-POV- Theo-
17 septembrie 2013
Ma trezesc frumos pe la 13. Aoleu! ERA 13! Ma duc repede la baie, fac un dus rapid si ma uit prin dulap sa vad cu ce ma imbrac. Imi iau pana la urma niste blugi negri, o bluza alba pe umeri si niste adidasi albi. Mi-am pus la gat lantisorul de aur pe care mi l-a dat Rayan anul trecut de ziua mea cu 'TR' pe care il port in fiecare zi de atunci si cobor sa mananc. Imi fac cereale cu lapte, chiar daca era deja 14. Ma duc iar sus sa imi iau geanta din camera, in care aveam un penar, un carnetel, portofelul si alte lucruri inutile. Aud soneria si stiam cine era. Sau asa credeam. Deschid usa si puteam sa jur ca sunt fetele, dar de fapt era el.
-Hei, Theo! Te-am deranjat?
-Rayan, nu, deloc. S-a intamplat ceva? il intreb eu socata.
-Ahm, nu. Doar, stii, ma gandeam sa mergem impreuna la scoala, cum mergeam in clasele mai mici.
-Da, pai, stii, de cand te cuplasei cu .. Alina, nici nu mai vorbeam. Da' sa mai si mergem amandou la scoala. spun eu uitandu-ma in jos
-Da, pai, sunt hotarat sa repar asta. Daca vrei sa imi dai o sansa ... spune si imi intinde o mana.
-Hai mergi odata ca stii ca nu pot sta suparata pe un idiot ca tine. ii spun impingandu-l putin ca sa mearga, iar eu inchid usa.
-Paiii, se datoreaza sarmului meu mirobolant. spune si se intreapta de spate zambind.
-De fapt, e mila pentru oamenii atat de perfecti ca tine, printesule. ii spun facandu-i cu ochiul.
-Oh, ce dor imi era sa imi zici 'printes'. Chiar imi era dor de tine, Theo ... spune el surprinzandu-ma ca ma ia in brate.
-Si mie de tine .. ii spune si eu si il strang in brate simtindu-i mirosul acela puternic de Invictus care ma omora.
-Hai sa mergem acum, nu vrem sa intarziem din prima zi. Spune Rayan rupand tacerea.
-Oh, apropo, fetele au zis ca vor sa vina la petrecere diseara.
-Blana, super. Stii adresa, deci va astept. spune el zambind.
Cat am ras si am vorbit noi deja ajunseseram la scoala iar acolo el s-a dus la prietenii lui, iar eu la fete. Inainte sa ajung la ele, ma trezesc cu o Alina nervoasa in fata mea.
-Ok, draguta, uite care e faza. Nu mai vreau sa te vad langa Rayan al meu de acum in colo. Inteles?
-Nu e al tau. Daca tu esti cea mai mare parasuta din scoala, nu e vina mea ca l-ai pierdut. spun eu razand incercand sa trec pe langa ea, dar ma intoarce si vine extrem de aproape de mine.
-Eu te-am avertizat! Daca nu ma asculti, o sa regreti!
Inainte sa ii mai zic ceva, Alexis, Maria si Ariana deja erau langa mine.
-E, ho, nebuno, mai incolo. Ce? Incerci sa o saruti si pe ea? Nu iti ajunge o scoala? spune Maria.
-Eu zic ca tu sa nu te bagi in ce treaba am eu cu ea. spune Alina.
-Oh, ba ne bagam. Ce treaba ai tu cu ea, e si treaba noastra. Asa ca daca te iei de ea, te iei de noi. spune Ariana.
-Oh, vai, mai nou ea e albinuta sefa, iar voi cele lucratoare? Ce dulce! spune Alina tuguiand buzele.
-Manca-ne-ai curu'! Macar fundurile nostru de albine sunt adevarat si nu e ca al tau, fals. adauga Alexis
-Oh, o sa regreti asta. spune Alina venind aproape de Alexis.
-Stai, linistiti-va. Nu e nevoie de bataie, hai sa mergem. ma bag eu intre ele.
-Ok, ok, sunt calma, gata. spune Alexis; dar la nici 30 de secunde ne trezim ca ii da Alinei o palma peste fata din fundul curtii, Alina ramanand socata, iar Alexis luand-o la fuga si noi dupa ea.
CITEȘTI
Love Yourself
General Fiction"nu poți sa te rebelizezi mai mult împotriva societății decât iubindu-te pe tine" In aceasta carte nu este vorba despre niște cele mai bune prietene care țin secrete și spun minciuni, și care își destramă prietenia dar se împăca și rămân prietene p...