Namjoon sertçe bilgisayar klavyesine bir kez daha bastıktan sonra sinirli bir nefes vererek ellerini saçlarının arasına götürdü.
Üzerinde çalıştığı şarkıya yaptığı değişiklikler karman çorman olmuş, içinden çıkılamayacak bir hale gelmişti. Bu şarkıyı nasıl kurtaracağı hakkında hiç bir fikri yoktu.
Elleriyle masada sessiz bir ritim tuttururken dakikalarca sadece karşıya baktı.
Kapının sessizce açılmasıyla ani bir hareketle arkasına dönüp kapıdan giren şirket çalışanlarından birini gördü.
"Girişte üstünde adının yazılı olduğu bir paket buldum."
Namjoon sessizce teşekkür ederek odada yalnız kalmayı bekledi.
Kapının tamamen kapandığını gösteren minik ses odada yankılandıktan sonra kucağındaki kutuyu masanın üzerine bıraktı.
Sağındaki çekmeceyi açarak içinden aldığı bıçakla kutuyu nazikçe açmaya başladı.
İşini tamamladıktan sonra bıçağı masaya bıraktı ve kutuya bakmadan elini içine daldırdı.
Yavaşça kutudan çıkardığı oyuncağa, diğer seferlerden farklı olarak bu kez gülümseyerek baktı ve bir kahkaha attı.
Oyuncağın kanadına bağlanmış olan küçük not kağıdına gözleri değdi.
"Doğum günün kutlu olsun Ryanie."
Kutuyu odanın diğer köşesine fırlattıktan sonra elindeki Unicorn'u masadaki boş bir alana yerleştirdi ve dönen sandalyesine oturarak oyuncağa memnun bir tebessümle bakmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
toy | namjoon
Fanfictionbrroken: Gönderdiğim oyuncakların dili olmasını isterdim Çünkü kalbimi nasıl söktüğünü ancak onlar anlatabilirler 🌓010817