Capitolul 9

32 2 0
                                    

-POV- Theo-

6 decembrie 2013

Azi diriga ne-a scutit de la toate orele ca sa avem timp sa ne facem bagajele și sa ne odihnim. Astazi plecam in excursia care s-a dovedit ca nu e de o zi, ci de 3, adica tot weekend-ul. Era 7:30 dimineata cand au ajuns fetele la mine si am inceput sa le povestesc despre minunata mea zi de nastere si despre sarutul neasteptat cu Rayan.

-Si acum sunteti impreuna? ma intreaba Maria.

-Pai, stii, de la ziua mea ne-am comportat normal, si bine, nu prea am mai vorbit asa mult, dar am vorbit.

-Da' ti-a bagat limba pe gat? ma intreaba Georgy

-Ce? Nu!! Yacc!!

-Pai de ce 'yac'? Cand te-o linge altundeva o sa-ti placa. imi zice Arina si fetele incep sa rada.

-Haha ce amuzanta esti tu.

-Hai nu te supara pe ea. Ea doar se gandeste la binele tau. imi spune Alexis. Vrea sa te previna ca ceea ce e scarbos e si placut. adauga si iar incep sa rada isteric.

-Ea stie ma de la Robert. spune Maria si incepem sa radem toate

-Acuma voi sunteti scarboase, aveti bile negre pentru asta. spune Adina.

-Hai mai, Adina, ca daca ti-ar face tie asta Jimin ala din BTS ai urla de placere. ii spune Georgy.

-Ba da' e frumos rau, sa mor eu, ma jur!! spune Adina parca fermecata.

-Ba, eu zic sa mergem la gara ca facem 30 de minute pana acolo si la 8:15 tre' sa fim acolo. ne anunta Arina.

-Aoleeuu, haideti bai!! se grabeste Alexis.

Ne luam noi frumos bagajele si ne urcam in 2 taxiuri. Ajungem la 8:05 acolo si mergem la peronul unde aveam trebul pentru a ne gasi clasa. Intr-un final i-am gasit, ne-am salutat, ne-am pupat, iar undeva mai incolo il vad pe Rayan care vorbea cu Clawd, Riley, Utanu si inca un baiat care cred ca era Dave, baiatul ala care o place pe Maria de cand il stiu si cel mai bun prieten al lui Rayan. Ma vede si el si cu un zambet timid imi face cu mana, eu raspunzandu-i la fel. Vin dirigile de la clasa mea, clasa lui Alexis si a Adinei si clasa lui Clawd, Riley si Utanu. Intr-un sfarsit ne urcam in tren pe locurile pe care le aveam. Intr-un vagon erau cate 8 locuri pentru ca erau cu separee. Eu, Georgy, Maria si Ariana am intrat in vagonul nostru si speram din tot sufletul sa nu mai vina nimeni. Din pacate, ne trezim exact cu cine nu voiam. Rayan, s-a pus in scaunul din fata mea, Riley in fata Mariei, Utanu in fata lui Georgy, iar Dave in fata Arinei. Sincer, acum puteam doar sa
ma uit la Maria si sa ma gandesc cum o sa reziste 8 ore in acelasi compartiment cu 2 baieti care o plac. Presimt ca o sa ma distrez.

-Deciii, 8 ore impreuna, nu? ii spune Utanu lui Georgy cu un zambet diabolic.

-Daca nu ma lasi in pace te pocnesc. ii raspunde Georgy serioasa.

-Ii dai o țâță in cap, moare. spune Arina iar noi, dar si baietii, incep sa rada, Georgy punandu-si castile in urechi.

-De ce Dumnezeule iti pui castile daca am boxa??? spune Dave scotand boxa si punand Post Malone- Stoney, una din melodiile mele preferate.

-Ooooo, bine'sss. spune Arina si se ridica si incepe sa danseze. Hai si tu fata, ce te uiti ca la nebuni la mine?! imi spune ea si ma ia de mana, moi iesind pe culoar.

Acolo, Arina a scos pe toata lumea din compartimente si ia pus la dans, inclusiv pe Rayan, Dave, Riley si Utanu. Spre surprinderea mea, Georgy dansa cu Utanu, iar Maria a trecut peste faza cand a dormit cu Riley, iar acum dansau impreuna. Eu si Rayan eram la mare distanta inca. Macar faceam twerk cu Ary si ne simteam foarte bine. Dupa ceva timp obosim, asa ca mergem fiecare in compartimentul lui. Eu am intrat printre ultimii. Acum, locurile eram schimbate. Unde stateam eu acum statea Riley care se tinea de maini cu Maria si radeau. Langa Maria era Georgy care la fel radea cu Utanu. In fata lor erau Ariana si Dave care se bateau in gluma, iar la geam mai era un loc, locul meu, langa Rayan. Imi fac curaj si ma pun langa el. Stau si ma uit pe geam in timp ce mai trageam cu ochiul la Rayan care isi intorcea capul cand vedea ca il peindeam cum se mai uita la mine. La un moment dat, ma ia somnul, si adorm. Ma trezesc cand simt ca trenul se opreste. Cand deschid ochii, observ ca eu dormeam pe o perna cu capul in poala lui Rayan, iar el dormea cu capul pe mine (eram intr-o pozitie ciudata) si ma strangea tare in brate. Ii simt parfumul, mirosul lui pe care îl are de ceva timp. Era parfumul ala imbatator de care nu voiai sa uiți niciodată. Intr-un final ma trezesc din acea hipnotizare.

-Rayan, Rayan .. îl strig eu zguduindu-l.

-Hm, ce .. Răspunde el cu o voce răgușită și draguta.

-Am ajuns, poți sa îmi dai drumul acum.

-Ohh, scuze, îmi pare rău.

-E ok. ii raspund zambind.

Încercam sa îmi iau valiza de sus. Nu reușeam. A naibii înălțime. Ma urc pe scaun ca sa o iau și cu o mâna ma Țineam de o bara. Cu cealaltă mâna încercam sa trag geanta. La un moment dat îmi vine mie o idee "geniala" sa trag valiza cu ambele mâine. Când am încercat, m-am dezechilibrat si am căzut, crezând ca o sa-mi sparg capul. Din fericire, probabil, Rayan m-a prins in brațele lui puternice și se uita pătrunzător la mine.

-Ahm .. merci ... ii spun eu cu obrajii roșii.

-Nu ai pentru ce .. spune el uitându-se la buzele mele.

Ma ridic din brațele lui și ies pe culoar. O așteptăm pe Maria. Nebuna când a văzut ca am ajuns in brațele lui Rayan, a zis sa încerce și ea cu Riley. S-a urcat pe scaun și și-a dat drumul direct pe spate. Saraca de ea a căzut peste alte câteva geamantane in timp ce Riley a scos un țipat de fata.

-Asta era momentul ala drăguț când trebuia sa o prind? a fost întrebarea lui care m-a făcut sa rad foarte tare.

Când Riley o ajuta pe Maria sa se ridice îl văd pe Clowd lângă mine, fostul meu cel mai bun prieten băiat, ca se uita la Maria și la Riley cu o privire ucigătoare și plină de ... gelozie? Pana la urma observa ca ma uit suspicios la el.

-De ce te uiți la mine de parca vrei sa ma omori? ma întreabă el.

-De ce te uiți tu la ei de parca vrei sa ii omori?

-Eu am întrebat primul.
Ești gelos, nu? Încă o iubești pe Maria, nu? Vrei sa va impacati, nu? Pai afla nemernicule ca nu îți merge așa. Ea a găsit pe altcineva mai bun, mai bine făcut, mai hot, și mai bun decât tine din toate punctele de vedere. Am dreptate, nu? ii spun eu foarte repede aducându-l de tricou. el doar face o pauza arătând speriat.

-Îți place de Riley?

-Cee??? Yaccc!!! Nuuu!!! Ești dus cu capu'.

-Hai ma nebuno ca ai speriat baiatu'. Ia-o înainte. Îmi spun Georgy împingându-ma in Alexis, Adina și Arina. Eu o iau înainte cu ele, dar tot o aud pe Georgy.

-Are dreptate totuși. O sa ii spun ca ai aprobat, ai grija. ii spune și el face o fata de speriat, din nou, după care vine după noi.

-Da' ce aveți toate cu mine?? întreabă el aproape "plângând".

Coboram toți din tren și mergem la autocar. Noi: eu, Maria, Alexis, Robert, Adina, Arina, Georgy, Clowd, Riley, Rayan și Utanu ne-am pus in spate. Chiar dacă nu avea rost pt ca mergeam numai 10 minute. Când am coborât am ajuns la o cabana imensa din lemn, frumoasa, la poalele munților. Era cam frig ce e drept, dar ne descurcam noi. Înainte sa intram, dirigintele ne spun ca au numai camere de 2 și 3 persoane. Eu și Maria ne-am luat o camera, Georgy, Alexis și Adina o camera fix lângă noi, iar Arina a spus ca vrea sa stea cu niște prietene de-ale ei. Riley, Rayan, Utanu, Clowd și Dave au luat singura camera de 5 care era lângă noi, in partea opusa de fete, iar cu ei împărțeam in balcon. Grozav! Presimt ca in excursia asta o sa me facem muuulte amintiri.

————————————————————————

Hello lumeee ❤️ scuzați enorma absenta. Clasa a 8-a, ma înțelegeți. Dar o sa încerc sa scriu cât de mult pot. Va mulțumesc pentru suport! Va iubesc ❤️❤️🤪 înainte sa va las, țin sa Menționez ca peste câteva minute o sa fie ziua uneia dintre inspirația uneia dintre personajele principale ale acestei cărți, Mariaaa!! Te iubesc și la mulți ani fato!!! ❤️❤️❤️❤️❤️ Atât am avut de zis, ciaooo!! ❤️❤️

————————————————————————

Love Yourself  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum