Hemen Min Ji'nin kolundan tuttum ve daha hızlı yürümeye çalıştım. Min Jae o sırada kulaklıkla müzik dinliyordu. Arkama döndüğümde arkamızdan geliyordu.
- Min Ji eve ne kadar kaldı?
- Daha yarıladık. Niye?
- Siz gidin ben sizle gelmiyorum.
- Yoona ne oldu aniden.
Onları tehlikeye atamam. Sadece ona doğru yürüyordum. O sırada Min Ji beni izliyordu. Ona gitmesini söylemiştim. Ama sadece duruyordu. O sırada o adam bana doğru koşmaya başladı.
- Abi!!! ABİ!!
Min Jae bana doğru döndü. Telefonu yere atıp bana doğru koşmaya başladı. O sırada o adam ağzımı kapadı. Sadece burunumdan nefes alıp ağlıyordum. Arkada bir araba vardı. Beni onun içine doğru götürdü. O sırada Min Jae hala koşuyordu. Elindeki ilaçlı bir bez olduğu için bayıldım.
...
Uyandığımda o karşımda oturmuş beni izliyordu. Shin Woo'nun evindeydim.Ben artık umudum olmadığı için hafifçe güldüm. Suratı aniden değişti.
- Neden güldün?
- Çünkü beni bulacağını biliyordum. Öleceğimi de biliyorum. Artık ağlamak ve titremek yok.
- O zaman ilk hesaplaşalım.
Elindeki bıçağı bacaklarıma ve kollarıma batırdı. İçimden büyük bir çığlık attım ama dışımdan sadece onu sinir etmek için gülüyordum.
- GÜLME ARTIK!
- Niye sinirlendin mi?
- Ne? Ben asla sinirlenmem.
O benim böyle yaptığımı görünce. Bıçağı alıp defalarca elime ve koluma batırdı. Hiç bir tepki vermedim.
...
- Abi ne yapacağız?
- O adam bana çok tanıdık geldi. Mutlaka bir tanıdığım. Neyse ilk önce Shin Woo' nun evine gideceğim. O da arasın bizimle. Ben gidiyorum. Seni teyzeme bırakacağım.
- Abi bende geleyim.
- Olmaz sen gelirsen senin sorumluluğunu alamam.
- Peki.
Min Jae Shin Woo'nun evine gider. Kapıyı çalar ama kimse açmaz. Min Jae şüphelenir.
O sırada tek düşündüğüm kapıdaki kişinin Min Jae olmasıydı. Gözümden tek bir yaş damlası bile gelmemeliydi. O, o sırada kapının önünde bıçakla bekliyordu. Birden kapıyı açtı. Gerçekten o Min Jae'ydi. Adam Min Jae içeri girer girmez kafasına bir sopa ile vurdu. Sonra ayaklarını ve ellerini aynı benim gibi bağlayarak yanıma oturtturdu. Min Jae uyanana kadar birşeyler yedi ve içti. En sonunda Min Jae uyandı.
- Yoona iyi misin?
- E-Evet.
- Demek senin ismin Yoona. Desene bu güzel isme yazık olacak.
- Bana ne yaparsan yap ama başka kimseye zarar verme.
- Olur zaten öyle olacak. Onu direk silahla öldüreceğim. Bıçağı daha çok sevsemde zaman yok. Ama ilk önce arkadaşın olduğu için ben seni yavaş yavaş öldürürken o izleyecek.
Bıçağı alıp bacağımda çizikler atmaya başladı. Sonra yüzüme de çizikler atmaya başladı. Kollarım.. ellerim... ayaklarım... boynum hep çiziklerle doldu. Artık kendimi iyi hissetmiyordum. Min Jae'ye baktığımda gözleri dolmuştu. Ona sadece gülümsedim sonra biraz dinlenmek için gözlerimi kapattım. Min Jae bana bağırmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL KİM?
Mystery / ThrillerBENİ ÖLDÜRMEK İSTER MİSİN? "o soruyu sorduğunda aklımda bir sürü düşünce vardı.." • Yazım hataları vardır takmayın.