Dragostea a sfidat legi. Nimeni,niciodata nu o sa poata sa desparta doua suflete legate! ♡
ALEXA SAYS
Eram atat de mandra. Nu stiam nimic de viata lui,iar cand am vazut ca si-a regasit tatal am fost foarte fericita pentru el. Ma bucur ca mi-a marturisit adevarata sa identitate,nu sunt dezamagita dar trebuie. Spun ca sunt destul de speriata.
-Urca pe scena,pe tine te asteapta. Am spus si l-am luat de mana.
-Dar,tu... Nu te pot lasa asa,aici! Spune si ma ia de mana.
-Voi fii bine. Te voi astepta aici,nu voi patii nimic. Spun desi nici eu nu eram prea sigura de ceea ce spuneam.
-Ma voi intoarce repede. Spune si ma saruta pe frunte.
Inhalez puternic parfumul lui si il strang in brate. Chiar il iubeam.
Antony se indeparteaza si urca pe scena.
Eram atat de mandra de el. Dar,stiu ca de acum lucrurile se vor schimba,este un mafiot in toata regula,iar pe deasupra ii si conduce pe altii.
-Este chiar o onoare sa ma aflu printre voi! Spune acesta.
-E frumos! Spun cateva fete din spatele meu. Din cate am putut sa observ era o roscata cu o rochie neagra care vorbea cu o blonda intr-o rochie verde.
-Oare are pe cineva? Intreaba blonda
-Nu iti fa sperante. Sa stii ca cei din clanuri mari sunt dati inca de la nastere cu cine isi vor impartii soarta. Spune roscata.
Chiar nu m-am putut abtine asa ca m-am simtit obligata sa intreb :
-Cum asa?
-Tu esti noua? Nu te-am mai vazut pe aici.. Cu cine ai venit?
-E adevarta ce ai spus?
-Da,de obicei cei din clanuri isi leaga copii de la nastere. Spune.
-De unde stii? O intreb
-Pentru ca seful meu este "legat" cu o fata de la 2 ani. E fica clanului Dark. Se vor casatorii in vara asta.
-Serios... spun si ma indepartez. Daca si el este destinat cu altcineva?Ies din vila cea mare si ma indrept spre gradina cu statui. Ma uit la un inger cu o singura aripa care tinea o ulcica pe umar de unde curgea ceva apa...
-Asa sa fie draga ingere? Oare pana aici sa fi durat iluzia asta plina de fericire? Oare sa fie gata...
Spun si ma invartesc in jurul statuiei...
Aud un zgomot in tufis si imi indrept atentia acolo....
-Cine e acolo? Intreb
-Eu.. spune vocea.
-Nu te vad. Dezvaluie-te!
-Sunt eu, Yang! Spune Yang care isi face aparitia cu un platou de fructe si cateva lecume si un pahar de lapte.
-Poftim,te-am vazut cand ai plecat si m-am gandit ca poate iti e foame.. spune si se aseaza pe mica bancuta trecuta de vreme care nu mai era atat de intacta de langa ingeru trist care se abtinea sa nu planga..
-O,multumesc frumos. Nu trebuia sa te deranjezi.
-Alexandra,de ce ai iesit?
-Nu ma simteam bine. Plus ,nu te pot mintii,nu si pe tine,nu am mai putut suporta discutia de acolo.
-Care discutie? Ma intreaba
-Am auzit cum ca toate marile clanuri isi "leaga" copii intre ei inca de mici.
-Da,asa e. Si tu te gandesti ca si Antony poate sa pateasca la fel,adica sa fie "legat",nu? Ma intreaba si imi intinde paharul de lapte. Il iau si ii zambesc in schimb.
-Da,ma tem de asta. Spun si iau o inghititura din lapte.
-Nu ar trebuii. El te iubeste pe tine. Dar,nu am cum sa mint ca de acum relatia voastra va fii in pericol. Spune si afiseaza o fata serioasa ca ma sperie.
-Ce vrei sa spui? Spun si ma uit cu ochii mari la el.
-Alexandra,el e capul mafiotilor,iar tu esti tot ce are mai scump pe lume. Pentru tine ar putea sa se lipseasca de tot. Spune si ma uit mirata la el. Imi impreun bratele pentru ca imi era frig. El vede asta si imi da haina lui.
-Multumesc... soptesc
-Uite,el o sa se schimbe. O sa vrea sa te protejeze mai mult, sa fii mereu in preajma lui,sa te tina de mana in permanenta,exact ca un copil de cinci ani. Dar nu il refuza,oferai intelegere si nu il judeca. Ramai langa el atunci are mai mare nevoie de tine,sa stii.
O sa fie greu ,mai greu pentru el decat pentru tine,dar daca luptati impreuna stii ca veti reusii! Spune si ia o felie de mar si o mananca.
-Va fii greu nu?
-Da. Dar daca ar fii usor ce ai mai spune copiilor,ce te-ar mai face biruitor? Si nu uita in dragoste si in razboi totul este posibil.
-La noi e un razboi in dragoste... spun si mai beau putin lapte..
-O sa fiti bine,asta daca amandoi luptati... spune..
-Nu stiu,sper sa ma mai vrea...
-Nu iti fa griji degeaba...un om care te iubeste te vrea mereu si mereu,din nou si din nou...
-Da,sigur...
-Alexandra... Alexandra...Unde esti? Se aude vocea lui Antony...
-Ca veni vorba de Romeo.. ti-am spus eu..
-Aici.. aici sunt.. ii raspun.
Se apropie grabit spre mine si ma ia in brate...
-Of ,Doamne cate griji mi-am facut. Cand nu te-am mai vazut am avut senzatia ca ceva s-a intamplat. Esti bine? S-a intamplat ceva? De ce ai iesit? Ti s-a facut rau? Doamne stiam ca nu trebuie sa fumeze acolo...
-Stai,stai.. sunt bine. Nu am nimic. Aveam nevoie doar de putin aer asta e tot.. spun si il iau in brate..
-Eu va las,spun Yang si se indeparteaza.
-Sigur esti bine? De ce era Yang aici? Ma intraba
-Mi- a adus ceva sa mananc... spun si ii arat paharul cu lapte si platoul de pe banca.
-Ma bucur ca nu ai nimic.
-Ce se va intampla acum? Il intreb
-Buna intrebre..
-Imi e somn.. spun si ma frec la ochi..
-Hai sa dormim atunci si maine vom discuta. Spune si ma ia pe sus ca o mireasa.
-Doamne,ai uitat ca nu suntem la noi acasa? Ii spun si ma rusinez.
-Acum suntem in casa mea.. Am preluat toata puterea. Sa stii ca acum am nevoie sa crezi in mine mai tare ca niciodata! Spune si ma saruta...
-Vreau sa te intreb ceva...
-Da,sigur..
-Tu esti "legat"? Il intreb cu o voce mica abia auzibila
-Nu. Eu sunt capul tuturor,asa ca pot ramane si necasatorit...
-Serios?
-Da,din cate stiu eu da.
-Am inteles...
-Hai sa mergem la somn... spune si mergem in marele dormitor...
-Chiar asa sa fie iubirea? Spun cand ma lasa in pat pe asternutul moale..
-iubirea e Rai,dar e si Iad...
-Noi ce avem?
-Ceea ce cream....Iadul si Raiul sunt in pura legatura. Luminile Raiului sunt luminate de flacarile Iadului!
CITEȘTI
Inger pierdut
RomantikSuflet inchis. Viata dura care nu iarta niciodata pe nimeni si nimic. Timida care ascunde o putere calita cu timpul care curge in nestire.Traind printre povesti,cu castile in urechi si ascultand rap si atunci cand doarme. Nimeni nu a inteles-o in to...