Capitolul 4

43 4 0
                                    

-POV- Maria-

20 septembrie 2013

*convorbire telefonica*

-Theo, jur ca nu imi amintesc ce s-a intamplat la petrecerea alora. Jur!

-Hai, ma, ca ai fost cuminte. Bine, eu stiu doar ca ai dansat toata seara.

-Si altceva ce am facut??

-Paiii, stiu ca au filmat fetele niste faze. A, da! L-ai intrebat pe un baiat daca e hartie igienica, el a zis ca nu, iar tu i-ai spus ca probabil e, pentru ca il lasi sa-ti atinga fundul. Si dupa ti-ai dat singura o palma la fund. spune Theo si incepe sa rada destul de isteric.

-CEEE?? Jura-te ... Cine m-a mai auzit?

-Cred ca majoritatea persoanelor care au fost la petrecere. :))

-Macar spune-mi cine era baiatul ala, te rog. Ca sa stiu sa nu mai dau ochii cu el.

-Sincer, habar n-am cine era. Sigur un boboc, dar nu l-am mai vazut pana acum.

-Offfff, mai rau de atat nu se poate!

-Partea buna e ca ai dansat cu el toata noaptea, cine stie ce o sa se mai intample!

-Iti zic eu ce o sa se mai intample: urmatoarea data cand o sa mai am vreo conexiune cu el, o sa intru in pamant.

-Proasto, hai ca dupa intarziem la scoala! Sal, Theo!! Venim acum sa te luam! spune Georgy dand buzna peste mine in camera.

Mergem sa o luam pe Theo, cand ajungem in curtea scolii, multi dintre colegi se uitau la mine. Fi-mi-ar scarba. Daca s-ar fi imbatat si ei ca mine si ar fi facut mătănii, iar eu as fi ras de ei, deja ne luam la bataie. Ma rog. Am zis ca ii las sa rada cat vor. Dar cand a trecut Alina pe langa mine razand ...

-Hai, vrei sa ne batem? Hai, vrei? tip eu la ea, dar Theo si Georgy ma tin sa nu o bat.

-Ho, ma, mai usor. Nu vrei sa faci circ chiar din primele zile. imi spune Theo.

-Nu fac circ, da' as face un mic spectacol cu paru' ei in mana. spune eu iar fetele incep sa rada.

Fetele se duc sa se vada cu restul, in timp ce eu m-am dus la dulam sa imi iar cartile de engleza. Cat mi le cautam eu, am fost intampinata de cineva.

-Buna!

-Buna si tie! ii spun eu uitandu-ma ciudat la baiatul blond cu ochi caprui.

-Doamne, nu ai idee cat te-am cautat.

-Stii, daca vrei sa-mi spui vreo replica de agatat de pe Google, sa stii ca ma pot lipsi. spun eu in timp ce ma intorc cu spatele spre el si plec.

-Vorbind de replici de agatat, ale tale sunt destul de ciudate, stiai? adauga el, ceea ce ma face sa ma intorc inapoi spre el amindindu-mi ce mi-a spus Theo.

-Poftim? Ce vrei sa zici?

-Mi-ai spus ca pot sa iti ating fundul, dar eu, fiind un finut, am zis ca mai bine nu.

-Tu esti baiatul ala? ii spun eu aproape plangand.

-Riley, incantat!

- ... Maria, si eu!

-Hei, erai beata! Nu ai de ce sa te invinovatesti ... chiar atat de rau.

Love Yourself  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum