-POV Theo-
17 decembrie 2013
M-am schimbat in niște haine mai lejere: colanți, un pulover pe umeri și șosete. Maria s-a schimbat și ea în niște pantaloni scurți și un maiou. Nu știu cum de nu poate de frig. Au intrat la noi în camera Ale, Adina și Georgi. Ale și Adina erau în blugi și bluze cu mâneci lungi. Dar se pare ca Georgi avea în gând sa seducă pe cineva (Utanu *tuse tuse*). Avea pe ea o bluza transparenta și niște blugi scurți puțin cam la jumătatea fundului.
-Verișoara mea scumpa și mica, pleci undeva asta seara? o întreabă Maria.
-Ahmm nuu numai ca ma vede Uțanu știi și na... spune ea puțin înroșit
-Pe centura ți-o trimit p-asta. Peste ma fac. spune Adina iar noi începem sa radem.
-Ale, tu cu cine stai în camera? o întreb eu ca să nu se simtă exclusa.
-Cu niște fete care sunt sigura ca nu ma suporta. spune dându-și ochii peste cap.
-Nu vrei sa vii sa stai cu noi? Acum ești ca și a noastră. ii spune Maria dându-i un zâmbet.
-Pe bune??? spune Ale parca uimita.
-Da!! Spunem eu și Maria în același timp. Îți iei bagajele după ce venim de la baieti, continua Maria.
Noi eram gata și deja și întârziasem la baieti cu 5 minute. Batem mai întâi la ușa băieților și îl auzim pe Utanu cum tipa.
- Nu primim!tipa Utanu cu o voce de fetita. Georgi sperindu-se puțin.
-Okk, vedeți ca intram, spun eu.
Când intrasem în camera băuturile erau deja scoase pe masa și pot spune ca băieții au un inventar tare bogat: Jack's Daniels, Alexandrion, Absolut, iar lista continua. Nu știu cine o sa reziste la atâta băutura dar sigur nu noi. După ce m-am uitat la bautură, am văzut ca Georgi era deja în limba cu Utanu.
-Ho, ca încă nu te-ai îmbătat! Mai moale, spune Maria iar toți începem sa radem.
-Nici eu, spune Riley, iar într-o fracțiune de secunda deja o săruta pe Maria. Toți aclamand.
Eu ridic doar din sprâncene ca o reacție la scena de mai devreme și ma duc lângă Rayan care lasă telefonul jos din mana când ma vede.
-Și încă nu s-au îmbătat, spun eu când ma așez lângă Rayan.
-Cred ca nu mai deschidem bautură aia în seara asta. Deja fac urat.
-CA PE APA ȚI LE BEAU PE TOATE, MA NEBUNULE! spune Matt deschizând sticla de Alexandrion și bând deja jumate din ea.
-Stai ma bețivane, sa le punem fetelor în pahar. spune Dave.
Clawd ii ia sticla din mana lui Matt și pune câte un sfert pentru fiecare. Îmi iau paharul pe care mi l-a dat Rayan și înainte sa beau din el..
-Pentru noi! Îmi spune Rayan ciocnind paharul cu mine.
-Pentru noi! Repet eu.
Când am dat peste cap bautură am simțit ca îmi arde sufletul. Nu am băut în viata mea o bautură atât de puternica. Rayan râdea de mine iar Maria a avut aceeași reacție urmând ca Riley sa rada și el de ea. În momentul ala Clawd își mai toarnă un pahar.
-M-AM IMFIERBANTAT, IUBIRE! spune Georgi sărind efectiv pe Utanu. Acesta începând sa o sărute sălbatic.
-Okkk, hai sa jucam ceva. Propune Dave.
-Hai sa jucam Căpitanul. Spune Ale.
-Cum se joaca? Intreaba Adina nedumerita.
-Deci... Se pune o sticla în mijloc. Și se învârte. Cel căruia ii pica capacul are dreptul sa ii pună o întrebare celui care ii pica fundul. Dacă nu vrea sa răspundă la întrebare trebuie sa bea o gura de ceva. Dar dacă răspunde cel care pune întrebarea trebuie sa ia o gura de ceva. E simplu. Ne explica Ale.
CITEȘTI
Love Yourself
General Fiction"nu poți sa te rebelizezi mai mult împotriva societății decât iubindu-te pe tine" In aceasta carte nu este vorba despre niște cele mai bune prietene care țin secrete și spun minciuni, și care își destramă prietenia dar se împăca și rămân prietene p...