Capitolul 8

53 3 0
                                    

-POV- Adina-

2 noiembrie 2013 (ziua lui Theo)

Imi batea soarele in ochi. Asta m-a facut pe mine sa ma trezesc dupa ziua uneia dintre cele mai bune prietene ale mele. Ma durea capul ingrozitor. Ma dau jos din pat si vreau sa ma duc la baie, dar acolo unde normal era usa de la baia mea, era un perete. Deschid ochii mai bine si observ ca nu eram in camera mea. Parea camera unui baiat. Baga-mi-aaaaas! Ies din camera si intru intr-o sufragerie pe care il vad pe Clawd dormind. Asa imi dau seama ca nu am facut nimic aseara si ma simt usurata. Ma plimb prin casa si intru in alt dormitor unde o vad pe Maria care dormea pe pieptul dezgolit (care arata tare bine) a baiatului ala, Riley. Inchid usa si ma duc sa deschid usa care era fix in fata celeilalte. Acolo, Georgy dormea intinsa in pat de zici ca era rastignita pe cruce, iar saracu' baiat, Utanu, pe jos, pe covor. Parca tocmai as fi vazut doua filme diferite. Ma duc sa imi fac o cafea linistita. Gasesc ness-ul, zaharul, o cana si ce mai aveam nevoie. Dupa ce termin, vad un balcon si merg acolo. Wow! Privelistea era de nemaipomenit. Probabil eram pe la etajul 10, ceva. Cat stateam eu sa imi beau cafeaua, cineva intra pe balcon.

-Buna dimineata, chifteluta!

-Buna dimineata, norisor! Ma mir ca iti mai amintesti cum ne alintam acum cativa ani. ii spun eu lui Clawd.

-Nu am cum sa uit de cele mai frumoase momente. spune el zambind.

-Hei, merci ca m-ai adus la voi. Daca ma vedea mama, ma omora cu bataia! Doar o stii!

-Meah, nu a fost asa greu. Bine, ai vrut sa ma bati de vreo 3 ori si ai refuzat sa urci cu liftul pentru ca ai zis ca pe tine nu te inchide in turn nicio vrajitoare, dar m-am descurcat sa te car 10 etaje.

-Imi pare raaaaau. ii spun razand.

-E ok, mai, nu e prima oara cand am grija de tine. Ceilalti nu s-au trezit inca?

-Nope. Georgy doarme in pat, Utanu pe jos; si ceilalti doi porumbei dorm imbratisati, Maria si Riley.

-Ah, imbratisati, am inteles .....

-Hei, stiu privirea aia. Spune-mi ce ai.

-Nimic, doar ... nu vreau sa mi-o fure si pe ea ...

-Bai, alo. Nu mai e a ta. Ai pierdut-o in favoarea altei fete. Tu ai ales. Las-o asa acum. E mai bine pentru amandoi.

-Da, probabil ... eu ma duc in sufragerie. spune si imi ia cana goala de pe masuta.

-Multumeeesc!!!

-POV- Maria-

Ma trezesc cu o durere mare de cap. Nu mai beau in viata mea, sa dea dracii. Voiam sa ma intind, dar simt un corp masiv langa mine si deschid ochii. Vad niste plete blonde, ciufulite, si un botic rozaliu. Riley. Doamne, cat de frumos e si cand doarme. Parca e un ingeras. Ma ridic usor din pat incat sa nu il trezesc si ies din camera. Voiam sa caut baia, dar ajung in sufragerie si vad pe cineva pe care speram sa nu il vad in nicio dimineata.

-Clawd??? tip eu.

-Maria, m-ai speriat. Te-ai trezit!! imi zice el ridicandu-se de pe canapea.

-Ce cauti in casa meaaa???

-Nu e casa ta, e casa mea!! imi tipa el inapoi.

-Si ce cauti tu in casa ta???

-Afstdrmla ... ceeee?? se uita el confuz la mine.

-Aha, raspunde la asta fraiere!

-Ce dracu se intampla aici?? vine Riley din camera aranjandu-si parul.

Love Yourself  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum