VII.Message With The King Race?! ♡

13 1 0
                                    

Si da mint,caci uneori iti poate salva viata. Dar la fel e bine tio si poate ingropa!

Un scartait puternic de roti se aude,se vede si o urma de frana semn ca a oprit oarecum fortat. Oare cine conducea aceasta bestie pe patru roti? Oare cine era la volan? Cine era tipul?
Masina chiar era destul de impunatoare,una mare,neagra. Nu credeam ca voi vedea vreodata in viata mea o astfel de masina.
-Se va da jos din masina? O intreb pe Amanda. Se uita la mine foarte ciudat.
-Da,sigur va cobora. De obicei dupa fiecare cursa isi alege cate o fata si merg sa petreaca. Spune.
-Da,sigur baiatul asta nu este Will. Spun fiind sigura.
-De ce crezi asta? Ma intreab afisand un zambet tampit pe fata.
-Pai,in primul rand el nu a mai avut iubite. Spun iar ea rade.
-Sa stii ca un baiat rau nu are iubite. Are aventuri,iar asta este o diferenta. Spune si chiar rade.
-Deci,asta inseamna ca ...?
-Da,normal. Si incepe sa rada. Eu fac ochii mari. Se poate oare ca Will sa fie in masina aia? Se poate ca el sa stea acolo,pe acel scaun si sa aiba in maini acel volan? Oare?
Scot telefonul din buzunar si ii tastez un mesaj,chiar vreau sa vad unde este Will acum.
E : Buna
Ma gandeam ca va dura ceva sa raspunda,dar raspunsul nu s-a lasat asteptat.
W : Buna... :-) ce faci?
E : Nu o sa iti vina sa crezi.. tu ce faci?
W : Eu sunt bine, tu ce faci asa de necrezut?
E : Am iesit la o cursa de masini... iti vine sa crezi?
W : Serios? Si te distrezi?
E : Da,e interesant,astept sa iasa The King din masina.
W : Cine?
E : Cica cel mai tare tip,... stii tu genul ala de tip care are tot ceea ce vrea. A castigat cursa asta. Astept sa iasa din masina.
W : Il cunosti?
E : Nu,de unde crezi ca as cunoaste eu un tip ca el..
W : Si,ai vrea sa il cunosti?
E: Da,sunt destul de curioasa...
W : Si,crezi ca o sa iti placa de el?
E : Asa cum spuneam ,sunt doar curioasa.
W : Deci ai vrea sa-l vezi?
E : Da,de ce nu?! Dar de ce intrebi..? Il cunosti?
W : ....

Inger pierdut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum