XIII.Yang-I AM GELOS?!

13 1 0
                                    

Si pot incerca sa te ia de langa mine,dar nu mi te pot lua din inima mea. Caci acolo vei ramane pe veci!

       WILL SAYS
     

        Imi strangeam in brate printesa si eram foarte fericit. Nu imi venea sa cred ca ea ma place. Nu imi venea sa cred ca inima mea era la ea.  Ma bucur tare mult ca a fost de acord sa o prezint ca pe iubita mea oficiala.
Cand am gasit-o acasa atat de suparata si mai ales in prosop de baie m-au trecut toate apele. Are mare noroc ca stiu cum sa ma controlez ca altfel ,nici nu vreau sa ma gandesc.  Si cand mi-a spus despre Amanda,m-am cutremurat. Amanda,chiar trebuie sa inteleaga ca nu stau lucrurile chiar asa cum crede ea. Eu si Alexa avem ceva mult mai special. Ea e mult mai speciala,decat orice fata.
-Multumesc,Will. Imi spune si imi zambeste. Acel zambet frumos,care imi pune inima in mii de flacari.
-Pentru ce? O intreb. Chiar nu stiam pentru ce anume imi poate multumii.
-Pentru ca esti aici cu mine! Spune si se uita in ochii mei. Are acei ochi mari si frumosi,care ma innebuneau.
-Eu ar trebuii sa iti multumesc pentru asta! Pentru ca tu esti cea mai speciala fata din viata mea. Asa cum am mai spus nu vreau sa te indoiesti de mine nici macar o clipa. Da printeso? O intreb si o iau de mana. Ma apropii mult de ea,de fata ei,de buzele ei... Stiu ca atunci in dormitor a fost prima data cand a fost sarutata,stiu ca asta dorea sa imi spuna. Dar si pentru mine a fost prima oara. Am crezut mereu ca ori este o persoana speciala cu care sa valorifici momentul ori nu mai are rost sa il faci.
-Antony...eu... se balbaie ea. Stiam deja ce vrea sa imi spuna. Era timida sa fie sarutata in public. Stiam asta,se citea in privirea ei. Imi placea aceea roseala din obrajii ei. Atat de frumoasa. Nu am mintit cu ceea ce i-am spus in dormitor. Ea chiar ma innebunea.
-Stiu printeso,stiu. Spun si o sarut pe frunte. Vreau sa stie toate fetele de pe pista ca ea este a mea si ca nu au nici o putere asupra ei. La fel si baietii,care se uitau la ea. Nu sunt un tip gelos,eram mandru de iubita mea ca statea cu mine si nu cu ei. Dar recunosc ca sunt foarte posesiv,daca un lucru este al meu imi place sa ramana al meu si punct.
-Multumesc. Si ma prinde de tricou cu acele maini micute. Ma simteam atat de protectiv in preajma ei. Doream sa o protejz.
-Cu multa placere. Ii raspund si facem contactul vizual.
Dar, chiar atunci cand credeam ca lucrurile merg bine si ca totul este perfect,apare pupaza din tei, adica Amanda. Iar fata asta mai avea si un ciocan in mana,sau baros,ce era. Doamne ce m-am speriat cand am vazut-o atat de aproape de noi.
Alexa era si ea speriata se citea asta in privirea ei.
-Felicitari,regino! Spune ea ironica la Alexa.
Deja situatia asta era una care ma nelinistea.
-Ce cauti aici Amana? O intreb din nou cu vocea mea cea pururi dura si rece.
-Tu mai invitat,ai uitat? Spune afisand in acelas timp o fata nevinovata. Nu imi vine sa cred cat poate face pe sfanta in aceste momente.
-Eu te-am invitat fara ciocan din cate imi amintesc. Spun
-Ai spus ca este ultima oara cand pot sa asist,asa ca m-am gandit ca poate am voie sa imi aduc un prieten. Spune si se apropie de masina mea. Nebuna vruia sa imi distruga masina. Nu imi venea sa cred. Daca aceasta individa imi va atinge masina cu un singur deget,va fii vai si amar,pentru ea.
-Ce ,ce vrei sa faci? Spune Alexa,dar nebuna asta parca era setata.
-Ce,printesa stie sa vorbeasca?
-De ce te miri asa? Si la telefon ai vorbit tot cu mine,ai uitat?
-Nu,cum as putea sa uit faptul ca ti-am spus ca tu esti prea buna pentru printul asta. Ti-am promis ca eu voi ramane cu el si asta se va intampla. Spune. Daca ea are impresia ca eu voi fii impreuna cu o instabila psihic se insala serios. Eu nu o plac. Ea nu exista pentru mine,nu este importanta. Este....pur si simplu o tampita. Avand in vedere ca eram acolo,am zis ca mai bine sa lamuresc lucrurile cu ea. Nu vreau sa viseze cu ochii deschisi!
-Amanda,cred ca ai inteles gresit! Nu voi fi niciodata cu tine. Tu imi esti indiferenta. Nu imi pasa de tine. Nu vrea sa mai vorbesti cu mine sau cu Alexa. Stii doar sa ii spui tampenii. Eu nu te vreau pe tine. Inima mea aprtine acestei fete de langa mine si asa va ramane. Spun si o iau pe Alexa de mana si  ii mai dau un sarut fin pe frunte. Stiu ca nu puteam sa o sarut in public asa cum vruiam si mai stiu ca oricum era rosie de emotii.
-Amanda,termina cu circul. Nu am nici timp  si nici dipozitia necesara ca sa te ascult. Intelegi? Vreau sa pleci acum si sa nu mai vii pe aici! Spun destul de autoritar si o tintesc cu o privire rece si dura ca piatra.
-Si daca nu vreau sa plec ce o sa imi faci? Ma intreaba.
Dar,chiar pe acolo trecea Yang. El era un tip nou,venit acum din Coreea de Sud pentru studii. Era un tip tacut,bine facut. Era brunet,inalt si avea ochii albastrii spre verde. Mereu li se schimba culoarea. Era chiar frumos,trebuie sa recunosc si o spun eu care sunt un baiat. Dar,cu toate astea era singur. Purta si un cercel in urechia dreapta,unul de aur. Baiatul s-a descurcat rapid. A participat la curse,in absenta mea si a castigat bani frumosi. Asa a ajuns sa fie de temut. Toata lumea il cunoaste ca God. Dar,eu ii spun Yang,asa il cheama pana la urma.
-Yang!! Tip dupa el.
-Da? Se intreapta si el spre mine. Stie ca aduci cand strig dupa cineva ,de obicei vreau ceva.
-Vino putin! Am nevoie sa ma ajuti! Spun
Vine in fuga  si ramane cu privirea fixata pe Alexa. Tipul asta ,ma supara!
-Yang,ea este Alexa,este iubita mea. Spun si o iau mai bine de mana. Vreau sa inteleaga tipul asta ca ea este A MEA.  Nu e atat de greu.
-Incantat,eu sunt Yang. Spune si ii intinde mana. Bine,cred ca devin doar putin gelos,doar putin! O strang mai tare pe Alexa ca sa nu poata sa ii dea mana astuia.
-Yang,Amanda ne deranjeaza. Nu vrea sa plece. Spun iar el isi indreapta in sfarsit privirea spre ea.
-Tu ce cauti aici? O ia el la intrebari.
-Pai,eu vreau sa vorbesc cu King. Spune aceasta
-Nu e disponibil momentan.
-Nu vreau sa plec... spune ea,dar deja Yang o ia pe sus la propriu.
-Multumesc frumos amice. Spun si ma indrept spre Alexa.
-Ai fost gelos? Ma intreaba ea si rade..
-Nu, de ce ai crede asta? O intreb si imi mut privirea pe tenesii mei. Negrii,frumosi,sirete.. frumoasa priveliste.
-Minti. Te-am vazut cum te uitai cand Yang mi-a intins mana sa facem cunostinta. Spune si ma ia de barbie.
-Da,sigur. Viseaza printeso. Spun. Nu doream sa o las sa creada ca sunt un obsedat sau un tip gelos care se ia la bataie cu fiecare tip cu care face cunostinta.
-Dar,sa stii ca arata bine. Daca stau bine sa ma gandesc e mai frumos ca tine. Spune si pleaca de pe capota masinii. Ma ridic speriat de pe  ea si o prind de mana.
-Unde vrei sa mergi?
-La el,as vrea sa il cunosc. Spune.
Nu imi venea sa cred. Cum poate sa imi faca asta ? Am ramas cu fata plina de teroare. Pura groaza.
-Glumesti,nu? O intreb sperand sa fie doar o gluma foarte proasta de a ei.
-Da,normal ca glumesc. Doar nu credeai ca eu vorbesc serios. Stiam ca esti un gelos. Ti-am vazut privirea. Gresesc? Ma intreaba  si imi zambeste.
-Nu,nu ai avea cum. Sunt un gelos. Imi e frica ,ai dreptate. Spun si las privirea in pamant. Nu imi venea sa cred ca stau aici si ca ii vorbesc  ei ca sunt un gelos.
-De ce iti este frica? Spune si se apropie de mine.
-Imi este tare frica,sunt ingrozit,spun si ma apropii de ea pana o apuc de maini si i le ampreun cu ale mele.
-Iti este frica de ce anume? Ma intreaba si isi pune capul pe pieptul meu.
-De asta ,de ce avem noi. Nu vreau sa pierd vreodata asta, nu vreau sa te pierd,spun si ma uit in ochii ei.
-Stii ce este ciudat? Spune ea zambindu-mi.
-Ce anume? O intreb fiind nelamurit.
-Faptul ca si eu simteam la fel. Atunci cand Amanda mi-a spus ca tu vei fii al ei. Imi este teama sa te pierd. Tu esti un baiat popular,aici cel putin,si tare frumos. Spune si isi baga mai bine capul la pieptul meu. Era draguta,toate astea erau dragute. Noi doi,aici doar spunand ceea ce aveam pe suflet. Ma bucur atat de mult ca vorbeste cu mine despre asta,ca nu se ascunde. Sunt mandru de ea. Sunt mandru ca ea este a mea.
-Niciodata sa nu mai spui asta,da. Tu esti mult mai frumoasa decat mine. Nu vrea sa crezi ca ma vei pierde. Voi ramane langa tine mereu,vreau sa ai incredere in mine asa cum mi-ai promis. Da,iubito?  Si o strang in brate.
-Da... Dar uneori este atat de greu...spune
-Stiu,stiu ca e greu,dar vor venii zile mai bune. Spun si o strang in brate.  Ma bucur ca am lamurit. Ma bucur ca are incredre in mine.
-Nu ai motive sa fii gelos.
-Serios?
-Da,asa cum am spus esti tare frumos!
-Aha..
- Tu ai fost primul baiat care m-a sarutat,asta nu se uita asa de usor,sa stii.
-Si tu ai fost prima fata care m-a sarutat,deci asta schimba lucrurile.
-Cat de mult,?
-Mult. Spun
Sunt surprins sa vad ca se ridica pe calcaie si ma saruta pe buze,bine,abia mi-le atinge. Dar ma bucur ca a prins curaj cu mine. Ma bucur ca e mai indrazneata cu mine.
Se pare ca regina mea e plina de surprize.
Se retrage si o puteam vedea cat de rosie era.
-Buna incercare. Spun si o trag spre mine.
-Ce faci? Ma intreaba mirata
-Doar asta....spun si o sarut eu de data asta. Chiar nu aveam de ce sa fiu gelos,era a mea.

       Sub clar de luna ti-am spus tot ce simt! Te rog doar sa nu ma minti!

Inger pierdut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum