O privire,un zambet, un cuvant,o atingere,un sarut,un sentiment,o viata♡W(Will): Buna,Alexa!
E(Eu) :Buna,Will.
W :Deranjez? :-)
E : Nu,chiar deloc. Tu ce faci? :-)
W : Tocmai am ajuns acasa si m-am gandit sa iti dau mesaj,sa vad daca ai ajuns cu bine acasa.
E :Da,am ajuns bine. Stai linistit. Tu esti bine?
W :Da, multumesc. Stau in pat si ma gandeam sa citesc ceva,dar nu stiu ce sa aleg
E : Sa iti recomand ceva? :-)
W :Da,te rog!
E : Pai, ce gen ai vrea?
W : Romantic,de ce nu?!
E : Tu citesti carti romanctice?
W :Da, pai ,uneori :3
E : Iubita ta cred ca este mandra de tine! :-S
W : Da,pai nu am asa ceva...
E : De ce nu?!
W : Oh,pe bune Alexa,ce fata normala s-ar uita la mine?! Toate ma vad ca pe un prieten,nimic mai mult!
E : O sa o gasesti,intr-o zi. Si sa stii ca si eu citesc carti romantice...
W : Iubitul tau e mandru..
E : Iubitul meu nu exista! Nu am avut niciodata unul
W : Niciodata nu e prea tarziu.
E : Sa stii ca pentru mine este,nu cred in iubire,mi-am pierdut speranta
W : Si eu. Nu am avut niciodata sentimentul ala de gol in stomac...
E : Erau fluturii :-)
W : Cum am spus nu am de unde sa stiu, asta este... Iubirea nu este pentru toti...
E : Da, asa este. Iti pot da cartea "Parteneri Perfecti" deca vrei.. mi-e mi-a placut!
W : Sigur,mi-o aduci maine la facultate?
E : Sigur. Maine la cat incepem?
W : Cred ca dimineata. Pot sa vin sa te iau?
E : Nu e un deranj prea mare?
W : Fac orice pentru o carte buna,dar mai ales pentru o prietena...
E : Cred ca este in regula...
W : Ne vedem maine atunci?
E : Sigur... multumesc frumos Will!
W : Eu ar trebuii sa-ti multumesc!
E : Sa ai o seara frumoasa,Will. Ne vedem maine, noapte buna!
W : Multumesc,noapte buna. Abia astept sa te vad maine,Alexa!
E : Si eu!
W :))
Si nu am mai rspuns. Am mers sa imi fac un dus destul de lung care sa ma calmeze pana la ultimul nerv din corp,apoi mi-am luat pijamalele si am intrat in patura mea cea pufoasa. Maine avea sa fie o zi interesanta..
☆☆☆☆☆☆☆☆ 07:00☆☆☆☆☆☆☆Telefonul meu suna.. alrma asta o sa ma inebuneasca curand. Ma dau jos din pat si observ ca deja aveam cateva mesaje de la Will
W : Ce faci? Te- ai trezit deja? Buna dimineata...
Ii tastez repede inapoi si ii spun ca o sa ma pregatesc cat de repede pot.
Dupa ce imi iau o pereche de blugi negrii pe mine si o bluza de aceeasi culoare si o pereche de tenisi cobor . Will statea acolo si se uita pe telefon. Cand ma vede lasa telefonul din mana si il baga in buzunar.
Avea un tricou larg cu o camasa peste si blugii lui vesnici largi..
-Buna,Alexa..
-Buna,Will. Ce faci?
-Bine, te asteptam. Tu ce faci?
-Bine.. te-am vazut cu telefonul in mana,s-a intamplat ceva?
-Nu,sunt bine. Unde imi este cartea? Ma intreaba cu un zambet foarte frumos.
-Aici. Spun cand ii arat coperta cartii.. zambindu-i inapoi.
-Mergem? Cred ca trebuie sa incepem orele.
-Da,sigur.
-Ce ora avem?
-Sport.
-Frumos. Tie iti place sportul?
-Da. Tie?
-Da.. imi place sa alerg.
-Frumos si mie.
Am ajuns destul de repede la sala de sport.
-Merg in vestiar sa ma schimb.
-Ok. Si eu merg sa ma schimb.
Am mers la vestiar si m-am schimbat in adidasii de sala,avand deja treningul pe mine.
Am intrat in sala de sport si ne-am aliniat.
-Buna ziua clasa. Eu sunt domnul Thomson si vom face impreuna educatie fizica. As vrea pentru inceput sa vad abilitatile voastre fizice. As vrea ca baietii sa faca 100 de flotari,iar fetele sa stea pe spatele lor in modul floarei de lotus. Perechiile,fiind prima ora,vi le puteti alege voi.
Will se apropie de mine,voi face pereche cu el din cate observ.
-Trebuie sa imi las ochelarii pe masa,nu pot sa fac flotari cu ei.
-Ok,dar sa stii ca sunt destul de grea.
-Vom vedea noi.
Am observat ca avea camasa inca pe el,oare de ce o tinea pe el?
Dupa ce s-a intors s-a asezat in pozitia pentru flotari.
-Hopa sus! Spune
-Pai,nu cred ca vei putea sa faci asta cu mine pe spatele tau.
-Alexa,daca te pui cum trebuie,am sa pot sa le fac perfect.
-Bine.
M-am asezat pe spatele lui si am fost placut surprinsa sa simt muschii lui cum se contracta. Se pare ca era mult mai puternic decat ma asteptam. Am ramas uimita cand vad cat de repede a terminat flotarile.
-Felicitari, domnule...?
-Will. Multumesc domnule. Am avut o partenera buna.
-Puteti merge in vestiar sa va schimbati,cred ca ai transpirat destul de mult domnule Will.
-Sunt in regula domnule.
Am mers amandoi sa ne schimbam...
-Will,chiar esti bun.
-Cum am spus,am avut o partenera buna. Si imi zambeste..
-Multumesc frumos.
-Se pare ca facem o pereche minunata impreuna..toata lumea spune asta..
-Asa se pare,nu?
-Merg sa ma schimb sunt foarte transpirat.
-Si eu.
Am mers amandoi sa ne schimbam. Mi-am schimbat repede adidasii de sala cu cei de afara si am mers in vestiarul baietiilor fiind sigura ca acolo era doar Will nedorin sa am parte de alte incidente.
Cand am vazut ca era doar Will inauntru am stat in pragul usii. Eram foarte atenta cand si-a dat camasa jos,lasand la vedere muschii proeminenti de pe brate.
Apoi si-a dat jos si tricoul. Eram surprinsa ce umeri masivi are. Am fost uimita sa ii vad si tatuajul de pe spate,unul mare ,negru ,doua aripi de inger intunecat. Eram uimita. Era intors cu spatele dar puteam sa ii vad foarte usor parul ciufulit.
Doamne,tocilarul asta era sexy rau. Nu imi venea sa cred.
CITEȘTI
Inger pierdut
RomansaSuflet inchis. Viata dura care nu iarta niciodata pe nimeni si nimic. Timida care ascunde o putere calita cu timpul care curge in nestire.Traind printre povesti,cu castile in urechi si ascultand rap si atunci cand doarme. Nimeni nu a inteles-o in to...