Capitolul 7

41 4 0
                                    

-POV- Maria-

1 noiembrie 2013

Daca nu ati invatat niciodata de dimineata, nu stiti de fericirea aceea de a termina scoala la 13:30 si a te duce acasa sa dormi. Dar, eu nu aveam cum sa dorm linistita pentru acu' 15 ani, Theo s-a gasit sa se nasca in ziua de maine. Si stiti ce inseamna asta? PETRECERE SURPRIZA!!! Eu si fetele planificasem asta de mult, doar trebuia sa punem in functiune.

-Bun, deci uitati cum e planul pentru seara asta: eu ma duc sa stau cu Theo sa ma asigur ca nu se strica nimic si ca nu isi da seama de nimic, Georgy mergi dupa tort, Alexis si Ariana, da-ti mesaje la toata scoala de petrecere. Mai putin celor pe care nu ii suportam niciuna. Iar tu, Adina mergi la club acolo si pregatesti ce trebuie impreuna cu Rayan, Riley si Utanu. Mi-au spus ca o sa te ajute cu placere, doar sa ii suni cand ai nevoie. Ok?

-Ok! spun fetele in cor. Hai sa o facem!! adauga Georgy.

Fiecare merge in drumul in care trebuie, iar eu ma duc sa o caut pe Theo. O vad in curtea scolii pe o banca aproape culcata. O cred si eu ca e obosita.

-Frumoasa din padurea adormita, il astepti pe Fillip? Sau mai bine spus, Rayan? Hehe. ii spun eu facandu-i cu ochiul.

-Le asteptam pe Flora, Fauna si Vreme Buna sa ma salveze. Sau mai bine spus, pe tine! Ce dracu ai facut? Te astept de 10 minute.

-Eh, stii tu, am fost pana la diriga sa ii duc ceva legat de, stii tu, treburi. ii spun eu razand.

-Ceva e putred in mintea ta si eu o sa aflu intr-o zi ce e. spune Theo uitandu-se suspicios la mine.

-Intr-o zi. Acum hai la mine acasa ca sunt singura si n-avem ce face azi.

-Ok, hai.

Ajungem la mine acasa dupa ce am mers ceva timp pe jos si de punem direct pe canapea si dam drumul la televizor. Ne-am uitat la The Vow si Theo evectiv a plans in continuu. Parca era tasnitoare la cum plangea nebuna asta.

-Asta parca ar fi povestea noastraaa. A mea si a lui Rayaaan. El nu isi aminteste cat de mult il iubeam euuuu dar isi amintea cat de mult "il iubea" panarama aiaaaaaa. E un proooost! spune aruncand cu floricele in laptop.

-Eh ho ca nu e laptopul tau! spun eu uitandu-ma la ceas si vazand ca deja e 6, iar in doua ore trebuia sa fim la local. Hei, gogosica, ridica-ti curu' ala mare si bun de pe canapea. Am ceva pentru tine!

Theo se uita ciudat la mine, dar ma urmeaza pana in camera unde aveam cadoul din partea lui Rayan. Ei bine, unul dintre ele. Ii dau cutia si ii spun sa o deschida. Cand vede ce e in cutie, aproape incepuse sa planga iar.

-Nu creeed! E atat de frumoasa! spune ea uitandu-se la rochie.

-Pe asta trebuie tu sa o imbraci. Azi te scot la un Chico, mi amiga! Haide!

Nu mai astept nimic si o las sa se duca ea in baie sa se imbrace si machieze. Intr-o ora eram amandoua gata. Eu mi-am luat un maiou alb decoltat in V, o bluza cu paiete, o geaca de piele si tocuri asortate. M-am machiat in stil natural, mi-am prins parul in coada si mi-am luat o geanta neagra. Ii bat lui Theo in usa in semn de a se grabi si la cateva secunde iese pe usa din baie in rochia care parca era croita pe ea, tocuri albe si o geaca scurta alba. Era machiata tot natural cu un ruj matt rozaliu si cu parul desfacut in bucle mari. Arata superba.

-Esti atat de frumoasaaa! Cresti atat de repede, manca-te-ar mama pe tine de printesa! spun luand-o in brate ca o bunica.

-Bai, alo, rochia asta sunt sigura ca a costat mult. Nu vreau sa ii platesti si reparatia.

-Paiii, stiii, nu eu am platit-o!

-Dar cine? spune ea nedumerita.

-Paiii ... Rayan? E un cadou pentru ziua ta si na .. te scot si eu in oras si astea. Te iubeeesc! spun luand-o in brate iar!

-De-asta erai tu stresata azi? Offf! Si eu te iubesc! Cred ca a venit taxiul, hai sa mergem.

Iesim din casa, urcam in masina, iar eu le dau mesaj la fete ca suntem pe drum. Ele imi raspund repede ca acum sting luminile si ca totul era bine. Perfect! In scurt timp ajungem la local. Soferul a fost tare dragut si ne-a deschis usa. I-am platit si ne-am indreptat spre usa.

-POV- Theo-

Radeam cu Maria in timp ve intram in local si cel mai ciudat mi s-a parut ca nu se auzea muzica. Adica, ce local nu are muzica??? La cateva secunde, mi-am primit raspunsul.

-SURPRIZAAA!! LA MULTI AANI!! sriga toti colegii care se aflau acolo pentru petrecerea mea surpriza la care nu ma asteptam pentru ca da, era surpriza.

-Oh, Doamne nu cred ca ati facut astaaa!! Va iubesc!! spun eu luandu-le pe fete in brate pe rand.

Cand sa mai spuna si ele ceva, lumina se stinsese din nou, dar de data asta un singur reflector era intreptat spre mica scena unde il vad pe Clawd, fostul Mariei si fostul meu prieten cel mai bun baiat, iar la microfon, un baiat cu o palarie care ii acoperea fata, dar puteam spune ca arata foarte bine. Incepuse sa cante melodia lui Adele- When We Were Young, una din preferatele mele. Si o canta cu atata suflet de mi-au dat lacrimile, cand a ajuns pe la jumate a venit spre mine, si si-a dat palaria jos. Atunci am incepus sa plang incept pentru ca am vazut ca era Rayan. Minunatul meu Rayan. M-a luat de mana si m-a tras intr-un dans lent si placut. Ma simteam bine in bratele lui. La sfarsit, toti aplaudau, iar el mi-a pupat mana urandu-mi "la multi ani".

-Ce atata drama? Hai sa bem!! ne intrerupe Adina momentul, fiind deja innebunita de melodia care a inceput, Bubble Butt, si incepand sa faca twerk. Aceea era o priveliste tare amuzanta!

Seara aceea a fost una de neuitat. A fost minunata! Am dansat, m-am distrat, si cel mai important, am fost alaturi de cei mai importanti oameni din lume: prietenii mei. Desigur, mi-as fi dorit ca si parintii mei sa fi fost acolo, dar inteleg ca au de lucru. Totusi, macar un 'hbd' era de ajuns. Oricum, venise si timpul cand trebuia sa mergem acasa. Doar era 2 dimineata. Fetele nu puteau sa mearga atat de bete la ele acasa asa ca am vrut eu sa ma ofer sa doarma la mine. Dar se pare ca baietii aveau alte planuri. Robert a luat-o pe Alexis, ceea ce oricum urma sa faca. Riley a zis ca Maria poate dormi la el, la Utanu si la Clawd acasa, doar ei trei imparteau un apartament, din moment ce parintii lor lucrau la aceeasi firma si erau plecati in strainatate. Utanu a zis ca poate si Georgy sa vina la ei. Ariana disparuse de mult cu un baiat de la profilul sportiv, Daniel, iar Adina, ei bine, chiar nu stiam. Si cand voiam sa ma duc sa o caut, iese din local beata manga cu un baiat de brata care parea a fi Clowd. Prin urmare, si ea tot la eu acasa s-a dus. Rayan s-a oferit sa ma duca pe mine acasa la mine pentru ca da, si eu eram beata si ametita, dar la mine nu era nimeni care sa imi dea bataie cu cureaua. Ametita cum eram, constientizam unele lucruri totusi. Rayan avea 16 ani si deja avea masina, asa ca m-a urcat acolo si m-a dus acasa. M-a lasat sa ma schimb singura in baie, iar dupa a avut grija sa ma urc in pat fara sa ma lovesc.

-Ia astea maine cand te trezesti. O sa fii mai bine dupa. spune si imi lasa un pliculet cu pastile pe noptiera.

Vad cum se pregateste sa plece dar il trag de mana inapoi, iar de aici speram sa zica ca vorbeste betia din mine, nu inima care a gasit o ocazie sa ii spuna ce simte.

-De ce nu ma iubesti, Rayan, de ce?

-Poftim?

-Nu ai putut sa vezi ca tu nu erai doar un prieten pentru mine. Nu ai putut sa vezi ca tu erai totul pentru mine. Nu ai putut sa vezi nimic! Dar ai putut sa vezi cum o neica-nimeni incearca sa iti ofere iubire cand nu aveai nevoie de a ei, ci de a altcuiva. Deci, de ce nu ma iubesti? Hm?

Il vedeam aproximativ cum zambeste dragut si ma pupa pe frunte. Inainte sa inchida usa imi ureaza noapte buna si pleaca. La cateva secunde cad intr-un somn adanc.

Love Yourself  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum