Capitolul 10

30 2 0
                                    

-POV Maria-

6 Decembrie 2013

Cum am ajuns destul de târziu la cabana, nu am mai plecat nicăieri. Noi ne-am dat obosiți, normal, exact ca sa nu mai plecam. Stăteam in camera mea cu Theo, abia venisem de la masa, și stăteam tolanite in pat cu capul spre tavan. Era tăcere și numai suspine. As ca ma hotărăsc sa rup tăcerea.

-Theo!

-Da?

-Crezi ca ma place?

-Care din ei? Dave, Clowd sau Riley? Pentru ca Dave e încă înnebunit după tine și ar trebui sa ii spui ca nu ai și nu ai avut niciodată sentimente pentru el, pentru ca oricum se simte rănit. De Clowd nu sunt sigura, este gelos dar asta poate fi de dragul amintirilor, știi cum sunt băieții și ...

-Ho, nebuno, de Riley ziceam Doamneee. o întrerup eu

-Aaaaa, stiam, stiam. Paiii cred ca daa, sauu, nu știu, adică de el sunt cea mai nesigura. Chiar nu îmi dau seama. O zi e drăguț cu tine, a doua zi nu te cunoaște, nu știu.

-Hmm, pare cunoscuta povestea. spun zâmbind in colțul gurii și ma uit spre ea.

-Ce vrei sa zici? spune și se uita și ea spre mine.

-Vreau sa zic doar ca Rayan te place. Se vede. Dar nu știe cum sa se comporte cu tine. Doar a avut numai târfe, bine, numai una. Una proasta care i-a sucit mințile pentru ca a fost prost. Cred ca și el te place de mult. Dar ori nu a vrut sa îți zică, ori i-a fost frica.

-Meah, nu cred ca ma place de mult. Adică, intr-a 7-a mi-a spus ca are o surpriza pentru mine de Valentine's Day imediat după piesa de teatru pe care am jucat-o, când colo i-a dat flori și o scrisoare Alinei in care ii spunea cât de mult o iubeste.

-Sa nu uitam, atunci a venit Oliver și ti-a cerut sa ieșiți și tu ai acceptat. Ați fost și împreuna o vreme destul de buna, da-te dracu.

-Stiiiu, dar am acceptat pentru ca nu credeam ca o sa îmi mai zică ceva. Sau atunci când pur și simplu m-a lăsat balta sa îl aștept in fata mall-ului o ora, Maria, o ora, ca după sa intru înăuntru și sa îl văd ca merge la film cu Alina?

-Eh, era panarama lui, o fi avut vreo scuza.

-Sau atunci când, când ...

-Hei, calmează-te. Acum totul e bine, ok? O sa fie al tău, stai calma.

Conversația noastră e întreruptă de niște bătăi in usa. Oricine era ii spun sa intre și le văd pe Alexis și pe Georgy, urmate de Clowd și Dave, iar Adina care striga in șoaptă "nu, nu, nu"

-Theo, Maria, haideți repede, hai, hai, hai!!

-Ce? Unde mergem?

-Vezi pădurea aia de acolo? E părăsită și nebănuită, deși nu as fi prea sigura! Numai ca noi sa o bântuie asta seara! ne spune Georgy foarte entuziasmata.

-Nu, nu, nu! Este o idee foarte foarte proasta. Pot fi lupi, ursi, vulpi sau cine știe ce altceva mai poate fi acolo. Copii, voi chiar nu gândiți?? intra și Adina in peisaj mai crispată ca niciodată.

-1. Tocmai ne-ai numit copii. 2. Nu te-ai obișnuit cu noi pana acum? Și 3. Nu câștigi dacă nu risti! spune Clowd ieșid ultimul din camera și împingând-o pe Adina sa iasă și ea.

Joc, in spatele cabanei, ne așteptau Rayan, Riley și Utanu . Fix pe cine voiam sa vedem. Georgy când îl vede pe Utanu începe sa blesteme și sa spurce de tot ce prinde. Ce era la gura ei, nici nu se gândește Utanu. Băieții ne văd și ne fac semn sa facem liniște ca sa nu deranjam pe nimeni. Riley ma saluta și eu roșesc imediat. Theo îmi da un brânci ca sa nu se observe gafa mea și o luam ușor pe o poteca luminata de lanternele noastre și de lumina lunii.

Love Yourself  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum