Sakin bir müzik sesi.
Beyaz bir oda.
Duyulamayacak kadar sessiz bir nefes.
Düğmeye bastı ve CD'yi çıkarıp oturduğu masanın üzerine attı.
Ellerini kavuşturdu ve camdan süzülen güneş ışığına gözlerini kısarak baktı bir süre.
Çalan kapı sesiyle fark etmeden tuttuğu nefesini verip ilerledi.
"Hey hey hey."
Yoongi Namjoon'a omuz atarak kendini koltuğa attı.
"Bugün şirkette değildin. Seni sorduklarında yalan uyduracağız diye kıvrandık."
"Yarın gelirim."
Yoongi boş bakışlarla tavanı izlerken neden geldiğini hatırladı.
"Bu gece gidecek misin?"
"Hayır."
Yattığı yerden hızla doğruldu ve ciddi ifadesiyle arkadaşını ikna etmeyi umdu.
"Gitmelisin, eğlenceli olacağına eminim. Arkadaşlarını özlemiş olmalısın."
"Yılbaşını sizinle geçirebilirim, nasıl olsa tüm yıl sizi göreceğim yine."
Elindeki Ryan'la oynamaya başladı sakince.
"Bu aptal söze inanmıyorsun bile. Ayrıca Na Ra'yla olacağım seni peşime takamam."
Namjoon'un sessiz kıkırtısıyla arkadaşı için bir kez daha üzüldü. Dudaklarını ıslattı ve arkadaşının kaçtığı konuya sonunda giriş yaptı.
"Git ve onu gör."
Namjoon dişlerini sıktı. Yoongi'nin neden geldiği belli olmuştu ve en başından konunun buraya geleceğini biliyordu.
"Hadi ama, çıkış yaptığımızdan beri ona mesaj bile atmadın. Daha öncesi de var bunun. Idol olunca onu bıraktığını düşünmesini mi istiyorsun?"
"Belki de öyle düşünmesini istiyorum?"
Yoongi içinden Namjoon'un kafasının hangi duvara daha çok yakışacağını düşünmeye başlamıştı.
"Senden nefret etmesini mi istiyorsun?"
"Benden zaten nefret ediyor."
Elindeki oyuncağın kollarını çekiştirirken sakin düşünmeye çalışıyordu.
"Senden nefret etmiyor. Henüz."
"Çok yardımcı oldun, teşekkürler."
Yoongi nefesini tutarak kapıya ilerledi.
"Hey, lütfen git ve yılın son gününde iyi bir şey yap."
Kapının ağır sesi gelince kısa bir anlığına gözlerini kapattı.
Cam kenarına ilerleyip koltuğun bir koluna oturdu ve güneşe baktı bir süre.
Haziran'ın 13'ünde sonunda yıllardır hayalini kurdukları çıkışlarını gerçekleştirmişlerdi. O zamandan bu yana 6 ay geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
toy | namjoon
Fanfictionbrroken: Gönderdiğim oyuncakların dili olmasını isterdim Çünkü kalbimi nasıl söktüğünü ancak onlar anlatabilirler 🌓010817