Mereu cand ma voi uita la tine voi simtii nebunia incontrolabila de a te lua in brate,de a te poseda.
WILL SAYS
Ma apropii cu pasi mici de ea.
-Ce vrei sa faci? Ma intreaba si se da un pas in spate.
-De ce te indepartezi? Iti e frica? Spun si o tintesc cu privirea. Nu ma putea mintii,exista o urma de frica in acea privire.
-Nu imi este frica de tine. Spune dar continua sa faca pasi in spate.
Zambesc si imi dau usor bluza jos,chiar era destul de cald. Ramane destul de socata si se inroseste mai mult decat de obicei. Ma bucur ca am acest efect asupra ei,ca eu o scot din minti.
-Will,ce...ce faci asa? Ma intreaba si isi pune mainile la fata.
-Stai linistita. Imi era doar foarte cald. Spun si merg si ii dau mainile la o parte de pe fata. Ii afisez un zambet si ea mi-l intoarce ,unul atat de timid si atat de ucigator. Ma inebuneste cu fiecare gest.
-Si daca iti este cald asa faci? Te dezbraci de fata cu altii? Spune punand privirea in pamant.
-Nu. Doar ca tu esti o persoana speciala pentru mine. Nu stiu cum ai facut asta,dar ma innebunesti cu fiecare gest pe care il faci. Nu credeam ca vreodata in toata viata mea voi avea puterea sau curajul sa imi placa cineva atat de mult cat imi placi tu. Dar,uite-ma aici cu cea mai frumoasa fata stand fata in fata si incercand sa ii spun tot ceea ce simt... spun si respir usor. E mult mai greu decat am crezut vreodata sa iti dezvalui sentimentele mai ales in fata persoanei iubite.
-Imi mai spui odata de ce te-ai dezbracat? Ma intreaba.
-Pentru ca vreau sa te simt mai aproape de mine. Asta nu inseamna ca tu trebuie sa faci la fel,doar ca eu vreau sa te stiu langa mine. Stii,pentru tema la eseu am avut cuvantul "Iubirea",nu am stiut niciodata despre ea,spun si ma apropii de ea pana o iau de mana si o privesc in ochi,asta pana la tine. Tot ceea ce am putut sa scriu acolo a fost ca iubirea e un sentiment pur. Un semtiment unde demonii se unesc cu ingerii. E o forta atat de puternica ,atat de uimitoare,una care poate creea dar care poate la fel de bine sa distruga. Stii ,mereu am vazut iubirea ca fiind o forta distructiva,iar asta ma tinut captiv in lumea mea plina de umbre. Spun si las privirea sa imi cada pe mainile noastre.
Jur ca niciodata nu credeam ca voi putea sa simt asa ceva. Nu credam ca voi simtii asa ceva. Dar,acum ca a venit nu stiu cum sa fac... nu stiu cum sa ma comport. Imi e frica... imi e frica de cum ma va schimba,daca ma va schimba. Imi e frica,sunt atat de ingrozit,. Nimeni niciodata nu m-a invatat asta,nu mi-a explicat nimeni. Oare ce ar trebuii sa fac? Doamne....
-Imi e frica... spune si imi pune mana pe obraz..avea o mana atat de micuta,atat de fina.
-Si mie printeso,si mie. Spun si ii pun mana pe mana ei. Se simtea al naibii de bine. Era cea mai pura senzatie de fericire simtita vreodata in viata mea.
-Va fii bine. Vom trece impreuna peste toate. Spune si ma priveste cu acei ochi de ciocolata...
-Da,da va fii bine,pentru ca esti langa mine. Spun si o iau de talie in timp ce imi apropii buzele de ale ei. Nu am avut parte decat de cateva sarutari iar asta ma intristeaza. Ea este a mea...
-Imi placi mult printesa. Te rog sa ramai langa mine si sa ai incredere in mine,te rog frumos... spun si ii puteam vedea acea dorinta si acea emotie din ochi. Pura ezitare si teama.. oare de ce se temea?
-Si eu te plac,mult, si voi avea incredere in tine... Niciodata nu am sa te las. Spune si spre surprinderea mea se ridica pe varfuri si imi atinge buzele,ma uimea din ce in ce mai mult. Ma ma bucur ca mai prelua ea initiativa din cand in cand. Era draguta.
Am vazut-o cum se inrosea si puteam sa ii aud inima cum bubuia in piept,chiar avea mari emotii. Stiu ca trebuia sa o iau usor si sa o familiarizez cu asta..
Eu prelungesc sarutul si clar nu se astepta la asta pentru ca imi infige unghiile mai mult in spate si pe brate.. Imi lasa niste urme destul de dragute care imi trezesc un zambet.
-Nu fii timida. Unde aveai de gand sa fugi? O intreb si o tin inca in brate
-Will,eu nu stiu sa... spune dar stiam exact despre ce e vorba.
-Nici eu,si nu vei invatat niciodata sa faci asta daca nu exersezi. Spun si o trag mai aproape de mine.
-Ma bucur ca esti langa mine Will... chiar ma bucur. Spune si imi afiseaza acel zambet.
-Si eu. Spun si o iau pe sus trantind-o in pat.
-Ce..ce faci? Spune si pot sa simt aceea urma de spaima in vocea ei.
-Nimic care sa nu iti placa. Spun si incep sa o sarut pe gat. Asa cum am spus nu am de gand sa o fac a mea acum. Stiu ca nu e pregatita si mai stiu ca nici eu nu sunt atat de sigur pe mine pe cat as vrea.
-Will,.,,ce faci?
-Linisteste-te,iubito! Spun si o sarut pe buze.
Ma uitam in ochii ei ,era fericita. Era atat de bine sa stiu ca eu sunt responsabil pentru aceea fericire. Una care va fii mereu acolo,in aceei ochi.
-Esti bine? O intreb . Nu vruiam sa o sperii cu iesirea asta.
-Da,da sunt bine. Multumesc.
-Oricand iubire! Spun. Ma ridic de pe pat si pun o melodie...
-Nu,vreau eu sa iti dedic una.. spune printesa si se ridica sa caute ea. Era "Miracle" de Cascada.
-Multumesc frumos printso. Spun si ma duc in pat langa ea. O iau in brate si adoarme cu capul pe pieptul meu,chiar eram perfecti. Unul langa altul. Asa de frumosi,minunati! Ma bucur tare mult ca ne-am gasit. Noi doi de acum inainte...
-Te...iubesc ... si as vrea sa nu regret asta. Noapte buna draga mea printesa. Spun soptit si o sarut pe frunte!
Adorm instantaneu dupa ce pun patura pe noi....Te doresc. Te doresc de fiecare data cand te vad, te vreau langa mine mai mult decat oricine. Vreau seara sa iti spun o poveste si sa adormi in bratele mele....
CITEȘTI
Inger pierdut
RomansaSuflet inchis. Viata dura care nu iarta niciodata pe nimeni si nimic. Timida care ascunde o putere calita cu timpul care curge in nestire.Traind printre povesti,cu castile in urechi si ascultand rap si atunci cand doarme. Nimeni nu a inteles-o in to...