"Vyberu nějaký ten film." Otočil se na Jacksona s úsměvem starší a zamířil do obýváku.
"Dobře... Já se zatím půjdu vysprchovat." Oznámil mladík a rychle zmizel v koupelně. Pořádnou sprchu právě teď potřeboval. Musel se trochu uvolnit a popřemýšlet. Ovšem, v tom mu bránil jeden 'menší' problém, který o sobě v jeho klíně dával poslední dobou vědět.
"Sakra." zaklel potichu. Tenhle problém ho trápil už delší dobu a myšlenka na to, co se právě nedávno odehrálo venku, mu to ještě zhoršovala. Nezbývalo mu nic jiného, než si prostě ulevit.
Pomalu tedy sesunul ruku do svého klína.
"Ahh..." zasténal, sotva se dotkl jeho vzrušeného penisu. Pomalu jej uchopil a začal se uspokojovat, jak na to byl zvyklý. Ovšem myšlenka na staršího muže, který jej hladově líbá se každým okamžikem sílila, až se z nevinného líbání staly erotické a zvrhlé hrátky. Díky tomu jeho ruka přidávala neustále na rychlosti.
"NamSeoku... Ahh!" Vykřikl možná více nahlas, než bylo vhodné těsně před tím, než dosáhl vrcholu. Bílou tekutinu po chvíli smyla voda tekoucí ze sprchy. Jackson stále ještě rodýchával nedávný orgasmus a nevěřil tomu, jak ho pouhá myšlenka na NamSeoka mohla tak vzrušit.
Rychle se ještě namydlil, umyl si vlasy a vylezl ze sprchy. Rychle se osušil a v pokoji se převlékl do černých trenýrek a bílého tílka na spaní.
Nejistě zamířil do obýváku, kde už na něj čekal NamSeok, mračící se do obrazovky.
"Jak to jde?" Zeptal se staršího Jackson. NamSeok si ho jen zvědavě prohlídl a pousmál se.
"Nejde..." Posmutněl najednou šedovlásek.
"Jakto?""Nevím. Prostě to nefunguje."
"Tak to oprav." Zasmál se mladší.
"To radši ne. Víš jak to dopadlo když sem vařil... Nechci si ani představit jak bych dopadl kdybych opravoval televizi..." zděsil se NamSeok. "Ale u mě v ložnici televize funguje. Můžem se jít dívat tam." Navrhl.
Jackson jen pokrčil rameny na znamení, že je mu to jedno, ovšem pak se zhrozil. "To v žádnym případě! Ty hovada spí s tebou v posteli! Nechci tam s nima ležet!" vkřikl Jackson.
"Neboj. Nebudou se cpát mezi nás když uvidí, že se tulim k někomu jinýmu." Mrkl starší na Jacksona, který se okamžitě začal červenat a dělal, že to přeslechl. S povzdechem se tedy za NamSeokem odebral do jeho ložnice. Vzpomněl si na to, jak se jednou k němu do pokoje chtěl dostat a na to, co následovalo, když se to NamSeok dověděl. Opět mu naběhla po celém těle husí kůže.
Co tam mohl skrývat, když tenkrát tak vyváděl? Byl zvědavý. Velice zvědavý. Ovšem, když NamSeok otevřel dveře od jeho pokoje, nic zvláštního se mu tam nezdálo. Pokoj byl celý vzorně uklizený, na poličkách různé knihy a ocenění a v rohu dva velké pelechy, vedle kterých byly misky se žrádlem a vodou. Sedl si tedy na obrovskou postel, stále se rozhlížejíc po pokoji a čekal, až NamSeok zapne film.
"Co's vybral?" Zeptal se ho, když si k němu NamSeok lehl a film se spustil na obrazovce.
"Nevím nějakej romanťák." Zazubil se starší a pohodlně si lehl za mladíka. "Vidíš? Říkal jsem ti, že nás nechají na pokoji." Zašeptal a ukázal na dva psy, spokojeně spící v rohu místnosti. Jackson jen zabručel na odpověď a přetáhl přes oba mladíky teplou deku.
"Je ti zima?" Zašeptal starší blondýnovi do ucha mezitím, co se rukou pomalu dostával k jeho pasu, kde ho poté začal pod bílým tílkem jemně hladit a dělat na něm prstem různé obrazce.
"T-Trochu..." Zakoktal se Jackson a zavřel spokojeně oči. Opět se k němu dostavil příjemný pocit v podbříšku, ovšem jeho chlouba schovaná v černých trenkách o sobě také dávala znát. Jacksonovi nezbývalo nic jiného než doufat, že si toho starší nevšimne.
Po několika minutách filmu na mladšího začala padat únava. Jeho víčka byla čím dál těžší a už ani neudržel oči otevřené. Jediné, co ještě vnímal byly stálé doteky od NamSeoka, které jej zanedlouho uspali úplně. NamSeok se přitiskl k mladíkovi o něco více, a když zjistil, že v pravidelných intervalech klidně oddechuje se zavřenýma očima, naklonil se k němu, pohladil ho ve vlasech a s tichým "Dobrou noc, Jackie." ho jemně políbil na tvář.
Takžééé co bych vám k tomu řekla? :D Moc chyb, moc nepřesností moc všeho špatného xD Moc se omlouvám ale jsem už vážně hodně unavená a sem ráda že to vůbec vydám, na tož abych to ještě opravovala. Doufám, že vám nevadí, že jsou kapitolky poslední dobou kratší. Budu vydávat hlavně o víkendech a kapitoly budou různě dlouhé nemám žádnou hranici ani nic takového :D Každopádně, děkuji všem úžasným stvořením co to se mnou vydrželi číst až sem a co mě dále podporujou v mé tvorbě! Miluju vás! x3
A co si myslíte o klucích? Už se k sobě nějak mají že? :D Jak myslíte že dopadnou vánoce u Hyunových? :D Pište mi své názory a domněnky do komentářů! :D
Pro dnešek se s vámi loučím. :D Mějte se rádi, buďte hodní, nezlobte a u příští kapitoly, která vyjde možná už zítra se zase uvidíme x33
ČTEŠ
Tanec, Hudba a Ty
RomanceUž od první chvíle věděl, že je jiný než ostatní. Věděl, že je v něm něco víc a že si zaslouží velké uznání nejen od něho ale i od další a mnohem uznávanějších umělců. Vzal si ho tedy pod svá křídla. Nabídl mu nový život, o kterém se mu ani nesnilo...