2 - pomysł na powieść

103 4 2
                                    


Proponowane:

Imię: William
Nazwisko: Starplot
Płeć: mężczyzna
Przedział wiekowy: 15-18 lat
Wygląd: Blond włosy z sterczącymi fioletowymi końcówkami; jasna karnacja; brązowe oczy z drobinkami zieleni, nosi granatowe soczewki; srebrny kolczyk w dolnej wardze; blizna na prawym policzku; uszkodzone uszy - nienaturalnie ścięte i pokryte bliznami czubki; chudy, pozbawiony muskulatury, wysoki; zgrabne, niemal kobiece dłonie o długich palcach; znamię w kształcie trójkąta nad pępkiem.
Charakter: nie panujący nad emocjami, wrażliwy, żartowniś, pesymista i to zawzięty, introwertyk.

Proponowany scenariusz:
Syn pary elfów z rasy Smoczej, którzy podczas wojny (lub innej niedogodności) ratują miesięczne dziecko pozbawiając go elfiego atrybutu - obcinają mu spiczastą część ucha - i oddają ludzkiemu małżeństwu. Ci jednak szybko nudzą się uszkodzonym elfem. William trafia do domu dziecka, a następnie bierze go kolejna rodzina. Dorasta, lecz nie potrafi dostosować się do dzieci w jego wieku - zawsze jet zacofany, jąka się. Pewnego dnia omal nie potrąca rowerem dziewczyny. Ubrana jest w kostium łuczniczki z akcesoriami przy boku. Ma jasne brązowe włosy i takie same oczy jak William.
Chłopak pomaga jej uciec przed grupą drewnianych Łowców.
Dziewczyna opowiada mu o elfiej krainie Avalon, gdzie się urodziła i wychowała. Jest kilka lat starsza od Starplota. Mówi mu o podstępnych władcach lasu, którzy zaatakowali ich królestwo i zabijając króla oraz królową krainy przejęli władzę. Sama elfka nazywa się Wetra i jest córką obalonych. Prosi Williama o pomoc w powrocie do krainy, gdzie będzie mogła poprowadzić armię przeciw władcą lasu.
Chłopak wpierw nie zgadza się mówiąc, że to nie jego sprawa.
Po czasie spotyka ponownie dziewczynę, gdy ta na tyłach jego szkoły walczy z kilkorgiem drewnianych żołnierzy. Po tym zdarzeniu postanawia jej pomóc.
Przeżywają wspólnie przygody Wetra uczy go jej ojczystego, elfiego języka, który jest dla niego dużo łatwiejszy w wymowie. 

Alternatywne zakończenie:
William i Wetra okazują się rodzeństwem i razem władają Avalon.

Pomysłowa LicytacjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz