-POV- Theo-
24 septembrie 2013
Eram la scoala. Era o zi obisnuita ca oricare alta de pana acum. Dintr-odata, imi vin emotiile pentru ora de engleza. Stiu ca poezia pe care am facut-o este pentru Rayan si imi este frica sa nu isi dea seama cumva. Daca are cum. Acum avem sport si eram la vestiar cu nebunele.
-Fata, da' ce te-ai ingrasat, zici ca esti vaca. Noroc cu curu' ala bun. ii spune Maria lui Georgy.
-Du-te, ma, dracu. Vorbea Ms. Colacel 2013.
-Unde vezi, ma, tu, colacei? In capu' tau se invart ca ti-e foame.
-Ba, sunteti nebune? Amandoua aratati ca doua planete. Atata sunteti. spune Ariana si isi intimde mainile cat poate de mult.
-Da' de asta mica de ce nu comentam nimic? Noi niciuna nu suntem grase, ca avem bulane si alea alea e altceva, da' zic si eu. spune Maria aratand cu capul spre mine.
-Pentru ca sunteti niste prietene foarte bune si nu vreti sa ma faceti sa sufar pentru ca eu chiar sunt. le zic eu ridicandu-ma de pe bancheta.
-Doamne, tu esti numa' dusa pe plaiuri mioritice, asa, umpic. imi zice Maria luandu-ma in brate.
-Bre, haideti in sala. Azi jucam volley si nu vreau sa ma las pana nu ii dau cu mingea in cap fufei aleia schiloada. zice Georgy referindu-se la Alina.
Intram in sala si ne asezam pentru prezenta.
-POV- Maria-
Intram in sala, si mergem la prezenta. Cand vine profu', ne spune ca nici nu mai facem prezenta azi si doar sa mergem fetele la volley si sa facem echipele, iar baietii la football. Eu eram in echipa cu Theo, Ariana, Georgy si inca doua colege, iar in cealalta echipa erau Alina si albinitele ei, Alicia si Camila, si inca 3 colege care aproape plangeau ca erau cu ele in echipa. Servesc eu mingea si totul decurge foarte strans, exact ca la un meci de volley dintr-un campionat. Cand era scorul 18-10 pentru noi, deoarece pitipoancele abia atingeau mingea, vine o serva spre mine care ma face sa ma dau in spate. Exact cand lovesc mingea, simt ca ma impiedic de piciorul cuiva, dar acel cineva ma prinde in bratele lui puternice. Intr-o fractiune de secunda imi dau seama cine era. Fetele voiau sa vina la mine, dar Theo a observat cine ma prinsese si le intoarce din drum, probabil ca sa le explice care e faza.
-Buna, Maria!
-Buna si tie, Riley! ii spun eu in timp ce el ma ridica.
-Stii, ar trebui sa incerci cumva sa nu mai cazi mereu in bratele mele.
-Nu imi spune.. la petrecere ...
-Dap. spune el razand.
-Off, imi pare rau. spun eu si ma inrosesc.
-Hei, repet, nu trebuie sa iti para rau. imi spune Riley zambind. Uite, ia prosopul meu.
-Pentru ce?
-Esti transpirata. Doar nu vrei sa se duca dracu tot rimelul ala scump.
-Oh, Doamne, merci mult. Eu ma intorc la joc. Ne mai vedem.
-Sigur, te sun eu daca e.
-Cum sa nu, sigur. ii spun si eu, si ma intorc la fete.
Theo vine la mine in fuga.
-Omaga, cat de dragut eee! La petrecere nu l-am vazut bine, dar acum ... mrrrrr miau!
-Felino, e al ei. Tu ramai la leul tau, Rayan. ii spune Ariana.
-Nu e al meu, nu mai spune asta.
-Eh, na, si daca nu e, stim ca ai vrea. spune si Georgy.
-Fi-mi-ar scarba de voi. Hai la joc! Hai sa le rupeeeeeeem!!
CITEȘTI
Love Yourself
General Fiction"nu poți sa te rebelizezi mai mult împotriva societății decât iubindu-te pe tine" In aceasta carte nu este vorba despre niște cele mai bune prietene care țin secrete și spun minciuni, și care își destramă prietenia dar se împăca și rămân prietene p...