Kusura bakmayın çok geçikti😓 benim keyif aldığım bir bölümdü İnşallah sizde sever beklediğinize değdiğini düşünürsünüz lütfen⭐️⭐️⭐️⭐️ basalım
❤️
Bir gece geçirdirler, bir gece daha beklediler, Selenga açılmayan mağara karşısında mutlu olurken, Çacıke sinirli bir hal alıyordu.
3.Gecenin sonunda Selenga gitmemeye başladı, mağara belirirse Çacıke haber verecekti . 5. Gecenin sonunda Selenga artık iyice rahatlamıştı. Mağara açılmıyordu.Gidememesine sevinsede, Uldız'ın soğuk tavırları karşısında güçsüz düşmüştü. Ne olduğunu anlamıyordu ama Uldız beton gibiydi. Hissiz tepkisiz , minicik yüreği sızladı. Sevilmemek istenmemek ...
Zaten zor şartlarda yaşıyordu.
Yine gece Çacıkeyi beklerken, içini hüzün kaplamıştı.Ne kadar düşünmemeye çalışsa da, aklından çıkmıyordu.
İyice daralmaya başlayan içini rahatlatmak için, dışarı çıkmaya karar verdi.
Ayakları onu hırçına götürmüştü sahibine konduramadı öpücüklerini, dokunamadığı ellerini hırçında kullanıyordu.
" Gidebilirim kızım, beni unutma olur mu?"
Atın gözlerine bakarak söylese de sahibine söylemeyi daha çok isterdi.
"Ayrıca sakın bir kız bindirme üstüne. Hele Begümü asla."
At anlamış gibi kışladı.Selenga gülümseyerek atın yelelerini okşuyordu.
" Sende sevmiyorsun biliyorum. Zaten söyler misin, sevilecek nesi var?"
At bir kez daha kişnedi. Onaylar gibi
" Yani, fazlaca etine dolgun biri. Tamam saçları çok güzel. Vücudu orantılı, off tamam vücudu harika, bizim zamanımızın; kim kardashian'ı gibiydi. "
"Kim ne gibiydi?"
"kim kardashian"
" O kim?"
Selenga ata bakıyordu. Cevap vermek için ağzını açmamıştı. Sahibiyle öyle özdeştirmişti ki atı. Uldız'ın sesini duyar gibi olmuştu. Uldız'ın sesi mi? Arkasını hızla döndü.
Uldız ona bakıyordu. Ne zamandır ordaydı? Begümü duymuş muydu?
Kırmızın 50 tonu adlı bir kitaba konu olacak kadar kırmızının tonlarında gezinmişti yüzü.
Uldızsa taviz vermeden, sorusunu sordu. Yine duvar gibi duygusuz
" o kim ?"
Bu soru rahatlatmıştı Selenga'yı demek ki çok uzun zamandır orda durmuyordu Uldız. Konuşmanın hepsini duymamış olmalıydı.
Derin bir nefes alıp,
Önünde ki manzaraya baktı. Ne diyecekti?
' Yeni moda seksi mankenlerden biri' diyemezdi. Uldız tüm ihtişamıyla karşısında duruyordu. O kas torbası olmayan ama insanda dokunma isteği uyandıran vücuduyla, en seksi varlık gibi
Uldız, Selenga'nın kızaran bakışlarından farklı bir anlam çıkarmıştı.
" Seni bekleyen biri mi?" bir sevdiği olabilir miydi? Kendi ülkesinde.
Selenga ise bu sözlere gülesi gelmiş ti. Emin olduğu tek bir şey varsa o da kim kardashian onu beklemediğiydi.
"Eminim ben bekleyeceği son kişiyimdir" dedi sevimlice. Gitmeden son kez Uldız'ı görmek ona iyi gelmişti. Betonda olsa yüzü, yakınında olmak siyah gözlerinde kaybolmak. Meşe toprak karışımı kokusunu almak iyi hissettirmişti.
"Neden?"
"Beni tanıdığını pek sanmıyorum."
" Ah demek, sen onu uzaktan tanıyıp sevdin. O seni görmedi.
Ve sen bu garip aşkını atıma anlatıyorsun."
Uldız günlerdir takip ettiği Selenganın tuhaf davranışla alışmaya çalışmıştı. Gece baktı cacık denen herifle neden ormanın kıyısında oturduklarını anlayamamıştı. Gerçekten casus muydular? Hayır hayır olamazdı. Cacık belki ama Selenga değil...Bu sırada Selenga'nın gözleri kocaman açıldı. Aynı zamanda bir kahkaha koyuverdi.
Uldız bu duruma daha sinir olmuştu. Birbirlerine iyice yaklaşan bedenlerinden habersizlerdi. Bir birlerini çeken kalpleri onları birleştiriyordu.
"Ne dedim de gülüyorsun? "
Selenga hala gülmeye devam ediyordu.
" Yanlış anladın, kim kardashian erkek değil. Çok güzel bir kadın. Senin seveceğin gibi. " deyiverdi.
" Ben ne seviyor muşum ki?" biraz daha Selenga'ya yaklaşmıştı.
" işte büyük, etine dolgun"
Uldız iyice yaklaşmıştı. Sürekli dokunsa bıkmayacağı saçlarına götürdü elini yumuşacıktı. Uzun zamandır gülme işlevinde kullanmadığı yüz kaslarını da gevşetti bu dokunuş. Yavaşça tebessüm etti.
" Nerden biliyorsun? Benim ne sevdiği mi?"
Birden dibinde biten ve dokunuşlarıyla eriyen Selenga ayrıca Uldız'ın varlığıyla heyecanlanan Selenga, kekeleyerek;
" heep o tarz kadınlar görüyorum etrafında"Uldız bu itiraf karsısında çok sevindi. Demek selenga onu izliyordu. Gözlerinde gördüğü pırıltıyı, yanlış anlamış olamazdı. O da Uldızi istiyordu.
" Belki de artık, küçük kadınlardan hoşlanmaya başlamışımdır."
Selenga nefesinin kesildiği hissetti. Bu olabilir miydi?
Uldız artık takatinin kalmadığı anladı. Yorulmuştu artık bu küçük kızın aşkından kaçmaktan. Durdu ve kendini bıraktı selenga'nın ellerine. O kadar kolaydı ki aşık olması, gerilen bir ipin kopması gibiydi. kalbini tutan tüm sert ipler bir anda teker teker koptu. Kalbi deli gibi atıyordu. İki elinin arasına aldı Selenga'nın yüzünü, uzun zamandır söylemek istediklerini bir çırpıda söyledi.Gözlerime doluşun sihir,
Gözlerimden akışın zulüm.
Ben Bedrunnisa'yım Selenga
Ben çölüm.Ağlıyor avucumda
Ciğeri kavrulan bebekler....
Dol avuçlarıma
Sız parmaklarımdan
Çöl seni bekler Selenga
Çöl seni bekler....Selenga duyduğu bu tanıdık mısralara şaşıramadan. Uldız onu açılan dudaklarını kendi dudaklarına almıştı. Susuz kalan toprak gibi kana kana öpüyordu selengayı. Kalplerinde kocaman olan aşklarını besliyorlardı. Tamamlanmışlık hissi dört bir yanlarını sarmıştı.
Selenga ellerini Uldız'in boynuna doladı. Hem düşmemek hem de daha çok hissetmek için. Bir birlerinden ayrılmak istemeseler de nefes almak zorundalardı.
Bir birine bakan iki parlak göz. Onların neyi beklediği bilmeden sadece birbirlerine bakan iki kalp, zorlu bir aşkı kaldırabilirler miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA HUN (Tamamlandı)
FantasíaSelenga ve Uldızın aşkı❤️ Tarihi fantastik bir aşk... #tarihi#fantastik#Romantik#komedi#