YILBAŞI

223 15 0
                                    

Artık sinirim bozuldu. Bir an evden taşınmayı, hatta şehirden gitmeyi bile düşündüm. Sonra zaten sadece 1 arkadaşım olduğunu düşündüm.  Ben bunları düşünürken şu aptal kapı tekrar çaldı.

- Kim o?

- Jun Hae.

- Açmıyorum. Gidebilirsin.

- Açmak zorundasın.

- Niye?

- Araba anahtarımı içeri bırakmıştım. Eğer açmazsan arabamı çaldın diye polise veririm.

- Tamam bekle.

Kapıyı açtım. İçeri girdi. Masadan anahtarı aldı.

- Mi Hi arkadaş olmak ister misin?

- Ben senin gibi insanlarla arkadaş olmayı tercih etmem.

- Ben gerçekten iyi bir insanımdır. 2 arkadaşın olmuş olur.

- Sen niye benimle arkadaş olmak istiyorsun?

- Seni tanımak istiyorum diyelim sadece.

- Yoona ile yakın mıydın?

- Evet. Yani sayılır. Ben seni bir amaç için kullanmak istemem ama.

- Tamam olalım.

- Gerçekten mi?

- Evet. Unutma ama ben Yoona değilim.

- Tamam. O zaman istediğin görüşebiliriz.

- Ben istemem büyük ihtimalle .

- Peki o zaman görüşürüz.

Sonunda gitti. Oturdum. Bir yandan arkadaşım olduğuna seviniyordum. Bir yandan da böyle bir insanla arkadaş olduğum için üzülüyorum. Televizyonu açtım. Bir çizgi film vardı. Onu izlemeye başladım. Ben izlerken uyuyakalmışım. Telefonun çalması ile uyandım. Bilmediğim bir numaraydı. Açtım.

- Alo?

- Mi Hi.

- Kimsiniz?

- Senin çok sevdiğin biriyim.

- Kim?

- Beni hatırlamıyorsun normal olarak. Ben seni çok iyi hatırlıyorum.

- Ya kimsin?

- Söylersem olmaz. Sen niye hala yaşıyorsun?

Bu nasıl bir cümleydi. Şok oldum.

- Ben..

- Keşke o an ölseydin. Sorun bende seni öyle bıraktım. Kendim öldüğünden emin olmalıydım.

- Ba-Bak şimdi polisi arıyorum. Sende beni bir daha arayamayacaksın.

- Kesin öyledir. Ben sana her türlü ulaşırım. Senin her hareketini izleyebiliyorum.. Mi Hi.

- Sen böyle şaka yapmanın ne kadar suça denk geldiğini biliyor musun?

- Evet. Ben şaka yapmıyorum. Ayrıca ben yarım kalan işleri sevmem. Seni öldüreceğim. Bu sefer yaşama olasılığın kalmayacak. Eski hayatını yaşayacaksın. Sen Yoona'sın. Bunu hatırlaman gerek. Bu sefer yaşam süreni uzun tutmayacağım. Eğer bunu hatırlarsan hayatın zaten biter. Yoona şu an elinde olsa beni öldürmek ister miydin?

Bunu dedikten sonra telefonu kapattı. Ellerim titremeye başladı. "Beni öldürmek ister misin?" Bu cümle bana sanki çok tanıdık geliyordu. Yoona ben miyim yoksa?

...

Ertesi gün kafeye kahve içmeye gittim. İçerken bir anda önüne biri oturdu.

- Mi Hi naber?

KATİL KİM? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin