Bugün gerçekten de sıkıcı bir gün. Lise benim için cehennem gibi... Ve şimdi bu anda annem arıyor. Gerçekten daha iyi bir şey olamaz.
- Efendim anne.
- Neredesin?
- Çok önemsiyorsan söyleyeyim Shin Woo ile ödevlerimizi yapacağız.
- Yoona oraya gitme. Evde yap.
- Anne çocuğu 5 yıldır tanıyorum. Sadece benden 2 yaş büyük.
- İyi ben eve geç geleceği..
- Söylemene gerek yok. Kapıyı kitler ve sadece otururum.
- Tamam. Kapatıyorum.
- Hıhı.
Gerçekten kendisi dünyanın en iyi annesi. Shin Woo benim en yakın olduğum kişi şu hayatta. Şu otobüslerde bir gelmiyor...
- Kızım otobüsler bitti bence uyan artık.
- Ne?
- Uyuyakalmışsın.
Gerçekten bu gün hayatımın en kötü günü galiba. E otobüsler bittiyse.. nasıl.
- Kızım son bir otobüs var. Bence ona artık bin.
- Teyze yeni mi söylenir? Hem bitti diyosun sonra 1 tane var.
- Sana da iyilik yaramıyor ha. Sizin gibi gençler bu devirde hiç saygılı değil. Ah ben genç olsam böyle mi olurdu..
- Neyse teyze otobüs geldi. Ben gidiyorum. Teşekkürler.
Teyzede ne konuştu. Ah.. Shin Woo'ya geç geleceğimi söylemedim. Telefonumun şarjı yok. Ciddi ciddi artık sinirlerim bozuldu. En iyisi birinden telefonu istemek.
- Amca telefonunu verir misin? Annem beni merak etmiş.
- Anneler önemli al kızım.
- Çok sağol amca.
Numarası... Hah.
- nasılsın?
- İyiyim. Sen niye gelmedin?
- Şey ben şimdi gelsem olur mu?
- Tabii ama bu saatte sorun olmaz mı?
- Saat kaç ki?
- 22.30.
- Oha.. yani pardon biraz şaşırdım. Sorun olmaz önceden de size gelmişliğim var.
- Peki.
- Shin Woo senin sesine ne oldu? Sanki kısılmış. Amca bir dur. Annem değil ama arkadaşım. Amca bir bırak. Sana demiyorum Shin Woo.
- Biliyorsun müzik grubum var. Orada şarkı söylerken oldu.
- Hmm. Neyse ben geliyorum.
- Tamam. Görüşürüz.
Neyseki şu an hiç bir sorun yok. Shin Woo'nun evi çok kötü olsa da en sakin yer. Benim için.
Ding Dong~~
- Shin Woo açsana benim Yoona.
- Shin Woo~
Ne! Kapı açık mı? Acaba içeri girsem sorun olur mu?
- Shin Woo içeri giriyorum.
Elektrik faturası çok mu geliyor acaba? Tüm evin ışıkları kapalı.
TAK! TAK!
Bu ses ne?
- Shin Woo eğer beni korkutmaya çalışıyorsan boşuna uğraşma. Ben böyle şeylerden korkmam.
TAK! TAK!
Ayak sesine benziyor.
- Shin Woo geliyorum. Ayak seslerin çok belli oluyor. Malesef şakan bozuldu.
Nerede bu salak? ... ve sesin geldiği yer. Ne!? Kimse yok. Buradan geldiğine emindim.
- Ben varım.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL KİM?
Mystery / ThrillerBENİ ÖLDÜRMEK İSTER MİSİN? "o soruyu sorduğunda aklımda bir sürü düşünce vardı.." • Yazım hataları vardır takmayın.