"Jsi nervózní?" zeptal se mladíka se světlými vlasy NamSeok.
"Ne. Proč bych měl?" Odsekl Jackson.
"Protože se ti klepe noha." zasmál se starší a prstem šťouchl do mladíkovo pravé nohy.
"Mám jenom nějakou křeč. Sedíme tu moc dlouho." vymlouval se blondýn.
"Co to zase kecáš?" řekl se smíchem NamSeok. "Vždyť jsme ještě ani nevzlétli. Jsi nervózní. Poznám to. Jedeš poprvé letadlem že?"
Jackson jen poraženecky pokýval hlavou.
"Nemusíš se ničeho bát. Je to docela fajn." Uklidňoval ho NamSeok a rukou mu pomalu začal hladit vnitřní stranu pravého stehna. Takové doteky přiváděly Jacksona poslední dobou k šílenství. Od té milostné scénky u nich v obýváku na gauči už se mezi nimi nic podobného nestalo. Ani jeden o tom nemluvil a oba tedy dělali, jako by se mezi nimi nic nestalo, což Jacksona velice mrzelo.
"Stejně celou cestu prospíš jak tě znám." vyrušil ho z myšlenek NamSeokův hlas.
"Nevím, jestli usnu." řekl nejistě mladík.
"Tak budu vzhůru celou dobu s tebou a budem si povídat." usmál se NamSeok a pohladil mladšího po tváři. Jackson už pak nic neříkal a zadíval se z okénka, čekajíc tak na vzlet letadla.
*
"Už tam budem neboj." uklidňoval cestou šedovlásek Jacksona.
"Sem hrozně unavený..." zafňukal mladší a měl co dělat, aby NamSeoka dohnal.
"Nedivím se. V letadle si usnul jen na pět minut a to ještě těsně před přistáním. Až budem u našich tak si pořádně odpočineš stejně už je pozdě." ujistil mladšího NamSeok pokračujíc v cestě. "Vidíš tamten dům?" Zvolal vesele. "Už tam skoro budeme!" Ta slova popohnala Jacksona kupředu, jelikož už se nemohl dočkat až si dá pořádnou sprchu a zabalí se do teplých dek.
Za okamžik se oba muži i se psy a zavazadly zastavili před velkými dveřmi. NamSeok nejistě zazvonil na zvonek, ovšem to nebylo nutné, jelikož ihned co se přede dveřmi zastavili otevřela jim NamSeokova matka. I když už to byla starší dáma pořád vypadala skvěle. Vlasy měla sčesané do drdolu a na sobě přes oblečení měla jakousi zástěru. Ihned jak oba chlapce viděla, začala je vesele vítat a pomáhat jim se zavazadly.
"Mami, rád bych ti někoho představil. Tohle je Jackson. Je pro mě moc důležitý a je to hodný kluk. Doufám, že si budete rozumět. Jacksone tohle je moje mamka. Nemusíš se bát všichni v rodině umí anglicky takže se se všemi dorozumíš ." Jackson si krátce potřásl se ženou rukou a věnoval jí milý úsměv.
"Ráda tě poznávám Jacksone." oplatila mu úsměv. "Nemáte hlad?""Ani ne mami jedli jsme v letadle. Spíš jsme unavení Jackson skoro vůbec nespal." Vysvětlil NamSeok. "Kde jsou vůbec ostatní?"
"Jeli nakupovat ale brzy by se měli vrátit. Přivítáte se zítra teď si běžte odpočinout. Připravila jsem tvůj pokoj jak jsi chtěl. Psi mají na zemi misky a deky. Nebude vám vadit že budete spát v jedné posteli?"
"S tím se netrap. A mockrát děkuju seš úžasná. Vybalíme si a půjdem spát ráno se uvidíme." řekl NamSeok své matce a věnoval jí děkovný polibek na tvář.
"Dobře se vyspěte." Popřála jim ještě žena, než zmizela v kuchyni. Mladíci se tedy vydali do schodů, mířící do NamSeokova pokoje"Tak, tohle je moje království." řekl se smíchem starší, když otevřel dveře od malého pokoje. Jackson si odložil věci do rohu a začal se rozhlížet kolem.
"Naruto?" řekl se smíchem když spatřil poličku plnou figurek a sbírku mangy."No a? Když jsem byl mladší zbožňoval jsem ho! Mám tu ještě pokémony hele!" řekl nadšeně starší a ukázal na postel, která byla plná plyšáků všelijakých pokémů. Jackson jen nechápavě zakroutil hlavou a sedl si na postel.
"Chceš jít do sprchy? Mezitím nám vybalím." zeptal se ho NamSeok.
"Jo sprcha by byla fajn..."
"Koupelna je hned naproti pokoji. Ty černé dveře." Jackson si tedy vzal všechny potřebné věci a zamířil do koupelny. Koupelna byla sice také trochu menší než u NamSeoka v domě, ale zato hezky zařízená a čistá. Jackson se tedy jen v rychlosti osprchoval, vyčistil si zuby, převlékl se do trenek a volného bílého tílka a vrátil se zpět do pokoje, kde převzal NamSeokovu práci a vybalil zbytek věcí. NamSeok se mezitím také osprchoval. Když se vrátil, Jackson zrovna uklízel poslední kus oblečení do skříně.
"Chceš si zapnout nějaký film, než půjdem spát?" zeptal se šedovlásek, když oba muži zalézali do postele, ukazujíc na malou televizi před postelí.
"Nevím, je mi to nějak jedno. Stejně hned usnu." zamumlal Jackson a zavrtal se pod teplou deku. NamSeok se na něj ihned přitiskl a přehodil si svou ruku přes mladíkův pas."Líbí se ti tady?" zašeptal mu tiše do pokožky na krku, kde měl položenou hlavu.
"Jo je to tu hezké... Tvoje mamka je opravdu milá...""To máš pravdu. Je skvělá určitě tě bude mít ráda." řekl starší nadšeně a svou ruku přesunul k mladíkovo krku, kde ho začal hřbetem ruky pomalu hladit. Po chvíli však jeho ruku vyměnil za ústa a začal Jacksonův krk opečovávat motýlími polibky. Jackson se zmohl jen na spokojené zamručení a ještě více se na šedovláska přitiskl zády. NamSeok mladšího pevně objal a kůži na krku párkrát stiskl mezi zuby. Pak to místo párkrát obkroužil jazykem a po té vsál do rtů, snažeje se tak vytvořil malý červený flíček. Jacksonovi z úst uniklo pár slastných stenů, které staršího jen pobouzeli k další akci. Povalil mladšího pod sebe a přisál se k mladíkovým rtům. Jackson mu polibek oplácel a po chvíli si vybojoval jazykem cestu do jeho úst, ovšem brzy oběma došel dech a tak byly nuceni se od sebe s hlasitým mlasknutím oddělit. NamSeok se opět začal věnovat mladíkovo krku tentokrát s ještě větším chtíčem a vášní než předtím. Jednou rukou ho vískal ve vlasech, zatímco druhá ho hladila po celém těle. Jackson měl obě ruce zamotané v NamSeokových šedých kadeří a každý okamžik si opravdu užíval, ovšem, byl nucen pro tetntokrát staršího zastavit.
"N-NamSeoku..." Zavzdychal potichu a zatahal staršího za vlasy."Copak se děje?" zvedl k němu starší zrak a odpojil své rty od pokožky na mladíkovo krku.
"Měli by jsme jít spát." zašeptal mladší a věnoval NamSeokovi omluvný pohled. Ale nemohl jinak. Už byl opravdu hodně unavený a i když si chvíle, jako byla tato užíval, musel jí přerušit.
"Neboj, jen se s tebou mazlím." usmál se starší a krátce políbil Jacksona na rty. "Neměl jsem v plánu nic náročného." mrkl na něj šibalsky a svalil se vedle něj. "Ale máš pravdu. Jsi moc unavený potřebuješ se prospat." Jackson se jen vděčně usmál a přitiskl se k NamSeokově hrudi. Ten ho jen políbil na čelo, popřál mu dobrou noc a s jeho blonďatou kšticí na hrudi za chvíli usnul.
Já vím já vím.... Trvalo mi to! Ale je to tady... I když je to zase úplně o ničem a zase totální shit xD Poslední dobou mi to psaní opravdu moc nejde omluvám se příště se budu snažit víc :D
Ale! Už jsme v Korei! :3 Tak co myslíte, vyvedou tam ti dva kulišáci něco nebo si to nechají na doma? :D
Jsem moc ráda za vaší podporu! Každá * i komentář mě vždycky moc potěší! :3 Budu ráda i za vaše názory v komentářích, popřípadě budu ráda na upozornění chyb nebo jestli se vám tam třeba něco nelíbilo. Vždycky mi to hrozně pomůže :D
Tak se zatím mějte já mažu spát :D Uvidíme se u dalšího dílu ^^
ČTEŠ
Tanec, Hudba a Ty
RomanceUž od první chvíle věděl, že je jiný než ostatní. Věděl, že je v něm něco víc a že si zaslouží velké uznání nejen od něho ale i od další a mnohem uznávanějších umělců. Vzal si ho tedy pod svá křídla. Nabídl mu nový život, o kterém se mu ani nesnilo...