VIII.He Is The King Race?! ♡

14 1 0
                                    

                Imi ascult inima,caci ea mereu vorbeste despre tine. Pare ciudat,dar e adevarat!

W : The King? Asa il cheama?
E : Cica da.
W : Si,ai vrea sa il cunosti?
Dar,pana sa apuc sa raspund la mesaj deja toata multimea se grabea spre masina cea neagra si impunatoare. Acum,daca stau bine sa ma gandesc era imposibil sa fie Will acolo. El era baiatul care purta hainele bunicului,tipul care abia daca vorbea doua cuvinte cu vreo fata, tipul care avea ochelarii mai mari decat nasul. Genul acesta de tip nu avea cum sa conduca o masina ca asta. Nu avea cum sa aiba o fata pe noapte. Nu avea. Will sigur nu era The King.
Nu stiu cum dar am fost impinsa,lovita,calcata pe picior,pe mana... Fetele astea chiar nu mai aveau rabdare sa iasa din masina? Eram pe jos,scriindu-i lui Will,care imi daduse al doilea mesaj deja.
W : Alexa?
E : Scuze ,dar deja am ajuns pe jos.
W : Cum?
E : Pai,fanele astea nu mai au rabdare.. se pare ca vor sa isi infiga unchiile pe spatele lui mai repede. I-am tastat cat de repede am putut inainte ca sa mai calce una pe mana. Ma durea ingrozitor,degeaba am incercat sa ma ridic,daca mereu ma loveau cu coatele sau ma calcau pe picioare.
W : De ce ai crede asta?
E : Pai, King asta,se spune ca dupa fiecare cursa isi alege cate o fata si merg undeva ca sa petreaca..
W : Si tu crezi asta?
E : Sincer,nu mi-ar fii greu. Sa vezi ce masina are. Este foarte scumpa. Plus ca am auzit ca are multi bani.
W : Il cunosti?
E : Nu,dar stii ce este amuzant?
W : Ce?
E : Am crezut ca tu esti. Am crezut ca tu esti King,dar dupa ce am auzit ca el umbla cu fete si ca are aventuri in fiecare noapte mi-am dat seama ca nu ai putea fii tu. Tu nu ai avut nici o iubita. Deci,practic nu ai sarutat nici o fata,nu?
W : Da,ai dreptate ,nu am sarutat nici o fata.
E : Vezi,nu ai cum sa fii tu. Spun
W : Te-ai ridicat de jos?
E : Nu. Chiar nu am cum. Sunt practic calcata in picioare. Nu ma simt deloc bine,imi vine sa vomit,ma doare capul si nu ma pot ridica de jos.
W : Am inteles..
E : Tu ce faci? Unde esti?
Am asteptat un raspuns,dar nu a mai aparut. Chiar atunci fetele au inceput sa tipe,iar baietii mergeau si ei spre masina lui King. Oare sa fii coborat?
Incerc si eu sa ma ridic,dar degeaba,nu ma pot ridica.
-Gata show-ul... hai miscare. La o parte! Se aude un tipat puternic,masculin. Asta sigur era King. Eu nu am mai auzit in viata mea un astfel de tipat. Mi s - a facut pielea de gaina. Nu ma simteam de loc bine. Imi venea sa lesin,dar doream sa am puterea necesara pentru a vedea cine era baiatul.
-Alexa? Ma striga vocea. Vad in intuneric o silueta care era destul de masiva,intimidanta ,impunatoare,uimitoare. Nu ii pot vedea fata ,doar hainele care sunt unele negre.
Se apropie de mine, se pune im genunchi in fata mea si imi mangaie fata cu palma lui mare.
-Esti bine ,Alexa? Ma intreba vocea.
-Cine esti? Intreb socata
-Nu conteaza,te poti ridica?
-Cee? Cine e asta? Aud voci in spatele meu,ceva imi spunea ca fetele astea sunt geloase sau invidioase.
Nu mai astepta sa ii dau un raspuns,ca ma ia imediat in brate,pe sus,ca o mireasa. Isi pune o mana sub genunchii mei iar celalta sub spatele meu. Il tin cat de bine pot,ca sa nu cad. Era masiv. Muschii proeminenti se observau si prin bluza lui ,defapt mai bine spus se simteau. Imi dadeau o stare ciudata. Se simtea bine,mii de furnicaturi imi erau in piele. Piele mea era peste a lui,nu m-am gandit niciodata ca voi ajunge asa,eu si un baiat. Si mai ales unul rau. Un King.
Ma baga in masina,imi pune centura apoi inchide portiera. Ma gandeam unde ma va duce? Plec intr-o masina cu un strain. Nu imi vine sa cred.
-Unde pleci!? Tipau toti cand el deja se pusese pe scaunul soferului. Masina porneste cu un scartait puternic,semn ca era probabil nervos. Un strain, asta era. Am ajuns sa ma plimb cu un strain,defapt mai bine spus sa fiu rapita de un strain.
-Esti bine? Sparge el tacerea. Dar,de data asta vorbeste cu o voce care ii tradeaza ingrijorarea.
-Cine esti? Il intreb oarecum furioasa,caci nu stiu cine este si de ce m-a rapit.
-Alexandra,lasa astea acum, spune daca esti bine. Spune destul de nervos.
-De ce m-ai rapit? Incep sa tip.
-Nu te-am rapit. Spune calm
-Dar,atunci ce caut eu aici in masina unui necunoscut? Il intreb uitandu-ma pe fereastra.
-Te-am salavat. Te calcau in picioare. Nu vruiam sa patesti ceva. Spune si pentru prima data imi arunca o privire. Chiar daca era intuneric am putut,daca nu vedea,macar simtii emotia,iubirea,speranta si dorinta din ochii lui.
-Unde ma duci? Il intreb
-Undeva unde sa fim singuri. Spune. Imediat mi-a venit in minte ceea ce a spus Amanda. Daca asta credea ca eu sunt premiul lui pentru ca a castigat cursa? Daca avea de gand sa isi bata joc de mine? Pentru Dumnezeu!
-Doamne,esti bine?  Esti toata rosie. Ma  intreaba
-Nu,normal ca nu sunt bine. Ce,crezi ca daca m-ai salvat asa cum spui tu,sau daca ai multi bani sau daca ai castigat o nenorocita de cursa asta iti da dreptul sa faci ce vrei cu mine? Tip destul de furioasa si incep sa dau cu pumnii in abdomenul lui,dar fara vreun rezultat.
Masina incetineste usor...iar el isi intoarce privirea spre mine,de data asta una destul de dezamagita,ranita, exact ca un leu prins in cusca.
-Poftim? La ce naiba te referi? Ma intreaba.
-Pai,mi s- a spus ca tu dupa fiecare cursa iti iei o fata,asa ca si premiu, eu nu am de gand  sa fiu premiul tau! Asa ca i-ati gandul,opreste masina si lasa- ma aici,nu conteaza ,du-te inapoi si alegeti alta tinta,alta tampita care sa te satisfaca,caci eu nu sunt dispusa sa fac asta. Ai inteles,The King? Sau cine oi fii tu? Tip destul de nervoasa. Nu imi vine sa cred ca el ma ia una dintre fufele lui.
-Ai inteles total gresit. Hai sa iti explic.
-Nu am nevoie de explicatii! Vreau sa merg acasa la mine,sa uiti de mine,sa uiti ca exist ,ca ai vorbit cu mine,sau ca m-ai cunoscut. Ai inteles?  Tip.
-Nu,nu vreau sa fac asta. Spune foarte calm
-De ce nu vrei sa faci asta ma rog? Il intreb si ridic o spranceana in directia lui.
-Pentru ca nu imi poti cere sa uit ceva ce imi place.Spune avand privirea spre mine. Eram terminata,nu stiam ce sa fac.
-Glumesti? Ii spun
-Cu lucrurile serioase niciodata. Spune.
-Vreau acasa,daca nu o sa sun  la politie ca m-ai rapit. Spun crezand ca asa il voi speria dar imi vine greu sa cred asta.
-Si ce o sa le spui? Hai in cabana,se pare ca deja am ajuns, si vom discuta acolo la lumina,dupa ce ma vei vedea poate nu vei mai vrea sa chemi politia.
-Nu vreau sa merg nicaieri cu tine.
-Nu te-am intrebat ce vrei sa faci! Am spus doar ca vreau sa mergem sa discutam sus.
-Si daca eu nu vreau sa merg?
-Va fi mai greu pentru tIne! Sa nu spui ca nu te- am prevenit.
-Sa ma previi cu ce? Spun,dar deja se da jos din masina si ma ia pe sus. Incep sa tip,sa ii dau cativa pumni in spate,dar nimic nu functioneaza,parca baiatul asta este de piatra. Nu imi vine sa cred
Ajungem in casa si ma tranteste pe un pat ,destul de moale.
-Nu,nu face asta!
-Deschiide ochii,nu iti fac nimic! Spune
Deschi ochii si in fata mea apre un baiat frumos,cu ochii negrii,un negru limpede,frumos care te facea sa te cutremuri,un glont ii atarna la gat fiind legat de o sfoara neagra,iar parul era ciufulit,in toate partile,era unul superb.
-Cine esti tu? Il intreb,imi parea tare familiar,dar chiar nu imi dau seama de unde
-Eu sunt King,Alexandra.
-De unde ma cunosti?
-Pai ar fii imposibil sa nu imi cunosc colega de banca. Spune si zambeste.
-Will?? Sar ca arsa din pat.
-Da, asa ma cunosti tu ca Will. Tu cum te mai simti? Ma intreaba
-Cum crezi ca ma simt cand am aflat ca cel mai bun prieten al meu este The King? Intreb cu durere in glas.
-Nu stiu,tu sa imi spui.
-Nu prea bine, de ce nu mi-ai spus? Nu ai avut incredere in mine?
-Nu este vorba despre asta,dar este complicat.
-Poveste lunga?
-Poveste foarte lunga...
-Avem timp...

Inger pierdut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum