1 - pomysł na dialog

113 5 3
                                    


- Jesteś... Człowiekiem? - mimo strachu, jaki postać w nim wzbudzała, starał się panować nad głosem.
- Nie. - Czarne ślepia zdawały się pożerać jego duszę. To coś, co utrudniało mu oddychanie, ta cholerna gula w gardle powiększyła się.
- W takim razie... Czym jesteś?
  Pozbawione brwi czoło zmarszczyło się.
- Jestem potworem. Mieszkam pod twoim łóżkiem. Serio, powinieneś częściej tam sprzątać.
   Zamrugał. Coś mu się nie zgadzało. Potwory nie istnieją! Jego umysł zawziętego ścisłowca pozbawionego choćby grama wyobraźni nie potrafił przyswoić tej wiedomości.
- Aha - wydusił. Mroczki stanęły mu przed oczami, gdy mózg pracował na najwyższych obrotach szukają bardzo realistycznego wyjaśnienia.
   Jedna z dwóch macek istoty uniosła się poprawiają opadającą na twarz grzywkę.
- Lubię imię Terita. Znaczy... Tak możesz mnie nazywać. - Mrugnęła, a serce chłopaka musnęło zawał zatrzymując się na chwilę. Był na skraju omdlenia, stanowczo nieprzygotowany na taką atrakcję.
- Rarita... - odezwał się piskliwie -Znaczy Tarita! - poprawił szybko już mocnym głosem - C-co robisz pod moim łóżkiem?
   Postać westchnęła prawdopodobnie przewracając oczami.
- Mówiłam: mieszkam. Powinnam także straszyć cię nocami, ale jestem na to zbyt leniwa. - Uśmiechnęła się pozbawionym warg otworem ukazując białe ząbki o przerażających szpicach.
- D-dz... Dzięki?

Pomysłowa LicytacjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz