Min Joon benim yerime konuştu.
- O da benim kız arkadaşım. Seolhyun.
- Oh tanıştığıma sevindim.
Sadece bende diyebildim.
- Telefonda sizinle çok konuştuk. Demek ki tanışmak bugüne nasipmiş. Yeni tanışmış olsakta sanki sizinle çok yakın arkadaş gibi hissediyorum.
Min Joon:
- İnanın ben de çok yakın gibi hissediyorum. Şey telefonda ev ile ilgili bir şey demiştiniz.
- Evet benim bir arkadaşım evini benim evim gibi dizayn etmek istiyor. Siz içini tasarlarsanız çok güzel olur.
- Tabii ki ne demek. Siz yeter ki isteyin.
- Parası geçen seferki paranın iki katı olacak.
- Ah hiç gerek yoktu.
- Olur mu öyle. Neyse. E biraz tanışalım.
- Olur. Ben 21 yaşındayım. İtalya'dan geliyorum. Başka anlatabileceğim bir şey yok.
- Peki. Ben de 24 yaşındayım. Burada doğup büyüdüm. Sevgiliniz hiç konuşmuyor.
- O biraz yorgun da o yüzden.
- Ha anladım.
Benim konuşmam lazımdı.
- Kusura bakmayın. Biraz dalmışım. Ben 20 yaşındayım. Ben de İtalya'dan geliyorum. Zaten Min Joon ile orada tanıştık.
- Çok güzel birisiniz gerçekten. Sizi bir arkadaşıma benzetiyorum.
- Olabilir. Her insan birbirine mutlaka bir noktadan benzer bence.
- Katılıyorum.
O sırada müzik çalmaya başladı. Slow müzik çalıyordu.
- Min Joon Bey izin verirseniz hanımefendiyi dansa kaldırabilir miyim?
- Şey o biraz yorgun aslında.
Bir anda korku içime düşse de yinede kabul ettim. Dans ediyorduk. Onun elini tutmak beni bir yandan üzerken bir yandan da iğrendiriyordu. Müzik bitmemekte ısrar ediyordu. Sonra Min Joon ayağa kalktı.
- Müsadenizle.
Jimin elimi bıraktı. Min Joon ile dans etmeye başladık. Bir anda rahatlamıştım. Çünkü çok kasılmıştım. Dans ederken sessizce konuşuyorduk.
- Niye kabul ettin?
- Kabul etmesem aranız soğuyabilirdi.
- Ben bir şey uydururdum.
- Neyse sonuçta senin sayende bitti. Biraz daha gelmesen bayılabilirdim.
- Neyse geçti sonuçta. Müzik bitene kadar dans edelim. Sonra ev ile ilgili konuşup kalkarız.
- Peki.
- Seni kurtarmaktan bıktım gerçekten. Hayatımda asla dans etmem diyordum. Senin sayende yapmak zorunda kaldım. Hem de senin gibi biri ile.
- Sana beni kurtar mı dedim?
- İyi bir insan olduğumdan.
- Ayrıca bir şey soracağım. Sevgilim ne demek ya? Başka bir şey uyduramadın mı?
- Ne diyeyim?
- Kardeşim falan deseydin.
- O kadar zamanda aklıma o geldi. 1 saniyede buldum. Ne yapabilirim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL KİM?
Mystery / ThrillerBENİ ÖLDÜRMEK İSTER MİSİN? "o soruyu sorduğunda aklımda bir sürü düşünce vardı.." • Yazım hataları vardır takmayın.