Capitolul 11

23 2 0
                                    

-POV  Theo-

7 decembrie 2013

Ma trezesc frumos dimineața. Era cam frig, dar plăcut. Simteam aerul curat de munte, era o atmosfera perfecta. Înainte sa ma ridic din pat, ma uit la Maria. Era îmbrăcată, aranjata, tot. O salut.

-Neața, frumoasa din pădurea adormita!

-Neața și tie. îmi spune ea fără sa schițeze vreo expresie.

Înainte sa mai spun ceva, ma uit la ceas. Era 8:15. Ohh Doamneee!

-Mariaaa!! Am dormit prea mult, in 15 minute trebuie sa fim la autocar. De ce nu m-ai trezit???

-Ce rost are dacă ai atâtea pe cap? Când apare cineva nou in viața ta care e pur și simplu perfect și nenorocitu' tău de fost se trezește sa îți spună ca te iubeste după atâta timp și e gelos, normal ca nu mai ai chef de viața.

-Maria, te iubesc. Ești cea mai buna prietena a mea. Deci dacă vrei sa vorbim despre mine și sa ne prefacem ca nu vorbim despre tine, e perfect in regula. ii spun eu dragiei mele prietene, intrând in baie.

Ma îmbrac rapid in niște colanți negri, un pulover bej care are niște cocori pe el și bocancii mei negrii. Ma machiez natural si îmi prind parul intr-o coada. Ies din baie si ma uit la ceas observând ca era 8:27. WOW! Record. O dau jos din pat pe Maria și fac repede ghiozdanele in care pun portofelele, doua sticle de apa, niște sandwich-uri pentru ca noi nu am fost la masa, normal, și coboram repede jos. La autocar, afara, ne așteptau gang-ul periculos: Rayan, Riley, Clowd, Dave, Alexis, Adina și Georgy și Utanu care încă se pupau. Ok, deja eu ma saturasem.

-Buna dimineața, raza de soare!

-Parca eram o stea! ii spun eu lui Rayan zâmbind.

-Orice ai fi, luminezi! îmi Răspunde el cu o privire calda.

-Yacc! Nu îl asculta, fato, sunt numai vorbe goale. Așteaptă faptele. îmi spune Adina de parca ar fi o bătrânica înțeleapta.

-Ma, mamaie, lasă copii sa se bucure! spune Clowd iar noi începem sa radem.

-Haideți sa intram in autocar. Toată lumea ne așteaptă! spune Dave dându-i un brânci lui Rayan.

Urcam in autocar, și la mijlocul lui o văd pe Arina și ii spun "buna dimineața" cu un zâmbet. Ea se uita la mine ca și când am zis cea mai proasta gluma și ii șoptește ceva fetei de lângă ea iar ele încep sa Rada. Nu știu ce a fost asta, dar nu știu nici de ce m-am simțit stânjenită. Eu, Maria, Adina , Georgy și Utanu ne punem pe ultimele locuri. Rayan și Riley se pun in fata mea și a Mariei. Dave se pune cu un băiat din clasa lor care pare destul de de treaba, Matt. Alexis se dusese mai in fata la fluturele ei, Robert. Logic. Vorbeam fiecare cu fiecare, inafara de Utanu și Georgy care tot limba in limba erau. Cum de nu se plictisesc?

-Ma, fraților, Mamaia s-a plictisit. Dave, da dracului drumu la boxa aia. Chifteluta are chef sa se dezlănțuie!! spune Adina speriandu-ne pe toți.

Atunci Dave pune Downtown iar Adina începuse sa dea din tot ce are. Noi cântam, mai ales eu care și stiam ce zice in melodie, știind spaniola. Maria s-a ridicat și ea și a început sa danseze și îmi mai trăgea câte o privire de "ajuta-ma, amândoi se holbează la mine". Eu doar ii zâmbeam. Adina ma vede ca încă stăteam jos, așa ca ma trage sus și dansez și eu cu ele. Rayan se ridica și el, ma ia de mâna și începem sa dansam împreuna. Ma distram de minune. Dar distracția mea a fost distrusă când am văzut-o din nou pe Arina și pe noile ei prietene, presupun, cum se uitau din nou la mine și râdeau. Chiar aveam de gând sa le zic ceva de data asta. Dar pana sa ma duc la ele a venit o fata scunda, cu ochelari, par negru și scurt și părea draguta.

-Nu le bagă in seama, sunt niște ipocrite. Le știu de abia 3 luni și deja vreau sa le sucesc gâtul. îmi spune cu o privire furioasa și amuzanta. eu doar ii întind mâna.

-Theodora, 9G. Spune-mi Theo.

-Alexandra, 9D, spune-mi Ale. îmi Răspunde ea și la gest. Incantata!

-Heeei, Ale!! Stai cu noi sau aștepți o invitație specială? îl aud pe Utanu întrebând-o.

-Stau cu ei, nu cu voi, acolo nu ma bag. spune Ale făcând semn și spre Georgy.

Ne-am înghesuit puțin in spate ca sa încapă și Ale, dar ne-am descurcat. Pana am ajuns la prima și singura oprire care era un castel bântuit sau ceva de genul, Utanu si Georgy se tot întindeau peste noi. Riley s-a oferit sa ma primească si pe mine lângă el si Rayan ca sa stam mai comozi, iar eu nu aveam de ce sa refuz. Dar pana sa ajung sa ma pun între ei doi, șoferul pune o frâna brusca, ceea ce ma face sa cad efectiv pe Rayan, atât de aproape încât aproape ne sărutăm. El ma apucase cu o mâna de Șold și cu una de coapsa, iar mâinile mele erau pe umerii lui. O poziție cam ciudata. Rayan totuși ca un drăguț ce e și-a permis sa îmi fure un sărut scurt urmat de un zâmbet de copilași învingător. Eu doar am putut sa zâmbesc. Stăteam in brațele lui acum și era ok. Ma simteam cam nesigura, poate pentru ca nimic din toate astea nu s-au mai întâmplat cu el pana acum. Dar era plăcut. As putea sa ma obișnuiesc cu asta. Intr-un final ajungem la castel, iar dirigintele ne spun ca biletele noastre sunt gratis și putem sa o luam înainte. Cine nu voia sa între in castel, putea sa meargă la cumpărături, dar in doua ore jumate, adică la 3:30 sa fim înapoi. Aproape toți din Gașca am intrat. Nu am mai fost, biletul era gratis, deci de ce sa ratam șansa. Eu, Maria, Rayan, Riley, Adina, Ale, Dave și Matt am intrat. Castelul asta pot sa jur ca era bântuit. Sau erau doar Glume făcute de cei care îl dețineau acum. Din când in când mai sarea câte ceva din perete care sa te sperie, parca se auzeau voci, era foarte foarte creepy. Fără sa îmi dau seama, l-am luat pe Rayan de mâna. Da, sunt sperioasa, nu am ce sa fac. Ajunsesem la un tunel întunecat, când ma dezlipesc de Rayan, el nedandu-și seama și ma iau de braț cu Maria. Când ajungem la capătul tunelului, ii văd pe Rayan și pe Riley ..... sărutându-se. Ok, asta era neașteptat.

-Ahmm, sunteți ok? ii întreabă Ale.

Băieții când deschid ochii și văd pe cine sărutau au țipat ca niște crispați și și-au dat câte o palma peste ceafa.

-Feate, ce deacu e in capu' tău, nu mai știi care e gagica-ta? spune Riley ștergându-se pe buze.

-Frate, tu m-ai sărutat. Cred ca tu nu știi care e gagica-ta. Sau ești gay????? îl întreabă Rayan, eu, Maria, Adina și Ale începând sa radem isteric.

-Ahmm, Rayan, sa săruți pe altcineva înseamnă înșelat. Ma înșeli cumva? spune Dave țuguind buzele extrem de amuzant.

Noi încă râdeam de nu mai puteam. Dar ne oprim când ne dam seama ca era deja 3, noi eram la ieșire și pana la autocar făceam cam 15 minute pe jos. Când am ieșit din aria castelului și ne-am reîntâlnit cu Georgy și Utanu, am văzut-o pe Arina și pe noile ei prietene de la 9D și 10C cu niște stanioluri in mâna și niște pliculețe. Ce o fi acolo? Oricum, nu este treaba mea. Când mai aveam puțin pana la autocar, băieții ne fac semn sa ii așteptăm ca se duc pana la magazin. Când se întorc in văd pe Utanu indesand o sticla de Stalinskaya in ghiozdan. Ok, deja îmi dădusem seama ca de-aia și-au luat ghiozdanele goale la ei.

-Rayan, îmi explici și mie ce e in capul vostru?

-Ceea ce e in capul nostru e distracție. Iar tu, domnișoara sunt-cea-mai-cuminte-fetița, o sa participi. îmi spune Matt mai încântat decât oricare dintre noi ca o sa avem băutura diseară. Daa, cred ca noi o sa ne mărim grupul asta. Sper doar ca o sa îl mărim cu oamenii care trebuie. Și gândindu-ma la Arina, sper ca și ea măcar a fost cineva ales cu grija sa fie in grupul nostru. Drumul înapoi era de 5 ore. Pana la cabana eu și Maria am dormit, chiar eram obosite. Când am ajuns, Clowd ne-a trezit. Bine, pe Maria, iar ea pe mine. Dave și Clowd ne-au spus ca ne vedem la ei in camera la 15 minute după masa. Barbosule, te rog! Sa nu se întâmple nimic ciudat asta-seara! ...

Love Yourself  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum