15

8 3 1
                                    

"Jackiee~ . Vstávej mamka nás volá k snídani." Zašeptal mladíkovi šedovlásek do ucha.

"Hmm..." Zabručel ještě v polospánku Jackson.
"No ták. Zlato musíme vstávat. Chci ti představit ostatní." Jacksona to oslovení trochu zaskočilo, ale zbytek jeho věty ignoroval, jelikož si stál za tím, že se ještě chvíli prospí. Ovšem to by ho muž, ležící vedle něj nesměl dloubat do tváře či ho tahat za ucho.
"Nech toho chci spát." Zabručel protivně mladší.

"Ale no ták. Musíme vstávat." Stál si za svým NamSeok a naklonil se k blondýnově krku, na který mu začal pokládat jeden polibek za druhým.

"Hmmm..." Tentokrát mladší zabručel trochu spokojeněji. NamSeok po chvíli přidal i mrštný jazyk a párkrát kůži stiskl mezi zuby. To donutilo Jacksona tiše zasténat. Jacksonovo sténání pobudilo NamSeoka k další akci a svou pravou ruku pomalu přesunul na mladíkův zadek, který pevně promnul.
"Kluci říkám to znova a naposled máte tu snídani!" hlas NamSeokovo matky z kuchyně oba mladíky pořádně vylekal a oba tedy ihned vyskočili z postele a začali se oblékat.

Za okamžik už se oba řítili dolů ze schodů do kuchyně, kde už na ně čekala celá NamSeokova rodina.

"Dobré ráno!" Vyjekl zvesela NamSeok a zazubil se na ostatní.

"Seokiee!" Vykřikly dvě malé holčičky, které se ihned za NamSeokem rozeběhly.
"Holky moje jak vy jste mi chyběli." Zasmál se NamSeok a obě děvčátka objal.
"Chci vám někoho představit." odtáhl se šedovlásek od děvčátek a chytl Jacksona za ruku. "Tohle je Jackson. Je to můj parťák a kamarád takže na něj buďte hodné, ano?" děvčátka se jen na Jacksona usmála ale ihned odběhla zase ke stolu.
"Jsou trochu stydlivé." Zasmál se NamSeok. "Ta s culíkem je ChoHee. Ta co má ty copánky se jmenuje HaNeul. Jsou to dvojčata takže ti chvíli potrvá, než je rozeznáš. I mně to dělá občas problém." Vysvětlil NamSeok Jacksonovi a oba mladíci se usadili ke stolu vedle dvou mužů.
"Tohle je můj tatínek HyunKi tohle můj mladší bráška KangDae." Jackson si s oběma potřásl rukou. KangDae byl sice mladší než NamSeok, ale rozhodně tak nevypadal. Byl vysoký, měl vousy a ramena tak široká, že by se za ně vešla schovala rodina. Dlouhé černé vlasy měl svázané do culíku. NamSeokův otec, stejně tak, jako jeho matka, se pořád usmíval. Byl to nejstarší člen rodiny ale zároveň nejzábavnější. Po celou dobu snídaně vyprávěl Jacksonovi všelijaké historky a všichni u stolu měli co dělat, aby smíchy nespadli ze židle.
"Co takhle zajít večer někam na drink? Aby jsme se víc seznámili?" Navrhl nadšeně HyunKi, když všichni dojedli. Jeho žena ho však propálila přísným pohledem.
"To mě tu s tajtěma dvěma necháš samotnou? Víš že kolikrát si s nimi nevíme rady ani když jsme na ně tři. A já to mám zvládnout sama?" řekla přísně a ukázala na dvě malé, roztomilé holčičky, které jí stály za zády a zvědavě si prohlíželi Jacksona.
"Neboj miláčku. Odejdeme hned jak usnou slibuji." Slíbil jí manžel, když odcházel z kuchyně.

"Nevypadají, jako by dělali problémy." řekl zmateně blondýn a podíval se na dvojčata.

"To si jenom myslíš." zasmál se KanDae. " Ale když to na ně přijde nic je nezastaví. Běhaj po baráku a šíleně dovádí. Nic na ně neplatí, jsou jak z divokých vajec." vysvětlil. Jackson jen nechápavě zakroutil hlavou.
"Měli by jsme se obléct a jít ven s těma hovadama..." řekl nakonec NamSeokovi.
"Jo to máš pravdu... Málem bych na to zapomněl." Odpověděl šedovlásek. Oba mladíci se tedy vydali do svého pokoje, kde se převlékli a připravili psy na procházku.

"Mamííí. Kam jde Seokie s tím pánem?" zeptala se zvědavě HaNeul své matky, když se mladíci i se psy objevili u dveří. 
"Jdou na procházku s pejskama. A ten pán se jmenuje Jackson Neul." Odpověděla jí matka.
"Já chci taky!!!" zapištěla ChoHee.

"Já taky!" zopakovala po ní její sestra.
"No tak klid holky! Vždyť kluci se za chvíli vrátí." snažila se je jejich matka uklidnit. Holky však začali pištět a přemlouvat jejich matku, dokud NamSeok nepromluvil. "Když budete hodné, a pořádně se oblíknete, můžete s námi jít vyvenčit Kaie a Maggie ano?" Dvojčata po jeho slovech začala skákat radostí a okamžitě běžela do svých pokojů, aby se převlékla.

*

"Seokieee! Podívej, udělám pro tebe andílka!" Zvolala ChoHee.
"Ne! Cho! Víš co říkala maminka! Žádní andílci ve sněhu!" zakřičel na ní její bratr a ihned jí chytl za ruku, aby jí zabránil v pádu do sněhu.
"Maminka by neměla radost, kdyby jste se vrátili celé od sněhu víš?" vysvětlil své mladší sestře.
"Seokieee! Podívej uděláme si tady sněhuláka!" zakřičela pro tentokrát HaNeul, která před sebou válela už docela velkou, sněhovou kouli.
"Neul, zlatíčko nemůžeš stavět sněhuláka uprostřed cesty. Chodí tady lidi všem by tu jen překážel." NamSeok pustil ChoHee a běžel za svou druhou sestrou, aby uklidil z cesty velkou sněhovou kouli. Celou dobu při tom za sebou vláčel na vodítku Maggie.

"Co znamená Jackson?" Zeptala se zničehonic ChoHee, která se objevila vedle blondýna.
"Jak to myslíš?" zeptal se jí zmateně mladík.
"No co znamená tvé jméno? Moje znamená krásná." zaculila se holčička a vyčkávala, až jí Jackson odpoví.
"Nevím, co moje jméno znamená." řekl nakonec. Cho přestal tedy Jackson zajímat a začala se věnovat Kaiovi.
"Kaii svez mě na zádech!" zasmála se a začala se na dobrmana vysazovat.
"Počkej! To nemůžeš." zastavil jí Jackson.
"Proč ne? Chci se povozit!" stála si ChoHee za svým.
"Ale Kai je pes né kůň. Neunese tě." Vysvětlil jí blondýn.
"Ale mě už to chození nebaví." zafňukala Cho.
"Tak pojď, vezmu tě na ramena." Povzdechl si Jackson a vysadil si dívenku na ramena. "Ale musíš se pořádně držet! Jasné?" řekl nejistě, jelikož v jedné ruce stále držel vodítko, takže nemohl Cho pořádně jistit.
"Rozumím!" zvolala Cho a hlasitě se zasmála. "Seokiee! Neul! Hele jedu na strejdovi Jacksonovi!" zahulákala na NamSeoka, který právě své druhé sestře vysvětloval, že žlutý sníh se prostě jíst nesmí, jelikož HaNeul zaujala jeho barva.
Po chvíli oba i s Maggie přiběhli za Jacksonem.

"Seokieee! Já chci taky!" zakňourala HaNeul a zvedla ruce do výšky. NamSeok si tedy svou sestru vysadil na ramena a zaujal místo vedle Jacksona.

"Víš, že když seš s dětma tak seš k sežrání?" zaculil se NamSeok a krátce Jacksona políbil na rty.
"Co blbeš?" zarazil ho rychle blondýn. "Před holkama ne..."

"Prosim tebe. Těm je to úplně jedno. Maj svůj svět." zasmál se šedovlásek. A opravdu tomu tak bylo. Děvčátka se totiž momentálně dohadovala, která z nich je výš. Samozřejmě, HaNeul vyhrála.
"Strejdo seš moc malej. Musíš začít pořádně jíst aby jsi vyrostl a abych pak byla výš než Neul." vysvětlila ChoHee Jacksonovi. V ten moment se všichni rozesmáli a zamířili zpáteční cestou domů. 



Uhm... zase kapitola o ničem a totálně odfláklá. Omlouvám se... Chtěla jsem vám spíš v tajté kapitole představit NamSeokovu rodinu. Příště se můžete těšit na nějakou větší akcičku :D 

Tanec, Hudba a TyKde žijí příběhy. Začni objevovat