego? Otóż będę w niej rozdawać pomysły na opowiadania. Będą to dialogi, opisy postaci et cetera, et cetera...
  
ZASADY:
1. Jeden pomysł = jeden nabywca. Nie chcę plagiatów, więc z góry o tym wspominam. Gdyby doszło do sytuacji, w której ktoś kopiował Wasze opowiadanie, proszę nie zgłaszać do mnie reklamacji. Nie jestem odpowiedzialna za czyny innych użytkowników. 

2. Aby "zdobyć" dany pomysł należy zgłosić się w komentarzu. Wystarczy: "-nazwa użytkownika- rezerwuje pomysł numer -numer pomysłu-".
Kto pierwszy, ten lepszy!
  Pomysł zniknie ze spisu, a pierwszy użytkownik, który się o niego upomni posiądzie do niego pełne prawo.

3. Jeżeli dany autor stwierdzi, że jednak nie zamierza wykorzystać pomysłu, może go oddać! Powinien wtedy napisać do mnie wiadomość prywatną z załączonym pomysłem w jego oryginalnej postaci. Pomysł wraca wówczas na listę.

4. Nie oczekuję żadnych opłat! To całkowicie darmowe!

5. Nie biorę odpowiedzialności za zainteresowanie czytelników Waszą opowieścią! Tu musicie sami powalczyć. Wierzę w Was!

6. Można dodawać własne pomysł!
  Wymyśliłeś cholernie dobrą scenę/postać/inny pomysł, ale nie masz gdzie go u siebie wcisnąć? Chętnie go przygarnę i wstawię do spisu. Oczywiście nie pominę autora pomysłu!

7. Udało się coś stworzyć? Pochwal się swoją opowieścią! (najlepiej z numerem pomysłu).

8. Jeśli gdzieś tam, w realnym świecie lub odmętach Wattpada istnieje już coś, co pojawiło się już wcześniej i jest kropka w kropkę podobne do któregoś z pomysłów - piszcie. Zawsze staram się szanować cudzą twórczość.

9. Masz pytanie? Uwagę? Zauważyłeś błąd? Chcesz rady lub opini?
Zapraszam na privat :D

   Pomysły będą pojawiać się nieregularnie. Także proszę o cierpliwość.
  Życzę pomyślnych łowów pisarze!

Pomysłowa LicytacjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz