brroken: Bugün nasıl bir gün karar veremiyorum
ryanmonster: Tam zamanında
Seninle konuşmam gerekiyor
brroken: Hey
Ne oluyor?
ryanmonster: Bugün biriyle karşılaştım
Minjae
Onu hatırlıyor musun?
brroken: Evet
ryanmonster: Ona defteri sordum ve kimde olduğunu bilmediğini
Hatta kimsede olmadığını düşündüğünü söyledi
Böylece kaybolup gidemez
brroken: Arkadaşların ortadan kaldırmış olmalı
ryanmonster: Siktiğim arkadaşlar!
brroken: Tamam
Sakin ol
Bekle biraz
Masanın üzerinde duran telefonun titremesi Namjoon'un kulağına katlanılmaz gelmeye başladı. Grup arkadaşları ya da eğitmenlerinden birinin sorgusuna henüz hazır değildi. Fazla stresliydi.
Titreşim beynini sıkıştırıyormuş gibi hissetmeye başladığında masanın üzerinden telefonu alıp kulağına götürdü.
"Ne var?"
"Sakin olacak mısın artık?"
Karşıdan gelen yumuşak sesle durakladı. Kaşlarını çattı ve kendine geldiğinde telefonu kulağından çekerek ekrandaki numaraya baktı. Kayıtlı değildi ve bu kesinlikle Dani'ydi.
"Dani?"
Beklemediği bir canlılıkta kıkırtı yükseldi.
"Evet, Dani."
İstemsizce panikledi, ellerini nereye koyacağını bilemedi.
"Kötü bir gün geçiriyorsun ha?"
Dani'nin sesi kulağına fazla rahatlatıcı geldi ve istemsizce gözlerini kapattı.
"Sanırım. O şeyi bulmam gerekiyor."
"Defteri mi?"
"Mhm." Namjoon'un sessiz onayından sonra Dani iç çekti ve Namjoon kızın gözlerini kapatıp başını olumsuzca salladığını düşündü.
"Boşver, tamam mı? Defteri bulmak şu an sana bir şey vermeyecek."
"Hayır, Dani. Anlamıyorsun. Neler olduğunu, kimleri ne şekilde üzdüğümü hatırlamalıyım. Dünmüş gibi hatırlamalıyım."
"Bu sadece sana acı verir." Dani fark ettirmemeye çalışsa da sesi titremişti.
"O defterde olup olmadığını bilmeliyim"
"Üzgünüm Namjoon."
Namjoon boşta olan elini alnına götürerek ovmaya başladı. Tüm bunlar başını ağrıtıyordu.
"Mutlaka birinde olmalı. O sersemlerin tüm o şeyleri yazarken nasıl eğlendiğini hatırlıyorum. Mutlaka biri bakıp bundan zevk almaya devam ediyordur."
Kız titrek bir nefes verdi. Namjoon fazla inatçıydı ve bu onu zorluyordu.
"Bir süre bunu unut tamam mı? Sakin ol sadece."
Namjoon'un omuzları çöktü ve sesi güçsüzleşti.
"Benden nefret ediyorsun. Bunu biliyorum fakat neden bu kadar iyi davranıyorsun?"
"Çünkü daha kötüsünü hak edenler mutlaka var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
toy | namjoon
Fanfictionbrroken: Gönderdiğim oyuncakların dili olmasını isterdim Çünkü kalbimi nasıl söktüğünü ancak onlar anlatabilirler 🌓010817